Математика
Тема уроку: Знаходження дробу від числа
Мета уроку:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
ІV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1)У Івасика було 6 цукерок цукерок він віддав Сашку. Скільки цукерок залишилось у Івасика?(3)
2)У Маринки було 8 яблук із яких їй подарувала Юля. Скільки яблук подарувала дівчинці Юлія?(4)
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
План вивчення теми
Пояснення вчителя
У попередніх параграфах ви дізналися, що таке дріб, з’ясували, що показує чисельник дробу, а що – його знаменник. На практиці доводиться знаходити число, яке від даного числа становить, наприклад тощо. Такі задачі називають задачами на знаходження дробу від числа.
Правило знаходження дробу від числа.
Щоб знайти дріб від числа, треба дане число поділити на знаменник дробу і одержаний результат помножити на його чисельник.
Зверніть увагу:
VІ. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
Усно: № 771.
№ 771. Укажіть правильне закінчення правила.
Щоб знайти дріб від числа, треба дане число…:
Письмово: № 775, 777, 779, 781.
№ 775.Чому дорівнює градусна міра кута,що становить:
Розв’язання:
№ 777. Зріст Сашка 145 см, а зріст Марійки становить зросту Сашка. Який зріст Марійки?
Розв’язання:
Відповідь: зріст Марійки становить 116 см.
№ 779. Марійка планувала виконати домашнє завдання за 45 хв, а витратила лише цього часу. За скільки хвилин виконала домашнє завдання Марійка?
Розв’язання:
Відповідь: За 35 хвилин виконала домашнє завдання Марійка.
№ 781. Маса кавуна 12 кг. Скільки кілограмів становить кавун?
Розв’язання:
Відповідь: 10 кілограмів становить частини кавуна.
VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
Отже, давайте ще раз повторимо основні правила:
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Розв'язати №476, №478.
1