Конспект заняття "Чарівна валіза"

Про матеріал
Навчальна: Продовжувати знайомити дітей з професією лікаря та медичної сестри; знайомити зі знаряддям праці медичних працівників, їх спец одягом та робочим місцем; вправляти дітей у виконанні рольових дій у грі, умінні завершувати розпочату справу (дію); розширювати уявлення дітей про медичні професії. Розвивальна: Розвивати дрібну моторику рук, мислення та пам'ять; сприяти розвиткові пізнавальної активності у дітей. Виховна: Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, повагу до професії лікаря, її значимості;
Перегляд файлу

 

Тип заняття:

Ознайомлення з соціумом. Калейдоскоп професій.

Орієнтири складової:

За складовою «Фахівець»

Група:

старший дошкільний вік

Вихователь:

Катерина Палюх

Тема заняття:

«Чарівна валіза»

Мета:

 

 

 

Навчальна:

Продовжувати знайомити дітей з професією лікаря та медичної сестри; знайомити зі знаряддям праці медичних працівників, їх спец одягом та робочим місцем; вправляти дітей у виконанні  рольових дій у грі, умінні завершувати розпочату справу (дію); розширювати уявлення дітей  про медичні професії.

Розвивальна:

Розвивати дрібну моторику  рук, мислення та пам'ять; сприяти розвиткові пізнавальної активності у дітей.

Виховна:

Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, повагу до  професії лікаря, її значимості;

Обладнання:

Медіа презентація; валіза лікаря з наповненням для гри «Уроки лисиці – медичної сестриці»;  іграшковий медичний інструмент лікаря.

Використані джерела інформації:

Дошкільнятам про професії: Випуск 3 Упоряд.: І. Д. Летнянка, О. Й. Кльось. — Тернопіль–Харків: Ранок, 2015.—              224 с.— (Серія «Сучасна дошкільна освіта»).

 

Хід заняття:

(Діти збираються  на килимку у колі)

Вихователь:

Доброго дня, любі малята. Я пропоную трішки пограти, казку згадати, з нами рушати:

І прийшла до Айболитя лисиця: (крокують)

«Ой, мене вкусила оса!» (руки вгору)

І прийшов до Айболитя барбос: (крокують)

«Мене курка клюнула в ніс» (нахил вперед)

Всіх вилікує, зцілить (роблять нахили )

Добрий лікар Айболить! (вліво, вправо).

(Діти повертаються на свої місця за столиками, а вихователь знаходить медичну валізу та лист біля неї)

Вихователь:

Погляньте, дітки, у нас тут валіза загадкова та лист біля неї.

Запитує: Як ви гадаєте що це за валіза? (медична валіза)

А чому саме медична? (тому, що саме в такій валізі лікарі носять свої інструменти).

Вихователь:

Давайте прочитаємо , що написано у листі.

Лист

Доброго дня, дорогі дітки!

Пише Вам, ваш давній друг, Зайчик!Сьогодні, я не зміг прийти до Вас у гості, але я згадав, що не все розповів Вам про професію «Лікаря».

Тому, я передаю Вам валізу, у якій знаходяться медичне приладдя, та фотокарточки, за допомогою яких я розкажу Вам про різновиди професії лікаря. Сподіваюсь, Вам сподобається та буде цікаво!

З повагою Зайчик!

Вихователь:

Дітки, перед тим, як переглянути фотокарточки, давайте пригадаємо:

Хто такий лікар? ( лікар – це людина яка лікує людей)

А хто така медична сестра?(це людина , яка допомагає лікарю)

Де працює лікар та медична сестра? (лікар та медична сестра працюють у лікарні або поліклініці).

Вихователь:

Молодці, тепер ми зможемо розпочати перегляд фотокарточок від Зайчика (вихователь починає демонстрацію медіа презентації)

Слайд №1:

Діти, в цьому кабінеті працює лікар. Подивіться, меблі тут застелені білим, одяг у лікаря теж білий. Він одягнений у білий халат і білу шапочку. Все тут біле і чисте, ніде немає бруду, бо там, де брудно, можна захворіти.

Слайд №2:

Як ви гадаєте, кого лікує цей лікар? (цей лікар лікує дітей)

Правильно,  і називається цей лікар – педіатр.

Слайд №3:

Давайте поглянемо, які інструменти ми бачимо у цьому кабінеті:

Шпатель – їм лікар оглядає горло;

Термометр – їм медична сестра виміряє температуру;

Стетоскоп - цим приладом прослуховують дихання у легенях.  Якщо дитина хвора, то в трубку лікареві чути, що в грудях у дитини є хрипи.

Слайд №4:

А ще,  у лікаря,  у кабінеті є скляна шафа, в якій зберігаються медикаменти першої допомоги: таблетки, мікстури.

Вихователь:

Дітки, давайте пригадаємо де ми купуємо ліки, які нам прописує лікар у разі хвороби? (ліки які прописує лікар ми купуємо у аптеці)

Вихователь:

А для того, щоб в аптеці нам продали ліки, лікар нам повинен виписати рецепт. Тому що продавець в аптечному кіоску відпускає ліки по рецепту.

Вихователь:

Давайте відправлятись далі.

Слайд №5:

Погляньте, а в цьому кабінеті у лікаря лише дорослі люди.

Як ви гадаєте,  кого лікує цей лікар? ( цей лікар лікує дорослих людей).

Правильно,  і називається цей лікар – терапевт.

Слайд №6:

Малята, є ще багато різних лікарів. Наприклад, лікар лор,  лікує нам вушка, носик, горло. Лікар окуліст - лікує очі. Лікар хірург робить операції, коли це необхідно.

Але це ще не всі лікарі які допомагають нам бути здоровими.

Лікарів, які лікують нам певні частини тіла або органи називають лікарями вузького профілю.

Слайд №7:

А це дітки - також лікар, але він лікує не людей, а тварин і назва цього лікаря – ветеринар.

Вихователь:

Ну ось і закінчились фотокарточки від зайчика, але у нас ще залишилася валіза. Давайте поглянемо, що нам зайчик приготував у ній?

Записка від зайчика:

Малята, у попередню зустріч ми з вами гралися у лікарів, а сьогодні я пропоную Вам перетворитися у «медсестер» та спробувати себе у цих «ролях».  В цьому Вам допоможе те, що знаходиться у валізі. Бажаю Вам успіхів!

Предметно - маніпуляційна гра  «Уроки лисиці-медсестриці»

• накрутити вату на паличку (зробити чотири заготовки);

• навчити набирати рідину піпеткою, накрапати 4–6 крапель;

• розкласти вітаміни по баночках;

• учити підбирати кришки до баночок;

 • навчити бинтувати лапу ведмедикові, зав’язувати бинт на вузлик.

Вихователь читає вірш М. Солтіса:

ЛІКАР

Моя лялька захворіла.

Болить горло — це ангіна.

Їсти бідна геть не може,

Лише лікар допоможе.

Одягну халатик білий,

Лялька вже на карантині.

Візьму ложечку і гляну,

Як там горлечко у лялі.

Чай з малиною зроблю,

Ним температуру зіб’ю,

Покладу я меду ложку

 Хворій полегшає трошки.

Я укол робить не вмію,

Краще молока нагрію.

Все, пройшла уже ангіна.

Можемо гуляти сміло.

 

Вихователь:

Малята, я бажаю Вам ніколи не хворіти, а якщо раптом ви захворіли, то ви вже знаєте , що потрібно звертатися до лікаря і він вас обов’язково вилікує!

(Заняття закінчується роботою у зошитах з профорієнтації)

 

docx
Додав(-ла)
P katuysha
Додано
14 червня
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку