КОНСПЕКТ виховного заходу в 5-В класі на тему ВЕБ-КВЕСТ З ІНФОРМАТИКИ «ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО «INFORMATICS MYSTERIOUS»»

Про матеріал
Сьогодні ми з вами проведемо квест, який називається «Детективне агентство «Informatics mysterious»». Хто знає, як переводиться назва агентства? (Відповідь - таємнича інформатика). «Квест» —це цікава гра – подорож і ми з вами відправимося в гості до Шерлока Холмса, який зі своїм другом та помічником Доктором Ватсоним відкрили детективне агентство. Після чергового розкриття справи вони сиділи за столом і розмірковували, про те де б їм відпочити. Їх мрії перервала місіс Хадсон, яка повертаючись з магазину знайшла на сходах листа. Лист мав такий зміст:
Перегляд файлу

ЕНЕРГОДАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

 виховного заходу в 5-В класі

на тему Веб-квест з інформатики «Детективне агентство «Informatics mysterious»»

 

 

 

 

                                               Підготувала:

                        Московська М.М., 

                 вчитель інформатики

 

 

 

 

 

Енергодар

2016

Вікова група: учні 5-х класів.

Мета заходу:

Навчальна:

  • навчити узагальнювати й систематизувати знання з Web-технологій;
  • формувати навички та вміння з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання освітніх Інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;
  • формувати поняття про web-квест.

Розвиваюча:

  • розвивати навички інтегрування знань у різних навчальних предметах і на різних рівнях навчання;
  • розвивати навички та вміння знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу і знаходити рішення поставлених задач;
  • розвивати навички аналітичного та творчого мислення.

Виховна:

  • виховувати самостійність,  вміння працювати в колективі і представляти результати своєї праці перед аудиторією.

Тип заходу: узагальнення й систематизація умінь та навичок.

Обладнання:  комп’ютери, проектор, екран, навчальна презентація.

План виховного заходу:

  1. Організаційний момент  (1 хв.);
  2. Мотивація навчальної діяльності (7 хв.);
  3. Робота з квестом (35 хв.);
  4. Підсумок (Рефлексія) (2 хв.).

Хід заходу

I. Організаційний момент

Вітання вчителя, перевірка готовності до уроку.

III. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми з вами проведемо квест, який називається «Детективне агентство «Informatics mysterious»». Хто знає, як переводиться назва агентства? (Відповідь - таємнича інформатика).

«Квест» —це цікава гра – подорож і ми з вами відправимося в гості до Шерлока Холмса, який зі своїм другом та помічником Доктором Ватсоним відкрили детективне агентство. Після чергового розкриття справи вони сиділи за столом і розмірковували, про те де б їм відпочити. Їх мрії перервала місіс Хадсон, яка повертаючись з магазину знайшла на сходах листа. Лист мав такий зміст:

 

"Шановний Шерлок Холмс, Звертаюсь до Вас з таким проханням:

У далекому 1983 році в поки ще невідомому місті штата Колорадо відбулася міжнародна конференція по дизайну. По закінченні конференції її організатори запропонували всім гостям зробити своєрідну "капсулу часу", в якій ті змогли б залишити послання майбутнім поколінням.

"Капсула", що представляє собою здорову і важку трубу, пролежала в землі три десятки років, і вже багатьма вважалася загубленою. Але хлопці з National Geographic докопалися таки до правди (в сенсі, до капсули =), але натрапили на нелегку задачу - для того, щоб відкрити капсулу необхідно було ввести код. Щоб дізнатися який код у Капсули часу, необхідно  розгадати декілька завдань. 

Сподіваємось на вашу допомогу. Заздалегідь вдячні."

Шерлок Холмс відразу ж погодився, але вирішив взяти вас у свої помічники, він дуже вдячний вам за допомогу в розкритті справи «PinkStar». Спробуйте разом знайти код до капсули часу?

 

IV. Робота з квестом

Завдання 1.Отже перше завдання.

Шерлок Холмс прийняв рішення почати справу з метода шифрування.

Перед тим, як ми почнемо, нам потрібно повторити техніку безпеки при роботі за комп’ютером. (http://LearningApps.org/display?v=piygz1p6216)

 Давайте згадаємо давньоримського політичного діяча, великого римського імператора, який один із перших запропонував метод шифрування. Як його звали? (Відповідь: Юлій Цезарь). Скориставшись Інтернетом дізнайтесь про його метод  шифрування, та розшифруйте перше повідомлення (псркхсу), використовуючи ключ – кількість слів у крилатій фразі, яку проголосив видатний полководець після поєдинку 47 р.до н.р.

 

Відповідь: Монітор

Крилата фраза: «Прийшов, побачив, переміг» (ключ 3).

Завдання 2.

-Доктор Ватсон! Я напевно знаю, про що йде мова. А ви знаєте?

- Дайте мені підказку Холмс. В листі було сказано, що міжнародна конференція була присвячена дизайну. Спершу це мене збило, але перше завдання поставило все на місце.

- Ну що ж, любий друже: коли ми читали листа я пригадав цитату відомої людини: «Инновация отличает лидера от догоняющего». Дізнаєтеся, чиї це були слова і будете знати, хто поклав в капсулу часу той предмет,  який ми шукаємо.

Відповідь: Стив Джобс.

Завдання 3.

- Шерлок, так це ж відома людина! Я тепер знаю, що він туди міг покласти. Ви напевно теж вже здогадались, про що йде мова? Так, це пристрої комп’ютера, які ми вивчали в першому семестрі. Але ми ще не знаємо шифр до капсули часу. Зараз ми його розгадаємо.

Перед вами простий рівень незвичайної головоломки "Кодовий замок". Використовуючи якнайменше підказок (допускається не більше 5-ти), підберіть код до замка. Відкривши його, Ви дізнаєтесь код до капсули часу (http://rebus1.com/index.php?item=lock&mode=easy).

Завдання 4.

Ось ми й підішли до самої цікавої частини нашого квесту, вам необхідно відгадати, що туди поклав Стів Джобс. Потрібно скласти частини ребусу і вже потім відповісти, що зашифровано на малюнку (http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0fdccd4e3027).

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Квест открытое меропирятие\3qm1v7wdo.pngВідповідь: Мишка.

Давайте знайдемо в Інтернеті згадку про цю подію скориставшись QR-кодом. Вам потрібно знайти сайт онлайн розшифрування таких кодів, та загрузити малюнок, в якому підказка. Знайдіть сайт на якому відображена ця історична подія.

 

V. Підсумок. (Рефлексія)

Перед вами капелюхи різних кольорів. Виберіть собі один із них, який сподобався і ми зможемо дізнатися, з яким емоційним настроєм ви працювали.

Ось і закінчилася наша пригода. Дякую за цікаву гру!

docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку