Конспект виховного заходу-КВК на тему "Учень та його оточення"

Про матеріал
Урок- КВК містить завдання типу розминки, лексичної естафети, артистичної перерви та інші.
Перегляд файлу

Людина пізнає світ

через пізнання самої себе,

 а себе - через пізнання світу.

Й.В.Гете

Сценарій позакласного заходу - КВК

«L’élève et son environnement»

Підготував:

Учитель французької мови

Опорного навчального закладу

"Ласковецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Теребовлянської міської ради

Тернопільської області"

Винник М.Д.

 


Мета :

Практична:

- удосконалювати навички читання, говоріння та письма з вивчених тем;

- продовжувати формувати навички аудіювання та розуміння зв’язного тексту

( віршів );

Освітня:

- продовжувати збагачувати мовний запас та розширювати уявлення про країну, мова якої вивчається;

Розвивальна:

- розвивати фонематичний слух, спостережливість, увагу, пам'ять, творчі здібності;

- розвивати вміння ефективно співпрацювати в групі-команді під час гри;

Виховна:

- виховувати почуття ввічливості, терпимість, чуйність у стосунках із товаришами

Обладнання: підручник, зошити, загадки, кросворди, картки, малюнки, граматичні таблиці, картки, магнітофон, картки для фіксування результатів гри.

Програма КВК

  1. Привітання.
  2. Розминка.
  3. Лексична естафета.
  4. Загадки.
  5. Артистична перерва.
  6. Чи ти вмієш розказати про…?
  7. Хто вміє лічити найшвидше?
  8. Конкурс капітанів
  9. Кросворд.

10.Домашнє завдання

Хід заходу:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
  1. Привітання

Professeur: Chers  amis! Nous vous  invitons dans  notre  club! Aujourd’hui, 2 équipes vont nous montrer qui est la meilleure. Permettez-moi de vous présenter l’équipe 1 et l’équipe 2, et voilà nos juges. (Представлення членів журі)

  1. Повідомлення теми, мети змагання. Організаційний момент

(Вчитель представляє команди, капітанів, членів журі – ними можуть бути  старшокласники)

  1. Основна частина. Проведення заходу
  1. Привітання. Salutation

- Je m’appelle … Je suis capitaine. Ce sont mes camarades. Notre équipe… vous salue. Notre devise est …

(Кожен член команди повинен представитися. Представлення капітанів, назви команди та девізу)

Оцінювання: 1 бал за кожну правильну відповідь

  1. Розминка. Qui cherche, trouve

Professeur: vous avez les cartes avec le devoir à faire. Soyez attentifs!

  1.     Repas, viande, fromage, beurre, image
  2.     Date, mois, semaine, drapeau, saison
  3.     Meuble, banc, lit, armoire, balle
  4.     Vêtement, veste, robe, chemise, chaise, jupe
  5.     Fruit, pomme, chèvre, orange, poire
  6.     Animal, stylo, oiseau, ours, grenouille

(Знайти зайве слово в ряду, підкреслити та перекласти на рідну мову. Виконання обмежується часом)

Оцінювання: 1 бал за кожну правильну відповідь

  1. Лексична естафета. Qui est plus rapide?

Professeur: Aimez-vous l’école? Combien de mots savez-vous? L’école c’est …

(Кожна команда шикується в колону.  Журі спостерігає за дотриманням правил, потім оголошує результати. По команді  починається рух. Учні по черзі біжать до дошки, якомога швидше записують одне слово з теми «Школа», потім повертаються до команди, передаючи естафету іншому. Допускається виправлення допущених помилок, але тільки в ході естафети і тільки членами команди. Проведення естафети обмежується часом)

Оцінювання: якщо слова повторюються, їх викреслюють; за кожне правильне слово – 1 бал.

  1. Загадки. Devinettes

Professeur:  Ecoutez  les devinettes. Cherchez  les bonnes  réponses sur les  cartes  données

  1.     Je suis un tapis blanc. En hiver, je couvre la terre, les toits et les bancs. Qui suis-je? (la neige)
  2.     Les champs sont verts. Adieu  l’hiver! Il  fait  beau temps. C’est …(le printemps)
  3.     Les roses et les muguets fleurissent, d’autres  fleurs rougissent …(en été)
  4.     Les plaines sont  blanches et  le ciel est gris. Nous patinons et faisons du ski (l’hiver)
  5.     Il fait frais, mais les gens sont gais. Ils portent des  manteaux et de différents chapeaux. (l’automne)
  6.     Il se lève le matin

Il se couche le soir

Tu ne le vois la nuit

Il n’a pas de lit (le soleil)

  1.     Elle travaille jour et nuit

Elle parcourt  tout  le pays

Sous le bon ciel

Elle fait du miel (l’abeille)

  1.     Six petits chiens

Jouent dans le jardin

Deux s’en vont

Maintenant, ils sont … (4)

  1.     Onze petits garçons

Jouent au ballon  avec  Léon

Deux  garçons  s’en  vont

Maintenant, ils  sont … (10)

  1.            Petits chevaux tigrés sont arrivés de la lointaine Afrique. (les zèbres)

Professeur: послухайте загадки. Знайдіть правильну відповідь у фразі, яка записана «гусінню». Вичленіть відповіді на загадки від решти слів

L’épaulela neigelelivreleprintempsletableauen étélescahiersl’hiverlecarnetl’automne l’éléphantlesoleillapierrel’abeilledeuxquatre treizedixlepapillonleszèbres

Оцінювання: 1 бал за кожну правильну відповідь

  1. Артистична перерва. Nous sommes  les  jeunes  artistes

Professeur: connaissez-vous de petites poésies? Aimez-vous  les vers  et les chansons? Récitez  les vers  et chantez  les chansons que  vous  aimez  le plus

(Виграє та команда, яка знає більше віршиків, пісень. Хто перший починає – визначає жеребкування)

Оцінювання: вимова, декламація, виразність

  1. Чи ти вмієш розказати про … ? Peux-tu parler de…?

Professeur: chers amis! Vous  avez  des  mots  et  des  expressions à utiliser. Choisissez le thème et faites le récit le plus vite possible. Les images vous aideront.

La famille.

Ma mère, mon père, s’appelle, habite, la rue, il a, ans, nous avons, un chat, un chien, bon, mauvais, il est, dans la cour, nous sommes, cinq, ingénieur, travaille, à l’usine, j’aime, beaucoup, j’aide, à la maison, ma soeur, mon frère, élève, étudiante.

La journée de travail

 Je vais, je suis, à l’école, j’ai, 5-6 leçons, chaque matin, je me lève, je fais ma toilette, je mange, je

‘Sors, je reviens, je joue, je regarde, je lis, des croissants, du lait, de la maison, de l’école, j’aide, faire de l’ordre.

(Скласти повідомлення, використовуючи запропоновані слова. Тему повідомлення визначає жеребкування. Команди готуються, кожен учасник повинен сказати одне речення. Оцінюється логічна послідовність, темп, вимова, кількість реплік)

  1.     Хто вміє лічити найшвидше ? Pouvez-vous compter le plus rapide?

Professeur: il est temps de montrer si vous avez

bien compter. Capitaines, choisissez  vos tableaux! L’élève qui sait bien compter est invité

Tableau 1

6  2  9  13  4  12  5  19  15  18  27  17  3  16  8  14  11  7  10

Tableau 2

10  11  7  3  14  16  4  19  17  20  6  15  2  13  9  5  12  18  29

  1.     Конкурс капітанів. Les capitaіnes, aux armes!

Professeur: chers amis, c’est le tour des capitaines! C’est le jeu de l’alphabet. Choisissez  la  lettre et dites le mot qui commence par cette lettre.

(Капітани обирають букву алфавіту для супротивника, який називає слово з вивченої теми, що починається на цю літеру).

  1.     Кросворд. Les mots croisés

Horizontalement

  1.  Le 5-ième jour de la semaine est …
  2. Après mercredi va …
  3. Après lundi va…
  4. Ce jour, les enfants ukrainiens ne vont pas a l’école

Verticalement

  1. La semaine commence par …
  2. Après mardi va …
  3. Le dernier jour de semaine est …

Professeur: regardez  ces  mots croisés. Lisez les explications, composez les mots croisés et écrivez les réponses

(Кожна команда отримує завдання, складає кросворд, розгадує його і передає журі)

10) Домашнє завдання. Nous jouons au théâtre.

Professeur: les équipes ont préparé les surprises. Amusez-vous bien!

(Інсценування скетчів, казок, віршиків, пісень – на вибір. До конкурсу «Домашнє завдання» команди  готуються заздалегідь)

III.  Заключний етап заходу. Підбиття підсумків

Журі оголошує переможців  та нагороджує сувенірами.

doc
Додав(-ла)
Винник Марія
Додано
21 лютого
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку