Людина пізнає світ
через пізнання самої себе,
а себе - через пізнання світу.
Й.В.Гете
Сценарій позакласного заходу - КВК
«L’élève et son environnement»
Підготував:
Мета :
Практична:
- удосконалювати навички читання, говоріння та письма з вивчених тем;
- продовжувати формувати навички аудіювання та розуміння зв’язного тексту
( віршів );
Освітня:
- продовжувати збагачувати мовний запас та розширювати уявлення про країну, мова якої вивчається;
Розвивальна:
- розвивати фонематичний слух, спостережливість, увагу, пам'ять, творчі здібності;
- розвивати вміння ефективно співпрацювати в групі-команді під час гри;
Виховна:
- виховувати почуття ввічливості, терпимість, чуйність у стосунках із товаришами
Обладнання: підручник, зошити, загадки, кросворди, картки, малюнки, граматичні таблиці, картки, магнітофон, картки для фіксування результатів гри.
Програма КВК
10.Домашнє завдання
Хід заходу:
Professeur: Chers amis! Nous vous invitons dans notre club! Aujourd’hui, 2 équipes vont nous montrer qui est la meilleure. Permettez-moi de vous présenter l’équipe 1 et l’équipe 2, et voilà nos juges. (Представлення членів журі)
(Вчитель представляє команди, капітанів, членів журі – ними можуть бути старшокласники)
- Je m’appelle … Je suis capitaine. Ce sont mes camarades. Notre équipe… vous salue. Notre devise est …
(Кожен член команди повинен представитися. Представлення капітанів, назви команди та девізу)
Оцінювання: 1 бал за кожну правильну відповідь
Professeur: vous avez les cartes avec le devoir à faire. Soyez attentifs!
(Знайти зайве слово в ряду, підкреслити та перекласти на рідну мову. Виконання обмежується часом)
Оцінювання: 1 бал за кожну правильну відповідь
Professeur: Aimez-vous l’école? Combien de mots savez-vous? L’école c’est …
(Кожна команда шикується в колону. Журі спостерігає за дотриманням правил, потім оголошує результати. По команді починається рух. Учні по черзі біжать до дошки, якомога швидше записують одне слово з теми «Школа», потім повертаються до команди, передаючи естафету іншому. Допускається виправлення допущених помилок, але тільки в ході естафети і тільки членами команди. Проведення естафети обмежується часом)
Оцінювання: якщо слова повторюються, їх викреслюють; за кожне правильне слово – 1 бал.
Professeur: Ecoutez les devinettes. Cherchez les bonnes réponses sur les cartes données
Il se couche le soir
Tu ne le vois la nuit
Il n’a pas de lit (le soleil)
Elle parcourt tout le pays
Sous le bon ciel
Elle fait du miel (l’abeille)
Jouent dans le jardin
Deux s’en vont
Maintenant, ils sont … (4)
Jouent au ballon avec Léon
Deux garçons s’en vont
Maintenant, ils sont … (10)
Professeur: послухайте загадки. Знайдіть правильну відповідь у фразі, яка записана «гусінню». Вичленіть відповіді на загадки від решти слів
L’épaulela neigelelivreleprintempsletableauen étélescahiersl’hiverlecarnetl’automne l’éléphantlesoleillapierrel’abeilledeuxquatre treizedixlepapillonleszèbres
Оцінювання: 1 бал за кожну правильну відповідь
Professeur: connaissez-vous de petites poésies? Aimez-vous les vers et les chansons? Récitez les vers et chantez les chansons que vous aimez le plus
(Виграє та команда, яка знає більше віршиків, пісень. Хто перший починає – визначає жеребкування)
Оцінювання: вимова, декламація, виразність
Professeur: chers amis! Vous avez des mots et des expressions à utiliser. Choisissez le thème et faites le récit le plus vite possible. Les images vous aideront.
La famille.
Ma mère, mon père, s’appelle, habite, la rue, il a, ans, nous avons, un chat, un chien, bon, mauvais, il est, dans la cour, nous sommes, cinq, ingénieur, travaille, à l’usine, j’aime, beaucoup, j’aide, à la maison, ma soeur, mon frère, élève, étudiante.
La journée de travail
Je vais, je suis, à l’école, j’ai, 5-6 leçons, chaque matin, je me lève, je fais ma toilette, je mange, je
‘Sors, je reviens, je joue, je regarde, je lis, des croissants, du lait, de la maison, de l’école, j’aide, faire de l’ordre.
(Скласти повідомлення, використовуючи запропоновані слова. Тему повідомлення визначає жеребкування. Команди готуються, кожен учасник повинен сказати одне речення. Оцінюється логічна послідовність, темп, вимова, кількість реплік)
Professeur: il est temps de montrer si vous avez
bien compter. Capitaines, choisissez vos tableaux! L’élève qui sait bien compter est invité
Tableau 1
6 2 9 13 4 12 5 19 15 18 27 17 3 16 8 14 11 7 10
Tableau 2
10 11 7 3 14 16 4 19 17 20 6 15 2 13 9 5 12 18 29
Professeur: chers amis, c’est le tour des capitaines! C’est le jeu de l’alphabet. Choisissez la lettre et dites le mot qui commence par cette lettre.
(Капітани обирають букву алфавіту для супротивника, який називає слово з вивченої теми, що починається на цю літеру).
Horizontalement
Verticalement
Professeur: regardez ces mots croisés. Lisez les explications, composez les mots croisés et écrivez les réponses
(Кожна команда отримує завдання, складає кросворд, розгадує його і передає журі)
10) Домашнє завдання. Nous jouons au théâtre.
Professeur: les équipes ont préparé les surprises. Amusez-vous bien!
(Інсценування скетчів, казок, віршиків, пісень – на вибір. До конкурсу «Домашнє завдання» команди готуються заздалегідь)
III. Заключний етап заходу. Підбиття підсумків
Журі оголошує переможців та нагороджує сувенірами.