Сценарій спортивно-пізнавальної розваги "Спортивна мода"

Про матеріал

Цікава спортивно-пізнавальна розвага для дітей дошкільного віку "Спортивна мода". Закріплення знань про спортивний одяг та взуття, показ мод, пізнавально-рухливі ігри.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Спортивно-пізнавальна розвага

для дітей дошкільного віку (старші групи) «Спортивна мода»

 

Мета:

  1. Розширити і закріпити знання дітей про спортивний одяг та взуття;
  2. Розвивати у дітей увагу, спритність, кмітливість, мислення, координацію рухів, просторові уявлення;
  3. Сприяти піднесенню позитивного емоційного стану і настрою дітей;
  4. Сприяти формуванню здорового способу життя;
  5. Виховувати любов та інтерес до фізкультури, дружелюбність по відношенню до інших, взаємоповагу та підтримку.

 

Обладнання та інвентар: ілюстрації і загадки до теми, спортивний одяг, набір перешкод, 2 столики, 2 коробочки, дид. гра на магнітах, нові кросівки, призи для кожної дитини, фотоапарат.

Місце проведення: ігровий майданчик.

Дата проведення: травень 2018 р.

Організували і провели:

вчитель-дефектолог

Пономарьова З.С.

та інструктор фізкультури

 

 

 

 

 

Львів – 2018

Спортивно-пізнавальна розвага

«Спортивна мода»

(для дітей старших груп)

 

 

І. Організаційна частина.

  1. Привітання.

              Ведуча:

  • Привіт, усім! Як справи, як настрій? Сьогодні просто чудова, весняна і тепла погода для проведення нашої спортивно-пізнавальної розваги «Спортивна мода»! Тож ми раді вас бачити і розпочинаємо! Ви готові, малята?!:)

 

  • Повторимо наші правила поведінки під час спортивних розваг:

◦ усі чемно слухаються педагогів;

◦ ніхто не кричить, не вигукує;

◦ ніхто не штовхається, а при потребі допомагає;

◦ поважаємо думки та можливості один одного.

 

  1. Повідомлення теми розваги. Коротка бесіда з дітьми:
  • Дітки, а який одяг та взуття носять спортсмени?
  • Навіщо нам спортивний одяг і взуття?

Ведуча:

Спортивний одяг для занять з фізкультури повинен бути відповідними до пори року та погоди, а також завжди бути:

 Чистим та охайним;

 Легким та зручним;

 З хорошої тканини, щоб «не бути мокрим» (не потіти).

Спортивне взуття повинне бути: легким та зручним, щоб під час занять було комфортно, не повинно тиснути і натирати.

 

ІІ. Основна частина.

  1. Читання і відгадування дитячих загадок про спортивний одяг та взуття.

 

Загадки (більшість мої авторські):

 

Стоять в кутку два «братики-вусатики»,

Та й повисували «язички».

                                           (Кеди, кросівки)

 

Із кросівками дружу,

З босою ногою,

Якщо йдуть вони кудись,

То беруть з собою.

                                (Шкарпетки)

 

Чорні чи біляві,

Вони завжди ходять в парі.

                                           (Чешки)

 

Я на блискавці буваю,

Вас від холоду ховаю,

Й часто капюшона маю.

                                      (Куртка)

 

Голову нам покриває

І від сонця захищає!

                                 (Кепка, бейсболка)  

 

Костюм я зовсім не класичний,

А дуже модний та практичний.

                                               (Спортивний костюм)

 

Майже майка, майже кофта,

Одягають мене діти і дорослі,

А найбільше люблять футболісти.

                                                  (Футболка)

 

Хто мало їсть цукерок 
І не любить тортики, 
Влітку буде дуже струнким 
І одягне …  (Шортики) 

 

 

Родичі ми спортивних штанів,

Та дістаємо лиш колін.

                                      (Спортивні бриджі)

 

З давніх-давен вона хустиною звана,

А зараз малий шматок тканини називають … (Бандана)

 

 

  1. Фізкультпауза для розминки.

 

Перед початком пізнавально-рухливих ігор діти разом із педагогами виконують фізичну розминку.

 

 

Розминка «Спортивна мода» (Ільків О.А.)

Щоби дужими зростати – фізкультуру треба мати!

А займатись треба Ірі у спортивному костюмі.

Руки вгору підіймемо, втому враз ми відженемо.

Раз, два, три, чотири, п’ять, будем знову починать.

Головою покрутили і десь кепку загубили.

Покрутили, пошукали і на голову заклали.

Нахилились вліво-вправо – подивились, де забава.

І ще раз всі повторили, щоб добавилось нам сили.

Ще прогнулись всі гарненько у футболках ми новеньких.

Уперед і ще назад – починаємо парад!

На останок пострибали, бо кросівки класні мали.

А тепер покажем всім, як нам весело усім!

           Ведуча:

  • А зараз ви нам покажете і докажете, які ж ви розумні та спритні спортсмени! Отже, скажемо один одному (дві старші групи): «Фізкультпривіт!»

 

Повторимо правила змагань:

◦ бути уважними;

◦ чесно дотримуватися всіх правил;

◦ бути справедливими та дружніми;

◦ поважати та підтримувати один одного;

◦ не плакати та не засмучуватися у разі поразки;

◦ не зазнаватися, досягнувши перемоги.

 

  1. Пізнавально-рухливі ігри:
  • Гра «Показ моди».

Демонстрація спортивного одягу дівчатками старших груп по доріжці-подіуму, а хлопчики груп називають і описують, який же одяг та взуття на дівчатках.

 

  • Гра-естафета «Одяг футболістів».

Діти діляться на дві однакові за кількістю команди і стоять один за одним колоною. Кожен з дітей групи по черзі підбігає до столика, обминаючи певні перешкоди на шляху, де лежить дидактична гра на магнітиках, і правильно «одягає» по одному елементу із спортивного одягу та взуття на хлопчика-футболіста. Перемагає та команда, яка швидше та правильно одягне всіх хлопчиків-футболістів. Для сліпих дітей – об’ємний інвентар гри.

 

 

  • Гра «Веселі кросівки», або «Кросівки для Попелюшки».

Діти стоять у дві колони. Завдання гри полягає у тому, щоб передати один одному новий білий кросівок (Попелюшка окрім туфельки загубила ще й кросівок), не кинувши його, бо він забрудниться. Останній в черзі колони разом з кросівкою у руках перебігає на перед. Педагог лише словесно вказує дітям на просторові напрямки передачі кросівок: справа, зліва, вгорі.

 

ІІІ. Підсумки.

  1. Коротка бесіда та інтерв’ю з дітьми про розвагу: про те, що їм сподобалось найбільше; повторити, який спортивний одяг та взуття вони знають, а про який дізналися.

 

  1. Нагородження дітей призами за участь у спортивно-пізнавальній розвазі «Спортивна мода» (цікаві прищіпки для одягу).
  2. Спільне фото.
  3. Прощання.

Ведуча:

  • Дякуємо вам за таку активну участь у розвазі! Усі ви були молодці! До наступних зустрічей! Па-па! :)
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
13 липня 2018
Переглядів
2025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку