Конспект заняття "День народження цеглинки ЛЕГО"

Про матеріал
Завдяки цьому заняттю можна ознайомити дітей з центрами дитячої творчості – Lego Lend. Вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів. Закріпити лічбу в межах 5. Розвивати координацію рухів, орієнтування в просторі, розвивати уяву, пам’ять; активізувати мовлення, стимулювати словниковий запас; закріплювати назви кондитерських виробів та вміння ділити слова на склади; закріплювати вміння будувати речення з однорідними словами. Розвивати креативне мислення, конструктивні здібності. Спонукати до опису-розповіді моделі, створеної власноруч. Виховувати дружні взаємини, товариськість.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛЮБАРСЬКИЙ ЗДО

 

 

 

 

Конспект заняття на тему:

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                         Підготувала вихователь

                                                                                         логопедичної групи  №1

                                                                                         Манько О. В.  

 

 

 

 

 

2023 – 2024 н/р.

Програмовий зміст:

Познайомити дітей з центрами дитячої творчості – Lego Lend.  Вправляти дітей у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів. Закріпити лічбу  в межах 5. Розвивати координацію рухів, орієнтування в просторі, розвивати уяву, пам’ять; активізувати мовлення, стимулювати словниковий запас; закріплювати назви кондитерських виробів та вміння ділити слова на склади;  закріплювати вміння будувати речення з однорідними словами. Розвивати креативне мислення, конструктивні здібності. Спонукати до опису-розповіді  моделі, створеної власноруч. Виховувати дружні взаємини, товариськість.

 

Обладнання:

башточки вітань з цеглинок Lego на кожну дитину, відео – презентація про центри дитячої творчості – Lego Lend, д/ігри «Обери транспорт», «Порахуй предмети» (з прищіпками), ілюстрації кондитерських виробів або відео-гра «Порахуй склади у словах і побудуй відповідну башточку», картки – схеми знайомих конструкцій, «чарівний мішечок» з цеглинками, «рюкзаки», цеглинки,  відео «Як ми готували торт для цеглинок».

Попередня робота:

Виготовлення торта та рюкзаків з картонних коробок,  ознайомлення з деталями Lego, способами з’єднання деталей Lego, конструювання різних конструкцій за зразком і словесною інструкцією, перегляд презентації «Історія створення конструктора LEGO», проведення різноманітних естафет з використанням цеглинок лего.

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття.

Вихователь: Доброго ранку, діти! Сьогодні до нас завітали гості, давайте привітаємося з ними і разом побудуємо «башточки – привітання».

-         Доброго ранку, сонце привітне! (Показують жовту цеглинку)

-         Доброго ранку, небо блакитне! (Показують синю цеглинку)

-         Доброго ранку, у небі пташки! (Показують білу цеглинку)

-         Доброго ранку, маленькі дубки! (Показують зелену цеглинку)

-         Я вас вітаю, люблю, пізнаю! (Показують червону цеглинку)

-         Бо ми живемо в одному краю! (Показують оранжеву цеглинку)

В процесі діти складають башточку з певним переліком кольорів.

Вихователь: Діти, подивіться, що у нас вийшло?

(Башточка з цеглинок Lego).

-         Я знаю, що ви дуже любите гратися з Lego. Чому ви любите цю гру?

(Можна побудувати будинок, машину, гратися з друзями…)

Вихователь: Діти, ви любите сюрпризи? От і у мене для вас є сюрприз: відео з далекої Данії, де живе цеглинка Lego.

Перегляд презентації про центри дитячої творчості – Lego Lend . Запрошення на День народження.

Вихователь: А щоб потрапити  на день народження до цеглинок Lego, потрібно вибрати транспорт, на якому будемо подорожувати. 

Вихователь: - Давайте пригадаємо, який буває транспорт. Якщо транспорт рухається у повітрі, як ми його називаємо?

-         Так, повітряний. А якщо транспорт рухається по землі ми називаємо його … (Вірно, наземний транспорт).

-         Тоді як ми назвемо транспорт, що рухається під землею?

-         Молодці, під землею рухається підземний транспорт.

-         Який вид транспорту ми ще забули назвати?

-         Правильно, водний. Чому його так назвали? (Вірно, водний транспорт рухається по воді)

Вихователь: - Пропоную пограти у цікаву гру з цеглинками Lego «Обери транспорт» (Повітряний, наземний, підземний, водний). 

Діти отримують картки, визначають вид транспорту та викладають цеглинку того кольору, яка  відповідає умовним позначенням на картці.

Вихователь: - Погляньте, ось це карта  Європи. Ось наша країна – Україна,  а тут знаходиться Данія. Як ви думаєте, діти, який транспорт ми можемо обрати для подорожі? Показ карти світу. Міркування дітей. Зупиняємося на наземному транспорті. І, якщо нас багато, то нам потрібен автобус. Можна я буду водієм, а ви – пасажирами. Тоді приготувалися. Автобус дає сигнал: «Бі-бі-бі», заводиться мотор: «Д-д-д-ррр», двері закриваються: «Ш-ш-ш-ш», закриваємо оченята і поїхали. Знову сигнал автобуса: «Бі-бі-бі», відкриваються двері «Ш-ш-ш» і ми прибули у цікаву країну Данію.

Вихователь: Щоб потрапити у гості до цеглинки потрібно виконати її завдання. Перше завдання: «Що ми знаємо про цеглинку Lego?»

(Різні кольори, розміри, можна по-різному з’єднувати деталі ступкою, кладкою)

-         Ось у мене є  «чарівна торбинка». Зараз по черзі ви будете діставати цеглинку і розповідати про неї. Наприклад: У мене цеглинка червоного кольору 2*4. Подивимось, які цеглинки попадуться вам.

Дидактична гра «Чарівний мішечок». Діти дістають цеглинки, називають колір і розмір.

Вихователь: А зараз весела «Кольорова  розвага» з нашими цеглинками. Хочете порозважатись? Та під час змагання будьте уважні – цеглинкам потрібно допомогти знайти свої будиночки.

У дітей рюкзаки червоного, зеленого, жовтого, синього, білого, оранжевого кольорів з картонних коробок. Цеглинки розсипані на килимку. Під музику діти збирають цеглинки у рюкзаки відповідного кольору, потім витрушують їх з рюкзаків і міняються з іншими  місцями, гра повторюється.

Вихователь: Молодці, діти. Сідайте за столи, де на вас чекає наступне завдання. У вас є друзі? І у цеглинок також є друзі, але вони загубилися. Допоможемо цеглинкам відшукати друзів?

Вихователь: На картках різнокольорові малюнки. Порахуйте, якого кольору предметів більше на картинці, прищепіть прищіпку до тієї цеглинки з відповідним кольором. Бліц – опитування: Якого кольору друзів у твоєї цеглинки більше? А у твоєї?

Вихователь: Діти, ви супер - молодці! Друзів цеглинкам ми відшукали. А що ще потрібно підготувати, коли йдемо на День народження?

Вихователь: Так. Подарунки!!! Гра «Які смаколики любить цеглинка?»

Загадки про солодощі:

До дітей на кожне свято
Просять в гості завітати,
Бо солодкий і смачний.
Здогадались, хто такий?
(Торт)

Тісто, ягоди і крем,
Шоколад, прикраси, джем.
Дуже страву цю люблю,
Її в кондитерській куплю.
(Печиво, тістечка)

Прозоре,  кольорове, але не скло.

Буваю полуничне і вишневе, малинове і сметанкове.

У формочки мене наливають і ложечками поїдають. (Желе)

Діти рахують склади у словах – назвах солодощів і будують башточки за кількістю складів. Відео – гра «Смаколики». Діти рахують склади у словах – назвах солодощів і викладають башточки з потрібною кількістю цеглинок (торт – 1цеглинка, морозиво – 3 цеглинки, желе – 2 цеглинки).

Вихователь: Зараз ми покажемо цеглинкам і гостям, як ми готувались до Дня народження цеглинок Lego .

Відео «Як ми готували торт». Показ торта.

Вихователь: Торт не звичайний, для цеглинок. Нам залишилось зробити  прикраси з цеглинок на торт. Прикраси можна придумати  самостійно, а можна використати схеми. (Квіти)

Тематичне конструювання «Прикраси на торт». Діти прикрашають готовими конструкціями. Роблять світлини з тортом.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку