Бесіда на тему : "Я і мій клас"

Про матеріал

Вивчаючи права людини, ми з вами говорили про людяність, доброту, співчуття. А для чого людині знати, як почувається хтось поруч?

Вміння слухати, почуття довіри, поваги і відповідальності необхідні людині. У ставленні одне до одного слід поводитись з іншими так, як би хоті¬ли, щоб ставились до вас.

Ви всі — учні. Вдома та в школі вас вчать, як правильно себе поводити, як ставитися до однокласників.
Перегляд файлу

Я і мій клас

Мета: допомогти дітям зрозуміти важ¬ливість спілкування, сприяти дотри¬манню прав дитини в школі; навчити співпереживати, слухати; виховувати почуття поваги та взаємоповаги.

ХІД БЕСІДИ

1. Розповідь вчителя з читанням оповідання.

 Вивчаючи права людини, ми з вами говорили про людяність, доброту, співчуття. А для чого людині знати, як почувається хтось поруч?

Вміння слухати, почуття довіри, по¬ваги і відповідальності необхідні лю¬дині. У ставленні одне до одного слід поводитись з іншими так, як би хоті¬ли, щоб ставились до вас.

Ви всі — учні. Вдома та в школі вас вчать, як правильно себе поводити, як стави¬тися до однокласників. Будемо вчитися слухати, співпереживати та співпра¬цювати. Це те, що необхідне кожному в спілкуванні з однокласниками.

Послухайте оповідання В. Сухомлинського «Чому?»

Три тижні не був у школі Сергійко: хворів. Скучив за товаришами й за вчителькою. Радісний, збуджений, прийшов хлопчик до школи. Ось його парта, ось і товариші. Думалось йому: в очах товаришів побачить він радість і привітання. Та їхні очі були спокій¬ні й незворушні...

—А ти виконав сьогодні завдання? — тільки й спитав сусіда по парті.

 Виконав,— тихо сказав Сергійко й заплакав.

2. Бесіда з учнями.

 З яким настроєм ішов Сергій до школи?

 Що він хотів побачити в очах товаришів?

 Чому заплакав хлопчик?

 Приємно відчувати настрій інших людей, а іноді навіть необхідно.

Зараз ми пограємо у гру, яка навчить нас розуміти почуття учнів без слів.

3. Гра.

Правила гри

 Двоє учнів залишають клас.

 У той час, як вони за дверима, інші діти обирають якесь почуття, яке вони мають продемонструвати. Наприклад, щастя, злість, розчарування, захоплення, нудьга, самотність тощо.

 Діти, які були за дверима, повертаються, а присутні в класі розігрують обране почуття. Діти повинні відгадати його.

docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку