Це розробка уроку, метою якого є отримання максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що в ньому міститься; розвиток в учнів уваги, пам'яті, кмітливісті та мовної здогади, повторення структури минулого часу.
Тема: Житло англійців у давнину.
Мета: відпрацювати ЛО теми; розвивати навички мовлення та аудіювання, практикувати учнів у читанні тексту з метою отримання максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що в ньому міститься; розвивати в учнів увагу, пам'ять, кмітливість та мовну здогадку; повторити структуру минулого часу; прищеплювати любов до праці.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах, картки для самостійної роботи.
Хід уроку:
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today, we are going to speak about ancient houses in England . By the end of this lesson you’ll be able to speak about the duties in your family.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Бесіда з учнями.
Т: So, in this unit we will talk about ancient houses in England. What do you know about it?
4. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Подання тексту для читання.
1) Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.
2) Етап читання.
T: Look through the text and find the words which refer to ancient houses in England.
Учні читають текст ланцюжком.(Впр.1 на стр.78)
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Фізкультхвилинка
T: - One, one, one
Little dogs run
Two, two, two
Cats see you
Three, three, three
Birds on the tree
Four, four, four
Cats on the floor
Повторення граматичної структури минулого часу.
Граматична гра.
Складання неправильних дієслів на картках.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Вивчити нові ЛО та письмово виконати Впр.5 на стр.79.
2. Підведення підсумків уроку.
3.Оцінювання.