Надано конспект заняття для дітей дошкільного віку (старша група) на тему: Будова тіла птаха. Робота із сипучими матеріалами". Діти повторюють та закріплюють свої знання про птахів. Грають із сипучими матеріалами: гра "Звукові коробочки", виготовляють аплікацію "Пташка" з крупи. Це весело, цікаво та креативно!:)
Конспект заняття в старшій групі
Тема: Будова тіла птаха. Робота із сипучим матеріалом.
Мета:
• Навчальна: закріпити знання про птахів, повторити будову тіла птаха, удосконалити вміння працювати із сипучими матеріалами та клеєм.
• Виховна: виховувати дбайливе ставлення до птахів, спонукання до отримання естетичної насолоди під час творчої роботи, закріплення емоційної адекватної поведінки під час заняття.
• Корекційна: розвиток дрібної моторики під час пальчикового масажу та пальчикової гімнастики, удосконалення рухової активності дітей в процесі фізкультхвилинки та зорової гімнастики, удосконалення слухового сприймання.
Обладнання: масажні щіточки, аудіо-записи співу птахів, демокартка птаха, коробочки із різними видами круп, клей, зразок аплікації, наліпки.
Хід заняття:
1. Організаційна частина:
- Привіт! Ми з вами сьогодні будемо разом займатись, бавитись в різні ігри. І наприкінці зробимо дуже гарну аплікацію. Добре?
- Давайте спробуємо разом зробити масаж пальчиків. Покажіть, як ви користуєшся цими щіточками… Молодці.
- А тепер я буду загинати свої пальці по одному, а ви повторяйте за мною і заодно називаємо назви пальчиків. Почали: великий, вказівний, середній, безіменний, мізинчик... Дуже добре.
2. Основна частина:
- Діти, а нагадайте мені, який сьогодні день тижня? …А який день був вчора? … Яка вчора була погода?
- Діти, подивіться за віконце. Яка зараз пора року? …Що змінилося в природі?... Отже, ви мені вже розказали, що зараз весна. Стало тепло. Світить ясне сонечко, з теплих країв прилітають пташки.
- Я зараз включу музику, ви уважно слухайте, а потім скажете мені, що там звучить. Готові слухати? (грає запис співу птахів, а потім зозулі).
- Що це? … Пташки співають? Молодці!!! А яка це пташка так гарно співає ку-ку, ку-ку! …
- А тепер ми з вами встанем і спробуємо політати як пташки.
Крильця пташки розправляють,
Їх до сонця підіймають.
Потім можна політати
І комашок поганяти.
На галявину злетілись,
Там зернят вони наїлись.
Потім знову полетіли,
У гніздечко хутко сіли.
Руки розвести в різні боки
Руки в гору, потягнутись
Покрутитися, рухи руками
Вгору низ
Присісти
Помахати головою
Рухи руками вгору та вниз
Сісти на місця.
- Покажіть мені, де у вас є права рука, а де ліва? …
- А тепер я розкажу віршик і зроблю рухи головою, а ви спробуйте повторяти за мною. Почали:
Пташка вправо полетіла,
Пташка вліво полетіла
Пташка полетіла вгору і на гілочку сіла.
Пташка посиділа і полетіла вниз.
вправо подивилися
вліво подивились
дивимося вгору
дивимося вниз
3. Підсумки заняття.
- Дітки, що ми сьогодні з вами робили на занятті?
Прощання з дітьми.
- У вас вийшли дуже гарні аплікації, покажете вечором своїм батькам. Домовились? Вже час прощатися. Ви дуже чемні діти, і мені було приємно з вами провести час.
- О, дивіться, пташка прилетіла до віконечка! Вона каже, що ви заслужили наліпку. Ось, вибирайте.
- До побачення!