Виховна година "Обирай українське"

Про матеріал
Лютий 2022 став для усіх нас місяцем-випробовуванням. Він змінив повністю життя усіх українців, змінив наш світогляд і наші потреби. Ці зміни торкнулись і шкільного життя, і виховного процесу. Максимум зусиль і знань маємо тепер спрямовувати на формування у здобувачів освіти саме національного виховання. Прищепити дітям гордість бути українцями, розмовляти українською, знати свою історію, своє коріння та традиції, нести у світ знання про свою Батьківщину Україну – одне з головних завдань. Адже з початком повномасштабної війни, яка об’єднала усе українське суспільство, виникли передумови, для формування потужного національно свідомого покоління. Розробка виховного заходу «Обираємо українське» є актуальною на сьогодні, і сподіваюсь, стане в нагоді мої колегам. Адже, завдяки зібраним матеріалам, можна ознайомити вихованців з найкращими сторонами нашої української культури, викликати інтерес до брендів української легкої, харчової, косметологічної промисловості та зокрема нашої рідної Волині; дати зрозуміти дітям важливість підтримки і розвитку економіки України; прищепити любов і гордість до здобутків України у всіх галузях, та навчити, як зробити свій невеликий, але постійний внесок у перемогу. Показати на прикладі відомих брендів як можна (і важливо) робити благодійні справи; позбавити комплексу меншовартості і дати зрозуміти, що українське - достойне.
Перегляд файлу

 

 

 

    

 

 

 

 

 

Обирай

українське

 Виховний захід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Обладнання:

  •          проектор, зразки продукції волинських та українських виробників ( Руна, Торчин, Волинські ковбаси, IKOS ,  ZORI, ) набір для дегустації бринзи

Мета:

  •          навчальна: поглибити знання учнів про українську економіку, її вплив на формування майбутнього країни,  ознайомити з відомими брендами України, Волині; з українськими соцмережами; українською музикою та виконавцями;
  •          розвиваюча:  розвивати у вихованців прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом; пробудити почуття національної гідності;
  •          виховна: формувати громадянські якості: патріотизм, милосердя, людяність, усвідомлення себе як невід`ємної частки українського народу, виховати почуття гордості за свою Україну та все, що створено в ній.

 

І. Актуалізація опорних знань

C:\Users\Admin\Desktop\0-02-05-0f37861d44ebcf199e1734459f2b250f825fdd83d6afedfc28f91123799e03c0_a157382c50c735da.jpg

        Сьогодні наш виховний захід присвячено цікавій і потрібній у повсякденності темі. Але для початку скажіть мені, що для вас означає термін «незалежність»?

     Давайте переглянемо невеличкий ролик.  ( Вмикання ролика, що передує концерту незалежності до 31 річниці незалежності України ( 0-2.15 хв) https://www.youtube.com/watch?v=i7fV0zblwvw9

  1. Вступна бесіда

           Діти, яка подія 2022 року стала для нас усіх знаковою?

       Так, війна вплинула на нас усіх та внесла  вагомі корективи в життя кожного українця. Російська навала об’єднала усю Україну, поставила запитання до кожного «Що я можу зробити для наближення  перемоги?»

Давайте подумаємо і скажемо, який внесок кожен з нас може зробити для перемоги? ( відповіді дітей).

     Все діти правильно: і плетіння сіток, і збір коштів та матеріальних цінностей для ЗСУ та постраждалих цивільних людей, і  підтримка внутрішньо переселених осіб дуже важлива в цей нелегкий час. Але давайте згадаємо, що стало приводом для початку збройної агресії з боку Росії? Так, одною з причин було звинувачення України в утисканні інтересів російськомовних українців.  Давайте подумаємо, чи постало б таке безпідставне звинувачення, якби всі громадяни України розмовляли українською? Наша відома поетеса Ліна Костенко одного разу написала такі слова: «Нації вмирають не від інфаркту, спочатку їм віднімає мову» Загине мова – загине нація. Тому одне з  першочергових наших завдань берегти та поширювати рідну мову. У багатьох країнах цивілізованого світу є таке правило: громадянином даної країни може стати лиш та людина, яка здасть екзамен на знання державної мови. Тому найперше і найлегше наше завдання  - розмовляти українською, слідкувати за чистотою мови, рекламувати нашу солов’їну, допомагати іншим у вивченні рідної мови.

ІІ. Основна частина

       Що ще крім мови робить нас українцями? ( так, наша культура, наші традиції, наша історія)

Але знову ж таки повернемось до теми нашого виховного заходу «Обирай українське». Що ви розумієте під словосполученням «обирай українське»? Для чого нам   обирати українське?

      Невелика підказка від відомого українського  рок музиканта Олега Скрипки ( https://www.youtube.com/watch?v=uqNfX_1UcJU , використати від 0,27-1,28хв)

      Так, діти,  щоб перемогти ворога, для наших збройних сил необхідна зброя, одяг, їжа, техніка, пальне і багато чого іншого. На все це потрібні кошти. Де держава їх бере? З податків громадян, та різних підприємств, установ. А для того, щоб люди, підприємства, установи могли сплачувати ці податки, вони повинні працювати. Вони працюють, коли в товарі є потреба. А ось потребу створюємо ми – прості українці. Чим більше ми споживаємо товару виготовленого в Україні, ти більше податків сплачується державі, тим більше коштів вона отримує і може віддати на потреби нашої армії. І взагалі, чим краще розвинута економіка країни, тим вищий рівень життя людей.

       Хто знає як визначити чи товар українського виробництва? Так, прочитати на етикетці, а якщо там немає вказано такої інформації? На будь якому товарі на етикетці повинен бути штрих-код, за яким зчитується інформація: де, в якій країні було виготовлено дану продукцію. Хто знає з яких цифр розпочинається штрих-код України? Він починається з цифр 482, а от код який починається з 460-461 ні в якому разі не раджу брати, це код країни-агресора Росії, купуючи такі товари ми інвестуємо в економіку ворога.

        А чи знаємо ми наших українських виробників, чи розуміємо наскільки якісний, екологічний товар вони пропонують?  Хто з вас, діти може назвати хоч один український бренд, наприклад, одягу ( відповіді дітей)

         Насправді хороших, якісних брендів у нашій Україні вистачає. Зараз ми переглянемо відеоролик «Українські бренди, від яких шаленіють в Голлівуді». Тут звичайно названо не всі відомі імена, проте достатньо, щоб зрозуміти – нам є чим пишатись.

(перегляд відеоролика від Дарки-Бунтарки  https://youtu.be/qJ9W84QXWm4)

 

  1. Українські бренди від яких шаленіють в Голлівуді:
  •          Cultnaked (Культнейкед) заснований у 2018 році лвів’янкою Мері Фуртаст. Характеризується естетикою нульових, не  випускає сезонних колекцій, відшиває на замовлення, мінімалістичний зручний жіночний одяг, отримав світове визнання.  Його полюбила Меган Фокс, Кайлі Міног, Аріана Гранде (було знято кліп в одязі даного бренду)
  •          KSENIASCHNAIDER заснована в 2016 році в Києві Ксенією Шнайдер , спеціалізується на денімі ( джинсі). Свідоме споживання - одне з їх гасел. Моделі обсайтилінг (пошиття нових моделей зі старих) є фішкою бренду. Їх джинси дуже  популярні, їх одягає співачка Дуа Ліпа, Селін Діон, Джамала. Всесвітньовідомі мас медіа магазини навіть плагіатили моделі джинсів Ксенії Шнайдер. Так у 2016 році бренд  Mango випустив майже ідентичну модель; а в 2018 році бренд Zara випустив дитячий світшот з принтом, який був присутній в колекції Ксенії Шнайдер 2017 року.
  •          Бренд FROLOV заснований в 2015 році Іваном Фроловим, бренд від кутюр, провокаційний, навіть інтелектуальний. Найбільш впізнавані речі цього бренду – корсети з ручною вишивкою кристалами, речі-трансформери, яскраві ліфи. Цікаво, що всі залишки виробництва переробляються, раз на місяць залишки виробництва передаються до дитячих будинків, для пошиття іграшок. Колекції завжди приурочуються  соціальним проблемам. Постійними клієнтками даного бренду є Міла Йович, Гвен Стефані, Дуа Ліпа. Зараз випущена лімітована колекція FrolovHeart – усі кошти будуть перераховані у фонд Маші Єфросиніної  для допомоги дітям, що потерпіли під час війни
  •          CASANOVA – заснований в Донецьку Ельвірою Гасановою. Основні якості : сміливість та креативність: напівпрозорі сукні розшиті кристалами Сваровські вручну. Їх оцінили сестри Кардашьян, Мей Маск ( мама Ілона Маска). Мають розмірну сітку для великих розмірів до 3 ХЛ, що рідкість у дорогих брендів. Вважають, що їхні речі не на раз, тому бренд має опцію перешиття моделей, вартість якої вже закладена в вартість товару. Такого ніякий бренд не має.

