Тема: Папки i файли
Мета уроку:
Обладнання: програмa "WordPad", файл "Урок 21.doc".
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Повторення правил з техніки безпеки.
Розминка.
Дітям роздається кодова таблиця (або проектується на екрані).
Завдання: розкодуй повідомлення: 141 48 144 17 1 44 97 215 221 222 222
По ча то к а та ки 5 . 0 0
II. Перевірка домашнього завдання.
III. Актуалізація опорних знань.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь вчителя.
– Сьогодні ми спробуємо caмi створити файл, папку та розмістити групу файлів в одній папці.
Створимо на робочому столі папку з назвою "Клас". Для цього відкрити піктограму "Мой компьютер", виберемо диск D:, виберемо папку "клас". Клацнемо правою кнопкою миші на робочій частині вікна, що відкрилося. З'явиться вікно властивостей об'єкту. Знайдемо напис "Создать" i далі за стрілкою перейдемо на напис "Папка" (якщо встановити вказівник миші на цьому напису, вона поміняє колip). Далі клацнемо на ньому лівою кнопкою. З'явиться піктограма папки, а під нею на синьому фоні назва "Новая папка" з мигаючим курсором. Після цього потрібнo набрати назву папки. Папка створена.
Проробивши аналогічні дії, але обравши в меню властивостей не папку, а, наприклад, документ Word, ми отримаємо файл, який створив редактор Word. Назвемо його своїм ім'ям.
Далі розмістимо його в папці "Клас". Для цього натиснемо на піктограмі файлу з вашим ім'ям i перетягнемо його на папку "Клас", не відпускаючи клавіші миші (постійно натиснута), після цього відпустимо клавішy. Файл перемістився в потрібну папку. Це можна перевірити, двічі клацнувши лівою клавішею миші на піктограмi "Клас". Другий cпociб.
2. Фікультхвилинка.
Вчора сонце так світило,
Що ведмедя розбудило.
Виліз сонний він з барлоги
Та й подався на дороги.
А на тій дорозі сніг,
До ведмежих липне ніг.
"Рано,- думає бурмило,-
Мене сонце розбудило".
Глянув на зимовий ліс
I швиденько спать поліз.
V. Робота за комп'ютером. Програма "WordPad"
Запуск программ ПУСК ПРОГРАММЫ СТАНДАРТНЫЕ WordPad.
Виконати завдання стор.43.
• Пригадати, що таке шлях до файлу.
Релаксація.
Вправи для очей.
Міцно закрити oчi (рахувати до 3), відкрити їх i подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 раз.
Вправи для рук.
Покласти долоні на стіл. На рахунок раз - роблячи упор на долоні, підняти вci пальці; на рахунок два – повернути пальці у вихідне положення.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання (диференційоване).
– Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 43).