Конспект.Виховна година для 5 класу

Про матеріал
апвпівавіпвіщазомь азцуоьамкуауцхзакмбцїзщкуцйм бокупваі мбаьсчбмьтавлпьвібапькулпьвіапьвіщзплкупбювамбСЧмбюч ла кукаьвща щ мдь л д д дж ж ж ж ж д д зщ щ ш ш ь бь б бюимюичс
Перегляд файлу

 

               Конспект затверджую:   Непорада І.М.(керівник практики)

                                        До заняття допускаю: Медведєва В.В.( вчитель класу)

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

виховного заходу «Добрий день,це ми!»,

 проведеного в 5-Б класі

гімназії №4 м. Кременчука

студентами групи  ФК- 31Б

відділення фізичної культури

Кременчуцького педагогічного коледжу  імені А.С. Макаренка

Синиця Микола Миколайович, Палій Володимир Русланович, Мочайло Олександр Олександрович,Лавро Дмитро Ігорович

( прізвище, ім`я, по-батькові)

“22” вересня 2022 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Добрий день, це ми»

Мета: познайомитись з дітьми, виявити їхні інтереси, та їх особливості; розвивати здатність виражати свої думки, фантазію та уяву; виховувати товариськість та дружелюбність.

Обладнання: презентація на тему «Добрий день це ми!»,сайт LearningApps.

Література:

Привітання в різних країнах світу URL : https://pustunchik.ua/ua/online-school/etiquette-for-kids/privetstviya-v-raznih-stranah

Конкурс « Вгадай країну» URL: https://learningapps.org/26515313

Гра «Види спорту з м’ячем» URL: https://learningapps.org/26515448

Конкурс «Мовознавець» URL: https://learningapps.org/26519440

Відео «10 цікавих фактів про український футбол URL: https://youtu.be/PdE6-dQel1l

 Відео « Спорт, що не пробачає поилок: які цікаві факти варто знати про бокс» URL: https://youtu.be/vw3x4lJKDdw

Хід заняття:

Організаційна частина

Нашу годину спілкування ми хотіли би почати з віршем «Щастя»

ЩАСТЯ

Щастя – це вічна дорога земна,

Щастя – це літо, зима і весна,

Щастя – це сонце, злива і сніг,

Шастя – це пісню ділити на всіх,

Щастя – це віра в добро і любов,

Щастя – це музика вільних дібров,

Щастя – це друзі і рідний твій дім.

Щастя – це світ, подарований всім.

  1.   Мотивація діяльності

Діти,а ви знали, що в різних країнах світу вітаються по-різному?

Так!

Тоді ми вам розповімо, але для початку розкажіть нам які способі привітання знаєте і використовуєте саме ви?

Молодці! Отже, зараз ми вам розповімо, як вітаються  в різних країнах, а ви уважно слухайте і запам`ятовуйте, бо в кінці нашого заняття ми будемо задавати запитання, і ми перевіримо чи був вам інтересний цей урок.

  1. Якщо Ти коли-небудь завітаєш до Кенії, і хтось раптом смачно плюне в Твій бік, не поспішай стискати кулаки — з Тобою просто привіталися. Так виявляють повагу один до одного у племені камба.
  2. У Гренландії прийнято «цілуватися» носами, притискаючи ніс до обличчя (носа, щоки чи лоба) іншої людини. Щоправда, таке вітання прийнятне лише між близькими.
  3. Якщо Тобі пощастить побувати у Тибеті, приготуйся дивуватися: там замість традиційного українцям рукостискання перехожі показують один одному язики.
  4. В Африці досі є племена (як от зулуси), у яких замість вітання користуються словами «я тебе бачу».
  5. Філіппінці виявляють повагу до старших, нахиляючись і притискаючи лоб до їхньої правої руки. А якщо Ти ще й шанобливе «Mano Po» ( «Дозвольте вашу руку, будь ласка») скажеш, можеш розраховувати на особливу прихильність.
  6. Традиційне вітання в Індії (славнозвісне Namaste) має такий вигляд: людина з’єднує долоні, притискає руки до грудей і легенько нахиляється. Слово «Namaste» походить із стародавнього санскриту і означає «Я кланяюсь Тобі».

Ми сподіваємось, що ви уважно слухали і все-все запам’ятали.

  1.       Оголошення теми і мети

Ми довго чекали цієї зустрічі, і ось нарешті вона настала. Сьогодні ми з вами помандруємо підводним світом, щоб разом поринути у яскравий світ пригод та незабутніх вражень. Але щоб дістатися до цього чарівного місця нам потрібні помічники, які будуть допомагати у цій подорожі. Ви готові стати справжніми мандрівниками?

 (Так)

 Молодці, але це все буде не так і легко. Ми маємо для вас декілька завдань, які допоможуть вам стати частиною нашої команди та дістатися до чудового місця пригод. То що ж, почнемо нашу подорож? 

(Так)

 Діти як ми всі знаємо, мандрівники мають дружню, веселу команду, яка в будь - яку хвилину може підняти настрій та прийти мандрувати, якщо я вас не знаю? Отже давайте познайомимось. А зробимо ми це так:

Доброго дня,діти! Мене звати Микола Миколайович,я студент третього курсу «Педагогічного колдежу імені А.С.Макаренка»,я займаюсь спортом та пишу музику,мені не подобається лінуватись,вирішив стати педагогом,бо в дитинстві завжди читав книжки свого земляка Василя Сухомлинського.

Мене звати  Володимир Русланович,я студент «Педагогічного коледжу імені А.С.Макаренка»,займаюсь футболом,вирішив буду вчителем фізичного виховання,так як в спорті я все життя.

Мене звати Олександр Олександрович,я студент «Педагогічного коледжу імені А.С.Макаренка»,займаюсь боксом,вирішив бути вчителем фізичного виховання,так як мені подобається даний фах.

Мене звати Дмитро Ігорович,я студент «Педагогічного коледжу імені А.С.Макаренка», займаюсь волейболом,вирішив навчатись на педагога так як у мене мама вчитель.

А тепер треба нам познайомитись один з одним. Давайте швидко познайомимось на сигнал «один-два-три» назвемо своє ім’я,а на сигнал «тиша»(палець на губах) закрийте рот долонькою.

Чому не вдалося познайомитись? Чому виник тільки шум? Говорити треба по черзі.

Запам’ятайте головне правило в школі:

Коли кожен говорить своє,ніхто нічого не навчиться.

Знайомство:Кожен пише у чат своє ім’я,потім ми робимо квіточку на якій будуть всі імена дітей. І потім ми наводимо курсор на дане ім’я і дитина говорить що це вона.

Які ж ви молодці, так багато всього вмієте. Саме з такими мандрівниками ми мріяли подорожувати, але попереду вас чекає безліч цікавих завдань.

  1.      Опрацювання теми    

А зараз ми дізнаємось наскільки ви добре ерудовані?Зараз вам знадобиться зайти по посиланню в чаті або за QR-code (сайт LearningApps) та пограти. Ну що ж якщо всі  зрозуміли, ми можемо починати!

1. Зупинка «Вгадай країну»

Вчитель говорить учням: «Перейдіть за посиланням у чаті і ваше завдання- вам потрібно вгадати в якій країні,знаходиться це місто. Наприклад,Брюссель-це Бельгія,і так далі.»

2. Зупинка «Види спорту з м’ячем»

Вчитель говорить учням: «Перейдіть за посиланням у чаті і ваше завдання-Ви повинні вгадати,до якої гри належить саме цей м’яч. Наприклад: Цей м’яч для гри у флорбол.»

 

Перегляд відео «10 цікавих фактів про український футбол»

3. Зупинка «Мовознавець»

Вчитель говорить учням: «Перейдіть за посиланням у чаті і ваше завдання-Відповісти на всі запитання швидше ніж твої однокласники.Наприклад: Я відповів на всі запитання швидше за всіх,тобто я переміг.»

1.Скільки букв в українському алфавіті? (33) 

2.Назвіть останній відмінок української мови. (Клична форма)

3.Замініть фразеологізм викинути з голови одним словом-синонімом. (Забути).

4.Скільки голосних в українській мові? (6) 

5.Поставте займенник «себе» в Н.в. (Немає Н.в.) 

6.Яка частина мови не належить ні до самостійних, ні до службових частин?

(Вигук)

7.Яка буква в українській мові не має відповідного звуку? (Ь)

 

Перегляд відео « Спорт, що не пробачає поилок: які цікаві факти варто знати про бокс»

4. Зупинка  «Імітатор»

Вчитель говорить учням: «Ваше завдання — одночасно створити звук, схожий на… Я називаю цей предмет чи тварину, а ви одночасно імітуєте його/її звук. Ну як, готові?» Що можуть показувати діти звуками? Чайник, що кипить, машину, що гальмує, ворону, грозу, пилосос, задоволеного кота.

5. Зупинка «Алфавіт знайомств»

Я кажу будь-яку літеру абетки, і той учень чиє ім’я починається саме на цю літері вмикається і відповідає на поставлене запитання:

  1. Яка твоя улюблена страва? Чому?
  2. Який твій улюблений мультфільм? Чому?
  3. Чи є в тебе домашня тварина? Якщо є, що в ній тобі подобається ?

Якщо ні, то яку б тваринку хотів би?

  1. Який твій улюблений урок? Чому?
  2. Який твій улюблений колір? Чому?
  3. Який вид спорту тобі найбільше подобається? Чому?

 

6.Зупинка « Словникар»

ЗАВДАННЯ:   З поданого слова «милозвучність»  утворити якомога

більше слів. На обдумування учасникам дається дві хвилини.

Орієнтовні відповіді:

 

Мило, ніс, сіль, злість, вино, осінь, звучить, сіть, лози, лом, оси, міль,

ніч, мови, воли тощо.

Ви дуже гарно сьогодні попрацювали, але наша подорож вже завершується.

Про що ви дізнались сьогодні на уроці?

Що вам запам’яталось?

Що було цікаво?

Що ви хотіли б розповісти батькам?

Чи дізналися ви більше про ваших друзів?

Вам сподобалось наше заняття?

На цьому наше заняття закінчується. Ми дуже раді, що познайомились з вами, нам було дуже приємно дізнатися щось нове про кожного з вас. Велике вам дякую.Віримо у нашу перемогуі до нових зустрічей!Допобачення!

 

 

docx
Додано
21 вересня 2022
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку