Конспект заняття для дітей старшої групи на тему: "Будова тіла птаха. Робота із сипучими матеріалами"

Про матеріал

Надано конспект заняття для дітей дошкільного віку (старша група) на тему: Будова тіла птаха. Робота із сипучими матеріалами". Діти повторюють та закріплюють свої знання про птахів. Грають із сипучими матеріалами: гра "Звукові коробочки", виготовляють аплікацію "Пташка" з крупи. Це весело, цікаво та креативно!:)

Перегляд файлу

Конспект заняття в старшій групі

Тема: Будова тіла птаха. Робота із сипучим матеріалом.

Мета:

 Навчальна: закріпити знання про птахів, повторити будову тіла птаха, удосконалити вміння працювати із сипучими матеріалами та клеєм.

 Виховна: виховувати дбайливе ставлення до птахів, спонукання до отримання естетичної насолоди під час творчої роботи, закріплення емоційної адекватної поведінки під час заняття.

 Корекційна: розвиток дрібної моторики під час пальчикового масажу та пальчикової гімнастики, удосконалення рухової активності дітей в процесі фізкультхвилинки та зорової гімнастики, удосконалення слухового сприймання.

Обладнання: масажні щіточки, аудіо-записи співу птахів, демокартка птаха, коробочки із різними видами круп, клей, зразок аплікації, наліпки.

Хід заняття:

1. Організаційна частина:

  • Привітання з дітьми.

- Привіт! Ми з вами сьогодні будемо разом займатись, бавитись в різні ігри. І наприкінці зробимо дуже гарну аплікацію. Добре?

  • Пальчиковий масаж та пальчикова гімнастика.

- Давайте спробуємо разом зробити масаж пальчиків. Покажіть, як ви користуєшся цими щіточками… Молодці.

- А тепер я буду загинати свої пальці по одному, а ви повторяйте за мною і заодно називаємо назви пальчиків. Почали: великий, вказівний, середній, безіменний, мізинчик... Дуже добре.

 

2. Основна частина:

  • Вступна бесіда.

- Діти, а нагадайте мені, який сьогодні день тижня? …А який день був вчора? … Яка вчора була погода?

- Діти, подивіться за віконце. Яка зараз пора року? …Що змінилося в природі?... Отже, ви мені вже розказали, що зараз весна. Стало тепло. Світить ясне сонечко, з теплих країв прилітають пташки.

- Я зараз включу музику, ви уважно слухайте,  а потім скажете мені, що там звучить. Готові слухати? (грає запис співу птахів, а потім зозулі).

- Що це? … Пташки співають? Молодці!!!  А яка це пташка так гарно співає ку-ку, ку-ку! …

  • Обстеження і опис будови тіла птаха.
  •                   Подивіться, діти, на картинку. Що тут зображено? … Правильно, пташка. А які частини тіла має пташка?... Дуже добре! (діти перелічують, а я задаю по ходу розмови наступні запитання. Якщо діти не знають, то сама відповідаю). А для чого пташкам крила? А що вони роблять дзьобом? А для чого потрібно лапки? Чим вкрите тіло птахів? Що вміють робити пташки, чого не вміємо ми?

 

  • Фізкультхвилинка «Пташки».

- А тепер ми з вами встанем і спробуємо політати як пташки.


Крильця пташки розправляють,

Їх до сонця підіймають.

Потім можна політати

І комашок поганяти.

На галявину злетілись,

Там зернят вони наїлись.

Потім знову полетіли,

У гніздечко хутко сіли.

Руки розвести в різні боки

Руки в гору, потягнутись

Покрутитися, рухи руками

Вгору низ

Присісти

Помахати головою

Рухи руками вгору та вниз

Сісти на місця.


 

  • Робота із сипучим матеріалом.
  • А ви знаєте, діти, що пташки люблять найбільше їсти? … Правильно, різне зерно, крупи, крихти хліба, комашки.
  • А давайте зіграємо зараз в одну цікаву гру.  Дивіться, тут у мене є такі гарні коробочки. Вони всі однакові, але коли я буду ними сильно трусити, то вони звучать по різному. Як ви думаєте, чому? … Що там всередині? Подивимось?
  • Тут різні крупи: … А ну, подивіться сюди і назвіть, що там. Молодці.  А тепер всі закрили оченята і уважно послухайте, як звучить ця коробочка (слухаємо звучання). Аналогічно дивимось в інші коробки, називаємо їх вміст і слухаємо звук.
  • А тепер не дивлячись на коробочки, уважно слухаємо, як вони звучать. Подумайте, що в цій коробці. … Молодці! А тут що є? Правильно!

 

  • Зорова гімнастика «Пташка».

- Покажіть мені, де у вас є права рука, а де ліва? …

- А тепер я розкажу віршик і зроблю рухи головою, а ви спробуйте повторяти за мною. Почали:


Пташка вправо полетіла,

Пташка вліво полетіла

Пташка полетіла вгору і на гілочку сіла.

Пташка посиділа і полетіла вниз.

вправо подивилися

вліво подивились

дивимося вгору

 

дивимося вниз


 

  • Виготовлення аплікації «Пташка» (з крупи).
  • Подивіться, діти, що тут  у мене є? … Правильно! Пташка. А з чого вона зроблена? … А покажіть, де у неї голова, око, дзьоб, крило, хвіст, лапки.
  • Хочете зробити такі ж пташки? …
  • Добре. Тримайте аркуші паперу, де зображено пташку. Ось вам клей, крупи. Починаємо робити. Намащуємо клеєм зображення пташки, посипаємо сюди крупою, а залишки можна струсити назад в коробочку.

3. Підсумки заняття.

        - Дітки, що ми сьогодні з вами робили на занятті?

          Прощання з дітьми.

- У вас вийшли дуже гарні аплікації, покажете вечором своїм батькам. Домовились? Вже час прощатися. Ви дуже чемні діти, і мені було приємно з вами провести час.

- О, дивіться, пташка прилетіла до віконечка! Вона каже, що ви заслужили наліпку. Ось, вибирайте.

- До побачення!

docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
2131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку