Конспект заняття: "Число і цифра 6. Співвідношення числа і кількості предметів".

Про матеріал
Ознайомити із числом і цифрою 6. Продовжувати вчити співвідносити число та кількість предметів; порядковому рахунку; встановлювати закономірності ряду предметів і продовжувати ряд. Вчити писати цифру 6. Закріпити уявлення про трикутник, овал, круг, квадрат. Розвивати спостережливість, увагу, пам'ять. Виховувати працьовитість.
Перегляд файлу

Тема:

Число і цифра 6. Співвідношення числа і кількості предметів.

 

Мета:

Ознайомити із числом і цифрою 6. Продовжувати вчити співвідносити число та кількість предметів; порядковому рахунку; встановлювати закономірності ряду предметів і продовжувати ряд. Вчити писати цифру 6.  Закріпити уявлення про трикутник, овал, круг, квадрат. Розвивати спостережливість, увагу, пам'ять. Виховувати працьовитість.

 

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

Доброго ранку, сонечку ясному,

Доброго ранку садочку прекрасному,

Доброго ранку, рідний наш дім,

Доброго ранку діткам усім!

Вліво-вправо повернемось,

Один одному всміхнемось!

 

Дивіться, діти, до нас завітала Мишка, давайте з нею пограємо.

 

Кінезіологічна вправа «Один-два».

Лівою рукою показуємо великий палець, правою вказівний та середній, під рахунок змінюємо позиції.

 

Кінезіологічна вправа «Лезгинка».

Ліву руку складемо в кулак, великий палець відставити вбік, кулак розвернути пальцями до себе. Праву руку з прямою долонею в горизонтальному положенні торкаємось до мізинця лівої. Після цього одночасно змінюємо положення правої та лівої руки навпаки. Повторюємо 6-8 різ.

 

Діти, Мишка загубилась, вона живе в якійсь казці, але не може знайти дорогу в неї. Допоможемо їй? В неї є карта, як добратись до казки, давайте допоможемо скласти стежинку та потрапити в казку.

 

Дидактична гра «Стежинка».

Вчитель на дошці викладає стежинку з геометричних фігур. Діти повинні назвати їх колір, форму та закономірність викладання. Викласти самостійно таку стежинку.

 

ІІ. Основна частина.

Вчитель показує на дошці ріпку і пропонує дітям вгадати з якої казки прийшла мишка? Так «Ріпка». Пригадаємо її.

Що посіяв дідусь? (Насіння). Яке воно було за розміром? (Маленьке) Яка виросла ріпка? (Велика).

Хто перший прийшов витягувати ріпку? (Дідусь). Ставимо дідуся та під ним цифру 1. Так викладаємо всіх героїв. Мишка прибігла шоста. Знайомимось з цифрою 6. Прописуємо її рукою в повітрі.

Цифра шість дверний замок,

Знизу круг, вгорі гачок.

Мишка пропонує пограти в ігри.

 

Дидактична гра «Будь уважним».

Діти викладають ряд цифр. На дошці картки з різною кількістю предметів. Діти показують відповідну цифру.

 

 

 

Гра «Шикуйсь!».

Діти рахують вузлики на мотузці та обирають відповідну цифру, потім шикуються у відповідному порядку. Називають яка в них цифра та які вони стоять за порядком.

Фізкультхвилинка з м’ячем  в колі (відповідаючи на математичні запитання, повернути м’яч).

 

Пальчикова гімнастика «Хатка».

 

Вихідне положення «кулак»

Один, два, три, чотири, п’ять –

почергово розгинаємо пальці

Вийшли пальчики гулять,

 

Один, два, три, чотири, п’ять –

почергово згибаємо пальці у кулак.

В хатці знав вони сидять.

 

 

Кінезіологічна вправа «Сходинки».

Почергово з’єднуємо великий палець лівої руки та вказівний правої та навпаки.

 

Написання цифри 6 в зошиті.

  1. Пальцем «прописати» цифру.
  2. Розфарбувати цифру.
  3. Написання цифри 6 (дивлячись на екрані зразок написання).
  4. Розфарбувати фігурки з цифрою 6.

 

ІІІ. Підсумок заняття.

Хто до нас в гості приходив?

З якої казки?

Яку цифру вона допомогла нам вивчити?

Яка вона за рахунком прибігла тягти ріпку?

Що вам сподобалось найбільше?

Ви сьогодні молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. сергеева яна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
11889
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку