Конспект заняття "День народження Іринки"

Про матеріал
Конспект до презентації "День народження Іринки". Містить пошагову інструкцію до презентації.
Перегляд файлу

Освітній напрям: «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі»

Тема: «День народження Іринки»

Мета:  

  • розширювати уявлення дітей про посуд; ввести в активне мовлення назви посуду;
  • формувати вміння розрізняти рівність і нерівність груп предметів за їх кількістю;
  • продовжити вчити дітей вмінню порівнювати за висотою, шириною предметів різних розмірів; спонукати до вживання слів «різні за величиною», «високий», «низький», «широкий», «вузький»;
  • забезпечувати розуміння та вживання у мовленні слів «вгорі», «знизу»;
  • розвивати увагу, пізнавальний інтерес, пам'ять, зв’язне мовлення;
  • виховувати у дітей бережне ставлення до посуду; стимулювати прагнення до самостійності, бажання допомагати іншим.

Матеріали: презентація «День народження Іринки», інноваційна дидактична вправа.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

Вихователь: Доброго дня, любі діти!. Нас з вами запросила до себе на день народження дівчинка Іринка. Пропоную завітати до неї в гості.

(Слайд 1)

ІІ. Основна частина

Іринка: Привіт друзі! В мене сьогодні день народження, я запросила вас, та не встигаю прибрати та накрити на стіл. Ви допоможете мені? (відповіді дітей).

Вихователь: Тоді, давайте почнемо з миття посуду.

(Слайд 2)

  • Подивіться, яка гарна тарілочка синього кольору. Вона глибока, та призначення для перших страв: супів, борщу, каші з молоком, або молочних макаронів.
  • Червона тарілочка дрібна, призначена для других страв: різноманітних каш, макаронів та картоплі.
  • Синя чашка призначена для третіх страв: чаю, компотів, киселів, молока.
  • Зелена сковорідка – це кухонний посуд, яка призначена для готування їжі. За допомогою сковорідки смажать та тушкують різні страви (смажать картоплю, яєчню, м'ясо, тушкують овочеве рагу)
  • Помаранчева каструля – це також кухонний посуд. В ній варять супи, борщі, каші та макарони.
  • Ложка, виделка та ніж – це кухонне приладдя. Вони призначення для споживання страв. Ложка – для перших страв, виделка – для других страв. За допомогою ножа відрізають маленькі шматочки, які легко прожувати.
  • Стакан – зазвичай прозорий. Він призначений як і чашка для третіх страв. Зі стакану зазвичай п’ють сік, солодкі напої або ж звичайну воду.
  • Червоний чайник – це кухонний посуд. Призначений для кип’ятіння води. З його допомогою, можна приготувати чай, каву, гарячий напій.

(Слайд 3)

Іринка:  Дякую вам, дітки за вашу допомогу. Давайте з вами пограємо у гру. Вам потрібно визначити яка чашечка більша, яка менша.

(Слайд 4)

Вихователь:  Розгляньте червону чашку та жовту. Як ви гадаєте, яка чашка більша, а яка менша? (відповіді дітей)

  • Так, жовта чашка в нас більша ніж червону, вона вища і ширша. А червона чашка менша ніж жовта, вона нижча та вужча.
  • Тепер розгляньте синю чашку, та зелену. Яка більша, а яка менша? (відповіді дітей)
  • Так, молодці. Синя чашка більша, вона вища і ширша ніж зелена. А зелена менша, вона нижча та вужча ніж синя чашка.
  • Іринка, пропонує нам трошки відпочити, розім’яти свої ніжки, ручки та станцювати з Кроликом.

(Слайд 5)

Руханка «Танцюй з кроликом»

  • Ми з вами відпочили, та Іринка попросила допомогти з тарілочками.  Нам потрібно визначити яких тарілочок більше, яких менше, або ж  порівну.

(Слайд 6)

  • Розгляньте червоні тарілочки вгорі, та сині тарілочки знизу. Як ви гадаєте яких тарілочок більше, а яких менше? (відповіді дітей)
  • Так, молодці. Червоних тарілочок більше ніж синіх, а синіх менше ніж червоних.
  • А тепер ще раз подивіться на червоні тарілочки вгорі та сині знизу.  Яких більше, яких менше? Можливо їх стало порівну? (відповіді дітей)
  • Так, вгорі дві червоні тарілочки і знизу дві сині тарілочки, їх однакова кількість, тобто порівну.

(Слайд 7)

  • Подивіться, що знаходиться на столі? Давайте назвемо, що ви бачите. (відповіді дітей)
  • А тепер подумайте, що на столі зайве? (відповіді дітей)
  • Так, глибока синя тарілка зайва. Іринка накрила стіл для чаювання, а тарілка призначена для споживання перших страв.
  • А тепер, що зайве на столі? Як ви гадаєте? (відповіді дітей)
  • Так, зелена сковорідка. Іринка приготувала десертні ложечки та дрібні тарілочки для куштування тортика, а сковорідка нам потрібна для приготування страв.

(Слайд 8)

ІІІ. Заключна частина

Іринка: Дякую, вам друзі, я встигла прибрати та приготувати частування для гостей, і запрошую вас до столу. Пити чай з нового сервізу та куштувати смачний торт

                 (Слайд 9)

Вихователь: Дітки, ви молодці! Впоралися з усіма завданнями, та тепер зможете допомагати своїм батькам при готуванні, або ж прибиранні на кухні.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Карпачова Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 січня 2023
Переглядів
448
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку