Конспект вихователя групи подовженого дня

Про матеріал

Розширений конспект для вихователів групи подовженого дня з усіма видами діяльності...................................................................................................................................................................



Перегляд файлу
  1. Прийом дітей у групу.

Бесіда з учителем класу. Відмічаю відсутніх, бесіда з дітьми.

  1. Спортивна година.

Місце проведення: спортзал.

Завдання. Розвиток швидкісно-рухових якостей; протидія розвитку надмірної втомлюваності, забезпечення ефективного відпочинку; виховання культури поведінки.

Зміст спортивної години: загальнорозвивальні вправи, ігри «Третій зайвий»,

« Бездомний заєць»,  « Хустинка».

  1. Обід.

Мета. Виховувати культуру поведінки по дорозі до їдальні, навчати дітей правильно користуватися столовими приборами, розвивати охайність.

  1. Прогулянка на свіжому повітрі.

Мета. Сприяти покращенню здоров’я дітей за допомогою ігор на свіжому повітрі; розвиток швидкісно-рухових якостей; виховання почуття дружби та товаришування.

  1. Самопідготовка.

Мета. Розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати; формувати навички раціонального використання часу; сприяти розвитку ініціативи, пізнавального інтересу, розумової та творчої діяльності, виробленню навичок самоосвіти, самовиховання; виховувати відповідальність, охайність, працелюбність.

Обладнання: пам'ятка «Як працювати під час самопідготовки»; підручники; довідники; фігурки звірят; картки із завданнями; чернетки.

                                                    Хід заняття

І. Підготовча частина

1. Організаційний момент.

2. Складання плану роботи.

- Діти, приготуйте щоденники, зошити, підручники та необхідне приладдя.

- Домашнє завдання з яких предметів ви отримали?

- Яке завдання найважче, на вашу думку?

- Пригадайте правило (алгоритм виконання).

- Якими посібниками ми зможемо скористатися під час виконання домашньої роботи?

- Пригадайте правила роботи під час самопідготовки (пам'ятка).

1. Сядь зручніше. Пам’ятай про поставу під час сидіння за партою.

2. Прочитай завдання, подумай, які правила слід застосовувати при виконанні вправи.

3. Пиши не кваплячись, але і не надто повільно. Не відволікайся.

4. Якщо не розумієш, запитай у вихователя.

5. Виконай завдання, перевір правильність  виконання цього завдання.

      Вихователь та учні колективно складають план роботи та визначають, скільки часу потрібно буде на виконання кожного предмета.

3. Проведення вправ, дидактичних ігор

- На дошці виставлено фігурки звірят — це учні лісової школи, під кожною фігуркою є кишеньки для карток із завданнями.

                  Математична розминка. Гра «Лісова школа».

- Діти, розв'яжіть приклади разом із учнями лісової школи.

Звірята мають такі відповіді: 14, 15, 18, 16, 21 (картки відповідно вставлені в кишеньки).

Діти звіряють відповіді лісових мешканців зі своїми результатами.

- Хто помилився?

- А як це могло трапитися?

                Мовленнєва розминка. Гра «Пригадай словечко».

- А тепер пригадаймо слова, що ви вивчали на уроках української мови.

- Кожний член групи по черзі має вийти до дошки, записати по одному слову і підкреслити орфограму в ньому. Учень, який записав слово, передає естафету однокласникові.

ІІ. Самостійна робота учнів

1. Виконання учнями письмового завдання з математики

- Щоб краще запам'ятати все, що ви вчили на уроках, потрібно виконати домашнє завдання. Розпочинаємо виконання завдань з математики.

№728. Розв’язати приклади.

(Нагадую дітям про порядок виконання дій у прикладах : спочатку виконуємо дії в дужках, множення, ділення, а потім додавання, віднімання).

№729. Скласти і розв’язати дві задачі за малюнками.

Вихователь стежить за роботою та осанкою учнів.

2. Фізкультхвилинка

- Молодці, добре попрацювали, а тепер — фізкультхвилинка «Ми писали».


 Ми писали, ми трудились,

Наші пальчики стомились.

Втому з пальчиків струсили

Й стисли в кулачок щосили,

У замочок їх замкнули

І до сонця потягнули.

Привітались пальці в танці,

Їх ніяк не зупинити,

Вправо-вліво, вліво-вправо

Будуть весело ходити.

Візьмем швидко ручки в руки

І без ліні до науки.

Будем знову працювати,

Будем грамоту вивчати.


 

3. Виконання учнями письмового завдання з української мови

- Відпочили, а тепер виконаймо завдання з української мови! Ще раз згадайте правило, яке ви сьогодні вивчили.

Вправа 3, сторінка 136. Виписати розповідне речення. Вивчити правило.

(Нагадую дітям, які бувають речення за метою висловлювання).

4. Психогімнастика «Весняне сонечко»

- Відпочиньмо і виконаймо вправу «Весняне сонечко». Заплющіть очі, витягніть руки. Уявіть, що на долоньках у вас маленькі сонечка.

Через пальці, як промінці сонечка, йде тепло по всій руці. Руки заспокоїлися, відпочивають. Переключаємо увагу на ноги, сонячні промінці зігрівають стопи, пальці ніг. Втома минає, м'язи відпочивають. Дихання заспокоюється, стає спокійним, рівномірним.

Усміхніться одне одному, передайте тепло своїх долонь, скажіть одне одному добрі слова.

5. Година читання

- Приступаємо до виконання завдання з читання.

(З художньої літератури вибираємо вірші про весну та вчимося їх виразно читати, проводимо конкурс на кращого читця).

ІІІ. Підбиття підсумків самопідготовки

1. Самоперевірка та взаємоконтроль виконання домашнього завдання

- А тепер, будь ласка, перевірте свої роботи. Якщо є помилки, виправте.

- Обміняйтеся зошитами і виконайте перевірку.

2. Перевірка домашнього завдання вихователем

3. Рефлексія результатів

- Яке завдання вам було найважче виконати?

- Який матеріал засвоїли недостатньо?

- На що потрібно звернути увагу і допрацювати?

4. Виставка зошитів

Вихователь перевіряє, чи всі встигли виконати завдання, над чим слід ще попрацювати. Аналізує якість виконання роботи. Відзначає найбільш старанних учнів.

6. Освітньо-виховна діяльність.

Година спілкування «Небезпека використання відкритого вогню».

Мета. Виховувати розсудливість, почуття відповідальності за свої вчинки. Розвивати навички самозахисту в умовах задимленого помешкання. Формувати уявлення про  причини виникнення пожежі в побуті та її наслідки; вчити учнів правильно діяти у випадку виявлення пожежі.

  1. Дозвілля дітей.
  2. Мета. Дати можливість дітям відпочити після уроків; займатися улюбленими справами; розвивати рухливість; виховувати уміння правильно поводитись у колективі, у класі та за його межами.
  3. Підсумки дня. Інструктаж з правил безпечної поведінки.
  1. Прибирання робочих місць.
  2. Інструктаж з техніки безпеки.
  3. Відхід дітей додому.
docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
12962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку