Конспект виховного заходу для 2 класу на тему «Піжамна вечірка»
Мета:
Створити теплу та дружню атмосферу в класі.
Розвивати навички комунікації та співпраці серед учнів.
Виховувати взаємоповагу, дружелюбність та позитивне ставлення до спільної діяльності.
Тривалість: 1 година.
Місце проведення: класна кімната або інший комфортний простір.
Матеріали:
Пледи, подушки.
• Музичний супровід (спокійна музика для фону).
• Іграшки або м’які ігри.
• Снеки та напої (за згодою батьків).
• Нагороди (маленькі призи або грамоти за участь).
• Матеріали для творчих завдань (папір, фломастери, кольорові олівці).
Хід заходу
1. Вступна частина (5 хвилин)
Вчитель: Привітання дітей у неформальній обстановці. Пояснення теми заходу: “Сьогодні у нас особливий день – Піжамна вечірка! Ми будемо відпочивати, грати та спілкуватися, як у справжній дружній родині.”
Учні розсідаються у зручних місцях, розкладають подушки та пледи.
2. Гра «Знайомство в піжамі» (10 хвилин)
Мета: Поглибити знайомство між учнями, дізнатися більше один про одного.
Хід гри: Діти сідають у коло. Кожен по черзі називає своє ім’я та розповідає про свою піжаму чи улюблену нічну гру/казку. Наприклад: “Мене звати Оля, моя піжама синя, і перед сном я люблю слухати казки про тварин.”
3. Рухлива гра «Сонні тварини» (10 хвилин)
Мета: Створити веселу атмосферу і розвинути уяву учнів.
Хід гри: Вчитель називає різних тварин (наприклад, ведмедя, кота, собаку), а діти повинні показати, як ці тварини рухаються або поводяться, коли хочуть спати. Наприклад, як хропить ведмідь, або як тягнеться кіт.
Можна використовувати фонову спокійну музику для більшої динаміки гри.
4. Творче завдання «Моя мрійлива ніч» (15 хвилин)
Мета: Розвивати творчі здібності та фантазію учнів.
Хід завдання: Діти отримують аркуші паперу та кольорові олівці. Завдання: намалювати свою уявну мрійливу ніч, що б вони бачили уві сні. Наприклад, можна малювати нічне небо, зорі, вигаданих персонажів, чарівних тварин.
Після завершення учні можуть коротко представити свої малюнки та розповісти про свої мрії.
5. Гра «Злови подушку» (10 хвилин)
Мета: Розвивати спритність та уважність.
Хід гри: Учні стають у коло і передають подушку один одному під музику. Коли музика зупиняється, той, у кого в руках подушка, повинен виконати невелике завдання (наприклад, розповісти смішну історію, показати якусь емоцію або мімічний образ).
6. Казка на ніч (10 хвилин)
Мета: Завершити вечір у спокійній, розслабленій атмосфері.
Хід заходу: Вчитель читає коротку казку або оповідання на ніч. Учні слухають казку, загорнувшись у пледи. Можна попросити дітей придумати свій кінець казки або обговорити її.
7. Підсумок заходу (5 хвилин)
Вчитель дякує учням за активну участь у вечірці, підводить підсумки, що важливо підтримувати дружні стосунки, ділитися позитивними емоціями та поважати один одного.
Вручення маленьких призів або грамот кожному учаснику як пам’ять про участь у піжамній вечірці.
Завершення:
Учні діляться враженнями про захід, обмінюються позитивними емоціями.
Вечірка завершується загальною фотографією на пам’ять або дружнім танцем під спокійну музику.
Цей виховний захід сприяє згуртуванню класу, формуванню позитивної комунікації та розвитку творчих здібностей у невимушеній атмосфері.