        Дорогі бренди заявляють про нашу Україну на весь світ, але доступні не кожному, тому поговоримо про ті українські бренди, які звичайний українець може дозволити собі купити. І не просто бюджетні, а й якісні. Крім того не забуваймо, що купуючи ці бренди ми підтримуємо українського виробника, українську економіку, а відтак і ЗСУ.  Давайте переглянемо невеликий ролик з You Tube каналу «Якісно та дешево. Українські бюджетні бренди»

(Перегляд відеоролика «Якісно та дешево. Бюджетні українські бренди» https://youtu.be/RrUz2ylAh_w)

Українські бюджетні бренди  чоловічого одягу:

  •          USA -   це бренд дизайнерів-волонтерів, які весь свій чистий прибуток витрачають на допомогу ЗСУ та дітей, жінок, що постраждали внаслідок військових дій в Україні.
  •          HUSLL – шиє   недорогий базовий одяг, костюми, якісні джинси;
  •          STAFF – багато з вас хто одягається тут. Великий вибір патріотичного одягу з небанальними принтами;
  •          DEEP – невеликий, але якісний асортимент одягу;
  •          IMPAC – бренд з Вінниці. З чудовими патріотичними худі з принтом у вигляді мотивів вишиванки;
  •          АВІАЦІЯ ГАЛИЧЧИНИ.

                           Бренди для дівчат та жінок:

  •          VOVK – бренд одягу -  асоритмент дуже різноманітний, від класичних та романтичних суконь до оверсайз худі. Розмірний ряд дуже широкий;
  •          JUL – бренд одягу; якість, дизайн та ідея на висоті, хороший трикотаж. Випустили сукню з принтом червоної калини;
  •          SOLMAR – бренд одягу для тих хто любить мінімалізм та складає капсульний гардероб;
  •          COOSH – дуже естетичні речі, хоч і не дуже дешеві;
  •          GOLDI – бренд одягу для тих у кого дуже обмежений бюджет. Бренд створено українським льонокомбінатом;
  •          BRAND HALL GROUP -  особливість цього бренду: в розділі аутлет можна знайти дуже дешеві речі;
  •          HARVEST – бренд аксесуарів. Тут ви знайдете наплічники для всієї сім’ї, причому носяться вони роками, така гарна якість;
  •          HORONDI – український бренд аксесуарів, з автентичними дизайнами. Займаються пошиттям рюкзаків, сумок, гаманців, бананок. З початком війни перейшли на пошиття бронежилетів, зараз відновили роботу по пошиттю наплічників;
  •          AT19.11 – бренд сумок з оригінальним пошиттям. Його відзначили навіть у Мілані на тижні показу мод. Шкіряних сумок тут немає;
  •          ZORI –харківський  бренд сумок з текстильного  крафту, зовні схожий на папір, досить витривалий та екологічний. До речі подібну сумку має моя колега, ось можете її розглянути. Крім того, тут ось бачите є надпис. Його можна змінювати Він називається благодійний пін, гроші за нього перечислюються на благодійність. Саме тут читаємо «З видимого пізнавай невидиме». Це слова нашого українського всесвітньовідомого філософа Григорія Сковороди. До речі, його також можна вважати брендом, тільки літературним;
  •          C:\Users\Admin\Desktop\0-02-05-417cd51b4c95398c55de082512f46525b76bb941369c382e47c081b0364ac5ac_ded40061854d45d4.jpg

A.V. BAGH – бренд дерев`яних сумочок ручної роботи з унікальними авторськими ілюстраціями, деякі моделі повністю благодійні.

        Якщо, діти, вам щось сподобалось, і ви маєте потребу та можливість це придбати, то коли здійсните покупку - зробіть фото з даною річчю і тегніть його у соцмережах. Таким чином ви підтримаєте українського виробника, і , можливо, хтось дивлячись на вас теж придбає щось. Це і буде один з можливих варіантів вашого внеску в нашу перемогу

       Усі погодяться з тим що, значна частина нашого часу проходить у просторах Інтернету. Багато хто тепер з  дорослих та дітей є активними користувачами соцмереж.

Які соціальні мережі ви знаєте ( Фейсбук, Твіттер, Телеграм, Інстаграм, Тік-Ток і ін.). Усі ці мережі створені за кордоном, але користуються ними безліч людей.  Ви переглядаєте  відео,  файли, фільми, слухаєте музику, підписані на різних блогерів.  Чи звертали ви увагу з якої країни є той чи інший контент (інформація на сторінках соцмереж, сайтів). Кожен ваш перегляд приносить певний дохід каналу, сайту,  блогеру. Пам’ятайте, якщо ви переглядаєте російський контент, то і дохід йде в Росію, ви спонсоруєте ворога.

        Взагалі є соцмережі, які створені українцями, але вони ще малопоширені.

  •          НаМайдані – обмін інформацією, спілкування; 
  •          UkrOpen – пошукова система новин
  •          BIG.UA – комунікаційна платформа;
  •          FaceUkr- соцмережа, яка згуртовує людей у спільноти залежно від умов спілкування та місця проживання;
  •          Гуртом – портал для обміну медіаматеріалами;
  •          Тенета,
  •          Social.net.ua, - подібний до Twitter сервіс мікроблогів
  •          Nimses – через систему німім користувач здійснює публікації, обмінюється ними з іншими користувачами;
  •          http//ukrasner.pp.ua – Подібна до Facebook соціальна мережа, що створена для об’єднання українців в одну  соціальну мережу

       Ми згадували сьогодні про музику. Скажіть, будь ласка, у кого який улюблений виконавець, група? Яка улюблена мелодія, пісня? (Діти діляться своїми вподобаннями)

      А яких відомих  українських виконавців ви знаєте?

      Чи відомо вам, хто з наших українських співаків перемагав на Євробаченні? ( Джамала, Руслана, Вірка Сердючка, гурт Калуш з піснею «Стефанія»)

      Пропоную вам гру відгадай виконавця ( матеріал для гри взято з концерту до Дня незалежності. Концерт включається фрагментарно)

      Як бачите, діти, нам є чим пишатись і Україна досить відома своєю музикою. А є мелодія написана українським композитором, її співають під час Різдва у багатьох країнах світу. Хто мені назве її? Цього року відмічалось її сторіччя? Для підказки я включу вам її початок. (вмикається відеофонограма колядки «Щедрик» Миколи Леонтовича,  у виконанні Тіни Кароль)

     Всі ви впізнали нашу українську співачку Тіну Кароль. До речі, багато наших відомих людей шоу бізнесу під час війни роблять благодійні концерти на підтримку ЗСУ. Варто згадати Сергія Притулу, який робить неможливе -можливим.

      Ми можемо багато говорити про письменників, художників, модельєрів, музикантів, лікарів, учених, ба навіть князів і королів – і скрізь ми знайдемо відомих на увесь світ українців.  Всього не можливо охопити за один урок. Але поговоримо про те, з чим ми стикаємось майже кожен день, і про що ми можемо сказати: « Це виготовлено в Україні, воно дуже якісне, його знають у світі. І більше того, воно виготовлене у нас  - на Волині»  Діти, хто може назвати якусь марку, бренд виготовлений й нас?

( Перегляд змонтованого відео про Волинські бренди)

        А зараз,  щоб збагатити ваші знання, послухаємо ваші бліц-розповіді «Найулюбленіше. Зроблено в Україні», які я просила по бажанню підготувати.

        Розпочну, з вашого дозволу я, бо теж маю чим поділитись. Хочу презентувати наш взуттєвий бренд IKOS. Його історія розпочалась з маленької майстерні в Луцьку. Відмінним штрихом цієї фірми є маленький червоний шов, присутній на кожній парі взуття, як згадка – все починається з малого.  Продукція цього  луцького бренду надзвичайно якісна. Чесно кажучи кращого по якості чоловічого взуття я не зустрічала. Натуральні матеріали, довговічність, комфорт – все це про Ікос. З початком повномасштабного вторгнення дана взуттєва фірма почала шити тактичне взуття для наших воїнів, а також, певний відсоток з продажу передають на ЗСУ. Нещодавно я замовила на інтернет сайті взуття. Менеджери допомогли мені визначитись з розміром, безкоштовна доставка. Але найбільш мене вразила патріотична листівка, яка прийшла в коробці. Ззаду був зроблений підпис від руки «Разом до перемоги»  (демонстрація продукції та листівки ).

C:\Users\Admin\Desktop\0-02-05-daefcc9a8f5b9b07e11f8a5e9b79315878b8b2f2281d3fc370bf0cf06cae5d47_8abf8cebd0964664.jpg

       Далі йдуть підготовлені розповіді дітей. ( Про «Торчин продукт», про карпатську бринзу)

 

 

Смачна хвилинка

      Ми поговорили про бринзу, а хто її куштував? Зараз ми всі разом продегустуємо даний продукт.

C:\Users\Admin\Desktop\0-02-05-575b8c31712d57a546441526243ebda5fae60a6da10755f565f9f9b0ff68181c_c44369a86932119e.jpg

       Продовжимо. Отже марка «Торчин», це волинський виробник. Які ще ви знаєте бренди Волині ( відповіді дітей)

Хочу доповнити ваші знання підприємств нашої малої Батьківщини:

Волинь має багато  впізнаваних виробників, які є улюбленими серед нас. Деякі волинські  бренди  користуються популярністю далеко поза межами України

( перегляд відео презентації «Волинські бренди»)

(https://konkurent.ua/publication/14567/najpopulyarnishi-v-oblasti-volinski-brendi/)

  •          «Тростянецькі ковбаси», «Забіяка», «Дмитрук» бренди з виготовлення ковбас та м’ясних продуктів, які є на нашому столі мало не щодня»
  •           
  •         

 

  •          ТМ «Руна», засноване в 1999 році в Луцьку. Виготовляє бакалійні товар(борошно, макарони, соуси, аджики, кетчупи, оцет, масло) Має дуже широкий асортимент до 80 найменувань. . Реалізовує свою продукцію як в Україні так і за кордоном( Прибалтика, Молдова, Німеччина, Швеція, Китай, Іспанія);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •          ТМ «Makarellа» виготовляє всім відомі макарони ( 16 видів) І поставляє свою продукцію в Молдову, Болгарію, Албанію;
  •          ТМ «Волинські солодощі», розміщені в с.Гірка Полонка, засноване в 1998 році і розпочинало свою діяльність з виготовлення східних солодощів козинаків і халви. Ставали переможцями всеукраїнських конкурсів. х продукцію полюбляють в Молдові, Казакстані, Прибалтиці, Німеччині.

Бренди одягу

  •          «Едельвіка» - засноване ще 1994 році. Одне з небагатьох текстильних підприємств України виготовляє тканин у народному стилі, розташоване в Луцьку.  Має свій магазинчик, де можна придбати заготовки під вишиванки, рушники
  •          ТМ «Jasmin lingerine» («Жасмін») досить відома в Україні компанія жіночої білизни.  Є магазини в Луцьку та Одесі.

ІІІ. Підсумок

     Отже, діти, у найскрутніший для  країни час, економіка має працювати, щоб посилювати нашу незалежність. Великий і малий бізнес намагаються робити те, що вміють найкраще. Сьогодні саме той період, коли кожен вклад, кожна гривня, кожна людина  на своєму місці – важливі. Пам’ятайте діти: кожного разу, коли ми купуємо українську продукцію, ми вкладаємо гроші в розвиток економіки своєї держави, а відтак сприяємо нашій перемозі, нашому майбутньому процвітанню.

     Збереження української мови і культури – це обов`язок людей з українським громадянством. ОБОВ`ЯЗОК! « Світу потрібна тільки унікальна, українська, самобутня Україна. Своєю лінню та ігноруванням  всього українського ми зробили свою країну спірною територією в культурному аспекті. Занадто русифікована Україна  - це запрошення для агресора.» (Висоцький               О.) Тому давайте виконувати свої культурні обов`язки:

  •          розмовляти українською;
  •          знати своє коріння, культуру, традиції;
  •          знати свою історію;
  •          допомагати людям, які потребують;
  •          підтримувати свою економіку.

      Це не соромно. Це не приниження. Це ваша точка зору. Це двері в  ваше майбутнє і в майбутнє України!

     Робімо ж свій маленький  внесок у велику ПЕРЕМОГУ нашої України кожного дня

 

Список використаної літератури та матеріалів:

  1.  Концерт до дня Незалежності України 2022 рік  https://www.youtube.com/watch?v=i7fV0zblwvw9
  2.  Українські бренди від яких шаленіють в Голлівуді    https://youtu.be/qJ9W84QXWm
  3.  Якісно та дешево. Українські бюджетні бренди    https://youtu.be/RrUz2ylAh_w
  4. Українські соцмережі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B6
  5. Щедрик Тіна Кароль https://www.google.com/search?q=%D1%89%D0%B5%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%BA&sxsrf=AJOqlzVazD9EGTf7Nf1xXLIJFgYdnMALEg%3A1674984349186&ei=nTvWY4T-CqevrgTGyafQCA&ved=0ahUKEwjEwIz5uuz8AhWnl4sKHcbkCYoQ4dUDCA8&uact=5&oq=%D1%89%D0%B5%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%BA&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQAzIECCMQJzINCC4QgwEQ1AIQsQMQQzIHCC4QsQMQQzIECAAQQzIICAAQgAQQywEyBAgAEEMyCwgAEIAEELEDEIMBMggIABCABBDLATIFCAAQgAQyCAgAEIAEEMsBOgoIABBHENYEELADOgcIABCwAxBDOgwILhDIAxCwAxBDGAE6DwguENQCEMgDELADEEMYAToHCCMQ6gIQJzoHCC4Q6gIQJzoMCAAQ6gIQtAIQQxgCOg4ILhCDARDUAhCxAxCABDoFCC4QgAQ6CwguEIAEELEDEIMBOgcIABCxAxAKOggIABCABBCxAzoLCC4Q1AIQsQMQgAQ6CAguEIAEELEDOgcIABCxAxBDOgoILhDUAhCxAxBDSgQIQRgASgQIRhgBUNoUWKwtYPtBaANwAXgAgAGZAYgBiQaSAQMwLjaYAQCgAQGwARTIAQvAAQHaAQQIARgI2gEGCAIQARgB&sclient=gws-wiz-serp#fpstate=ive&vld=cid:f301c0de,vid:ZZEMvVcf5-Q)
  6. Історія створення бренду IKOS https://pershyj.com/p-made-in-lutsk-with-love-istoriya-brendu-ikos-yakii-poyednav-vzuttya-i-kavu-40965
  7. Розповідь про Волиньхолдинг «Торчин» (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%8C%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3
  8.  Найпопулярніші бренди Волинської області  https://konkurent.ua/publication/14567/najpopulyarnishi-v-oblasti-volinski-brendi/

 

Додатки

ДОДАТОК 1

Розповідь про Волиньхолдинг «Торчин»

(https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%8C%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3)

          Приватне акціонерне товариство «Волиньхолдинг» засновано 1994 року. Наприкінці 2003 року . всесвітньовідома фірма  Nestle  придбала 100 % акцій підприємства.

        Одне з найбільш динамічних підприємств харчової промисловості в Україні: за період своєї діяльності на ринку соусів та приправ компанія впевнено займає домінантну позицію. Продукція «Волиньхолдинг» добре відома на українському ринку та за кордоном, — це майонези, кетчупи, соуси, гірчиці і приправи, які виробляються за класичними фірмовими рецептурами та реалізуються під торговою маркою «Торчин».

         Визначальна причина успіху бренда «Торчин» — якість продукції. Важливу роль успішності бренда відіграли також вдалі інновації, особливо м'яка упаковка «дой пак». Слід зазначити, що продукція підприємства сертифікована та відповідає світовим стандартам якості.

Одна з дітей підготувала розповідь про український продукт – бринзу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Розповідь про   карпатську бринзу.

Найвідоміший сир українських Карпат – бринза, це традиційний продукт вівчарства, що для жителів гірського краю завжди був однією з головних складових продуктів харчування.

 10 фактів про бринзу:

  1. Слово бринза запозичене з румунської мови, де воно означає сир взагалі;
  2. Традиція виробляти бринзу, припадає на період появи скотарства, від тоді, відколи в Карпатах почали випасати овець;
  3. Бринза – найулюбленіша їжа верховинців, обов’язковий компонент для понад 30 страв, звичайно що всі знають про банош з бринзою, чи салат з бринзою;
  4. Бринза наділена життєдайною енергією, яка потрапила до неї із соком понад 60 лікарських трав, що збагачують флору Карпат;
  5. Виробляють бринзу, попередньо будз, в Карпатах традиційно чоловіки, на полонинах, у літній період. Рецепт бринзи передається від покоління до покоління;
  6. Бринза нарівні з верховинською яфиною покращує зір, покращує мікрофлору шлунку, додає енергії і бадьорості;
  7. Сир бринза підвищує імунно-захисні функції, збагачує організм кальцієм та іншими мінеральними добавками;
  8. Бринзу в Карпатах називають «гуцульська віагра», оскільки вона підвищує загальний тонус організму і сприяє підвищенню потенції чоловіків;
  9. Сир бринза, входить до кошика сувенірів, які везуть туристи з українських Карпат;
  10. Бринза, один з не багатьох гастрономічних продуктів, що має свій фестиваль – Гуцульска бринза, м. Рахів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
22 жовтня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку