Цікава спортивно-пізнавальна розвага для дітей дошкільного віку "Спортивна мода". Закріплення знань про спортивний одяг та взуття, показ мод, пізнавально-рухливі ігри.
Спортивно-пізнавальна розвага
для дітей дошкільного віку (старші групи) «Спортивна мода»
Мета:
Обладнання та інвентар: ілюстрації і загадки до теми, спортивний одяг, набір перешкод, 2 столики, 2 коробочки, дид. гра на магнітах, нові кросівки, призи для кожної дитини, фотоапарат.
Місце проведення: ігровий майданчик.
Дата проведення: травень 2018 р.
Організували і провели:
вчитель-дефектолог
Пономарьова З.С.
та інструктор фізкультури
Львів – 2018
Спортивно-пізнавальна розвага
«Спортивна мода»
(для дітей старших груп)
І. Організаційна частина.
Ведуча:
◦ усі чемно слухаються педагогів;
◦ ніхто не кричить, не вигукує;
◦ ніхто не штовхається, а при потребі допомагає;
◦ поважаємо думки та можливості один одного.
Ведуча:
Спортивний одяг для занять з фізкультури повинен бути відповідними до пори року та погоди, а також завжди бути:
• Чистим та охайним;
• Легким та зручним;
• З хорошої тканини, щоб «не бути мокрим» (не потіти).
Спортивне взуття повинне бути: легким та зручним, щоб під час занять було комфортно, не повинно тиснути і натирати.
ІІ. Основна частина.
Загадки (більшість мої авторські):
Стоять в кутку два «братики-вусатики»,
Та й повисували «язички».
(Кеди, кросівки)
Із кросівками дружу,
З босою ногою,
Якщо йдуть вони кудись,
То беруть з собою.
(Шкарпетки)
Чорні чи біляві,
Вони завжди ходять в парі.
(Чешки)
Я на блискавці буваю,
Вас від холоду ховаю,
Й часто капюшона маю.
(Куртка)
Голову нам покриває
І від сонця захищає!
(Кепка, бейсболка)
Костюм я зовсім не класичний,
А дуже модний та практичний.
(Спортивний костюм)
Майже майка, майже кофта,
Одягають мене діти і дорослі,
А найбільше люблять футболісти.
(Футболка)
Хто мало їсть цукерок
І не любить тортики,
Влітку буде дуже струнким
І одягне … (Шортики)
Родичі ми спортивних штанів,
Та дістаємо лиш колін.
(Спортивні бриджі)
З давніх-давен вона хустиною звана,
А зараз малий шматок тканини називають … (Бандана)
Перед початком пізнавально-рухливих ігор діти разом із педагогами виконують фізичну розминку.
Розминка «Спортивна мода» (Ільків О.А.)
Щоби дужими зростати – фізкультуру треба мати!
А займатись треба Ірі у спортивному костюмі.
Руки вгору підіймемо, втому враз ми відженемо.
Раз, два, три, чотири, п’ять, будем знову починать.
Головою покрутили і десь кепку загубили.
Покрутили, пошукали і на голову заклали.
Нахилились вліво-вправо – подивились, де забава.
І ще раз всі повторили, щоб добавилось нам сили.
Ще прогнулись всі гарненько у футболках ми новеньких.
Уперед і ще назад – починаємо парад!
На останок пострибали, бо кросівки класні мали.
А тепер покажем всім, як нам весело усім!
Ведуча:
Повторимо правила змагань:
◦ бути уважними;
◦ чесно дотримуватися всіх правил;
◦ бути справедливими та дружніми;
◦ поважати та підтримувати один одного;
◦ не плакати та не засмучуватися у разі поразки;
◦ не зазнаватися, досягнувши перемоги.
Демонстрація спортивного одягу дівчатками старших груп по доріжці-подіуму, а хлопчики груп називають і описують, який же одяг та взуття на дівчатках.
Діти діляться на дві однакові за кількістю команди і стоять один за одним колоною. Кожен з дітей групи по черзі підбігає до столика, обминаючи певні перешкоди на шляху, де лежить дидактична гра на магнітиках, і правильно «одягає» по одному елементу із спортивного одягу та взуття на хлопчика-футболіста. Перемагає та команда, яка швидше та правильно одягне всіх хлопчиків-футболістів. Для сліпих дітей – об’ємний інвентар гри.
Діти стоять у дві колони. Завдання гри полягає у тому, щоб передати один одному новий білий кросівок (Попелюшка окрім туфельки загубила ще й кросівок), не кинувши його, бо він забрудниться. Останній в черзі колони разом з кросівкою у руках перебігає на перед. Педагог лише словесно вказує дітям на просторові напрямки передачі кросівок: справа, зліва, вгорі.
ІІІ. Підсумки.
Ведуча: