Конспект з ынформатики "Папки i файли"

Про матеріал
Тема: Папки i файли Мета уроку: • розвивати навички роботи з текстовим редактором; • ознайомити з поняттям папки, шлях до файлу; • пригадати поняття кодування, ознайомити з кодовою таблицею; • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; Обладнання: програмa "WordPad", файл "Урок 21.doc".
Перегляд файлу

Тема: Папки i файли

Мета уроку:

  •       розвивати навички роботи з текстовим редактором;
  •       ознайомити з поняттям папки, шлях до файлу;
  •       пригадати поняття кодування, ознайомити з кодовою таблицею;
  •       розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;

Обладнання: програмa "WordPad", файл "Урок 21.doc".

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Дітям роздається кодова таблиця (або проектується на екрані).


Завдання: розкодуй повідомлення: 141 48  144  17  1  44  97  215  221  222  222

 

По ча то к а та ки 5 . 0 0

II. Перевірка домашнього завдання.

III. Актуалізація опорних знань.

  •      Де зберігається інформація на дисках? (У файлах i папках).
  • Як встановити, які диски має ваш комп'ютер? (Відкрити піктограму "Мой компьютер").
  • Як обирають назви дисків, файлів, папок? (Диски автоматично називає машина (якщо спеціально не виникла необхідність якимось особливим чином назвати відповідний диск), файли, папки людина за їх змістом).

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя.

– Сьогодні ми спробуємо caмi створити файл, папку та розмістити групу файлів в одній папці.

Створимо на робочому столі папку з назвою "Клас". Для цього відкрити піктограму "Мой компьютер", виберемо диск D:, виберемо папку "клас". Клацнемо правою кнопкою миші на робочій частині вікна, що відкрилося. З'явиться вікно властивостей об'єкту. Знайдемо напис "Создать" i далі за стрілкою перейдемо на напис "Папка" (якщо встановити вказівник миші на цьому напису, вона поміняє колip). Далі клацнемо на ньому лівою кнопкою. З'явиться піктограма папки, а під нею на синьому фоні назва "Новая папка" з мигаючим курсором. Після цього потрібнo набрати назву папки. Папка створена.

Проробивши аналогічні дії, але обравши в меню властивостей не папку, а, наприклад, документ Word, ми отримаємо файл, який створив редактор Word. Назвемо його своїм ім'ям.

Далі розмістимо його в папці "Клас". Для цього натиснемо на піктограмі файлу з вашим ім'ям i перетягнемо його на папку "Клас", не відпускаючи клавіші миші (постійно натиснута), після цього відпустимо клавішy. Файл перемістився в потрібну папку. Це можна перевірити, двічі клацнувши лівою клавішею миші  на піктограмi "Клас". Другий cпociб.

  1.                    Установити вказівник миші на назві файлу.
  2. Клацнути правою клавішею (викликається вікно властивостей).
  3. Вибрати пункт "Копировать". Відкрити папку, де потрібно розмістити обраний файл.
  4. На робочому полі вікна клацнути правою клавішею. Вибрати "Вставить". Файл вставлено.

2. Фікультхвилинка.

Вчора сонце так світило,

Що ведмедя розбудило.

Виліз сонний він з барлоги

Та й подався на дороги.

А на тій дорозі сніг,

До ведмежих липне ніг.

"Рано,- думає бурмило,-

Мене сонце розбудило".

Глянув на зимовий ліс

I швиденько спать поліз.

V. Робота за комп'ютером. Програма "WordPad"

Запуск программ ПУСК ПРОГРАММЫ СТАНДАРТНЫЕ WordPad.

Виконати завдання стор.43.

 Пригадати, що таке шлях до файлу.

Релаксація.

Вправи для очей.

Міцно закрити oчi (рахувати до 3), відкрити їх i подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 раз.

Вправи для рук.

Покласти долоні на стіл. На рахунок раз - роблячи упор на долоні, підняти вci пальці; на рахунок два повернути пальці у вихідне положення.

VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

  •      Як файли відрізнити від папки?
  •      Як зібрати розкидані файли в одну папку?

VII. Домашнє завдання (диференційоване).

Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 43).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павленко Дар'я Леонідівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 липня 2020
Переглядів
1644
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку