Конспект заняття для дітей дошкільного віку "Небезпечні придмети"

Про матеріал
: Закріпити знання дітей про правила безпеки вдома, на вулиці, в природі. Вчити діток надавати елементарну першу допомогу, розвивати об’єктивну самооцінку і впевненість в собі. Виховувати у дітей обережність уважність, зосередженість, чуйність. Розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння вислуховувати відповіді товаришів, не перебиватию.
Перегляд файлу

                         

Тема: «Небезпечні ситуації»

Мета: Закріпити знання дітей про правила безпеки вдома, на вулиці, в природі. Вчити діток  надавати елементарну першу допомогу, розвивати об’єктивну самооцінку і впевненість в собі. Виховувати у дітей обережність  уважність, зосередженість, чуйність. Розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння вислуховувати відповіді товаришів, не перебиватию.  

 

Обладнання: загадки про електроприлади; плакат «Обережно – висока напруга!»; картинки їстівних та неїстівних грибів; картина «Якщо я загубився на вулиці»; іграшка Зайчик; предмети до ігрової вправи «Зроби першу допомогу при садинах»; картинка подорожник; пакет з колючими та ріжучими предметами; телефон; матеріал до дидактичної гри «Світлофор».

                                                    Хід заняття:

Діти, що на вашу думку таке правила безпеки? (Відповіді) Так малята  ви маєте рацію, це коли поводишся так, щоб не сталося неприємностей або біди. Я пропоную вам завітати в країну де живуть правила безпеки.

Закрийте очки, хлопніть 3 рази в долоньки, поверніться навколо себе.

   Діти, ми з вами потрапили в країну правил безпеки. Погляньте це хто? (Розглядаємо і читаємо імена під картинками: БІДА, НЕПРИЄМНІСТЬ).

   Діти, вони вам подобаються? Чому ні? Розкажіть мені про них. От « Біда», чому вам не подобається  це слово? (Відповіді дітей). А ось « Неприємність», чому не подобається це слово? (Відповіді дітей). Молодці малятка все ви вірно говорите. А ви знаєте, що це слова непрості, вони мають здатність оживати, а оживають вони тоді коли дітки порушують правила безпечної поведінки. Ми з вами можемо їх зачаклувати для того щоб вони не оживали нам потрібно виконати всі завдання, пригадати всі правила безпеки які ми знаємо. Ну що готові? Тоді почнемо і перше наше завдання «Корисні загадки» чим більше ми їх відгадаємо тим краще.

Жувати не жую, а все поїдаю, все

 тільки їм, а з голоду помираю.  (Вогонь)

Лісом він котився з ревом,

Їв кущі, траву, дерева.

А коли напивсь води –

Стих і згаснув назавжди.  (Вогонь)

 

Він завжди на гвіздочку,

Має червону сорочку.

І вогонь блокує вміло

В білій і пухнастій піні. (Вогнегасник)

 

Коли вогнище палає,

Він гасить його допомагає.

Із піщинок наш дружок,

Здогадались? Це…(пісок)

 

Різні скельця є у мене:

Червоне, жовте, і зелене.

Можу ними я сказати:

«Йти», «Стояти», «Зачекати».  (Світлофор)

 

Молодці малята всі загадки правильно відгадали.

А чи знаєте ви номери телефонів служб порятунку? Зараз перевіримо.

Щоб життя уберегти

Від реальної біди,

Полум’я помітив дим –

Подзвони на  101

Громадян охороняти

І порушників шукати –

Це поліції права,

Що за номером  102

 Забиття, поріз, заноза,

Травма, будь-яка загроза

Для здоров’я дітвори –

Набираємо 103

Газ палає й вибухає.

Кожен хай запам’ятає:

Газом чути із квартири –

Подзвони на 104

А тепер я пропоную сісти розглянути плакат «Обережно – висока напруга!»

– Що потрібно обов’язково зробити, коли попрасуєш одяг?

– Коли подивишся телевізор?

– Коли послухаєш магнітофон?

Правильно, потрібно вимкнути електроприлади. А що може статися, якщо потягнути за кабель живлення або засунути в розетку пальчик або інший предмет? (Вдарить струмом, трапитися пожежа).

(Звучить пісня Червоної шапочки, вовк і Червона шапочка інсценують зустріч) Після сценки питання до дітей.

– Чи знайома Червона шапочка з вовком?

– Чи можна розмовляти з тим, кого не знаєш? Чому? А що може статися?

– А якщо ви зустрінете незнайому людину на вулиці, і віна вас запросить в магазин купити шоколадку чи піти з ним в цирк, що ви зробите?

Діти, а Червона шапочка несла до бабусі цілий кошик грибів, а які бувають гриби? (Відповіді) Правильно, їстівні і не їстівні. А давайте подивимося які гриби були у Червоної шапочки.  Діти, а чому не можна знищувати отруйні гриби? (Правильно, ними лікуються лісові жителі)

Дидактична гра « Збери їстівні гриби»

 На галявинці біля нас багато грибів, ви повинні зібрати тільки їстівні гриби, а отруйні залишити на галявинці.

Сідайте на стільчики діти  і розглянемо картину «Якщо я загубився на вулиці» (Питання за сюжетом  картини і відповіді дітей)

Пропоную трішки відпочити та порухотись.

Фізкультхвилинка

Хлопчики й дівчатка!

Колони підрівняйте.

Й розминку веселинку

Зі мною починайте.

Раз – підняти руки вгору,

Два нагнутися додолу.

Три чотири прямо стати.

Будем знову починати.

Руки вбоки, руки так,

Руки вгору як вітряк

Вище руки підніміть

І голівки потрясіть

Нахил вліво – раз, два, три

Нахил вправо – раз, два, три

Нахилились розігнулись.

Навкруг себе повернулись.

Раз присядьте, два присядьте

І на стільчик тихо сядьте.

Діти, я чую хтось плаче (іграшка зайчика). Діти, що мені робити? Я бігав зі своїм братиком на перегонки, і впав. У мене сально болить ніжка. Дітки як ми можемо допомогти зайчику?

Ігрова вправа «Зроби першу допомогу при садині».

Діти, що у мене на столі лежить, перерахуйте? (Йод, вата, шприц, зеленка, термометр, пігулки, бинт, ножиці, клей, папір)

Діти, які предмети потрібно взяти, щоб надати першу допомогу?

А як ми це зробимо?

А листочки яких рослин лікують рани й подряпини? (Подорожник). Показую картинку. Послухайте вірш про подорожник

Я – лапатий подорожник.

В добрих справах помічник:

Кров спиню і залікую свіжу ранку,

Заживе здерта ніжка до світанку.

Не премхливий до умов,

Сам і сіюся й зростаю,

Землю килимом встеляю.

Діти, а чий це пакет лежить? (Піднімаю) Зайчику твій? - Ні. Діти, ваший? -Ні. І не мій! А якщо пакет чужий, що з ним робити? Правильно зателефонуємо в поліцію (102). Хто подзвонить і пояснить?

– Вітаю!

– Мене звати Маша.

– Я з Дитячого садка «Берізка».

– Ми знайшли незнайомий пакет.

– Приїжджайте до нас в дитячий садок.

Звук свистка, входить міліціонер (дорослий)

Обережно бере пакет, прислухається, заглядає і дістає колючі і ріжучі предмети. (Голка, ніж, лезо, шприц).

Діти, що це за предмети. Чи можна з ними гратися? Чому? А користуватися? (Ножом різати хліб, голкою зашивати, шприцом робити укол і т.д.). А грати з ними не можна, це небезпечно для здоров’я і навіть для життя!

Ну, а мені пора на службу, якщо що-небудь ще станеться, викликайте, допоможемо.

Діти, у мене є зламаний світлофор, там кольори перемішалися (показую). Я не знаю, як мені бути. Допоможіть відремонтувати світлофор.

Дидактична гра «Світлофор».

Діти, я бачу, що ви добре знаєте правила безпеки, правильно виконували завдання, тому «БІДА» і «НЕПРИЄМНІСТЬ» не ожили і не прийшли до нас.

Всі малята підростають,

Правила безпеки знають.

Сірниками не граються,

Вогню остерігаються.

І аптечки не чіпають,

Бо батьки забороняють.

І вікно не відчиняють,

Небезпечно це! Всі знають.

Не вмикають і духовки,

Щоб спекти солодкий тортик.

Одяг лялькам не прасують,

І сиропом не лікують.

Молоточка не беруть,

Голками самі не ш’ють.

Тротуаром ходять люди

І машинки мчать кудись,

Переходи є усюди,

Лиш спочатку озернись.

Подивись на ліво спершу,

І на право не забудь!

Переходим обережно,

Там завжди уважним будь!

Правил є іще багато,

Їх розкаже мама й тато,

Ти їх чітко пам’ятай,

Жодне з них не забувай.

А нам з вами дітки час повертатися до своєї групи.

 

 

docx
Додано
26 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку