Конспект заняття
для дітей ясельної групи.
на тему «Подорож з колобком»
Підготувала та провела
Вихователь
КДНЗ№38 «Малятко»
Моісеєнко Л.О.
2018р
Мета: приділяти увагу дітей моральному вихованню, наданню допомоги; розвивати мову дитини; приділяти увагу сенсорному вихованню; розвивати увагу, кмітливість, мислення, фантазію; розвивати просторове орієнтування; розвиток дрібної і загальної моторики; виховувати впевненість в собі, своїх можливостях, емоційної чуйності, дбайливого ставлення до оточуючих.
Обладнання:іграшки: колобок, заєць, вовк, ведмідь, лисиця; дві корзини–велика і маленька, іграшки- великі і маленькі;картини з кольоровими вазами і квітами за кількістю дітей; будиночки з геометричними фігурами; сонечко, зайчик, ялинка, метелик, квіти-викладання картини на фланелеграфі; фарба жовтого кольору, серветки, малюнок для малювання долоньками.
Хід заняття:
Дітивільно стоять навколовихователя.
Вихователь:Давайте з вами привітаємось.
Вправа«Привітання»
Привіт, долоньки. Хлоп - хлоп - хлоп.
Привіт, ніжки. Топ - топ - топ.
Привіт, щічки. Плюх - плюх - плюх.
Пухкенькіщічки. Плюх - плюх - плюх.
Привіт, губки. Чмок - чмок - чмок.
Привіт, зубки. Клац - клац - клац.
Здрастуй, мій носик. Біп - біп - біп.
Привіт, гості. Вітання!
Вихователь:В гостіказочкайде вона зустрічі з вами жде, а про кого вона здогадайтесь: « Я по засіку метений, я із борошна спечений, я від баби втік, я від діда втік»
Вихователь: Діти хтоце?Здогодались?(Колобок).Бачу, казочку ви знаєте. А тепер сам Колобок в гості до насзавітав.
Стукіт у двері.
Колобок:Доброго дня.(діти вітаються)
Вихователь: Діти погляньте який він?(круглий). А якого кольору?(жовтого). А що ще в нього є?( очі, ротик, носик, вушка, ). Молодці діти.
Вихователь: Він просить нас про допомогу. У Колобка день народження і вінхочезапроситилісовихзвіріввгості, а Колобок побіжить до бабусі і дідуся. Ну, щодопоможемо?(Так)Відправимося в ліс? Алеспочатку давайте згадаємо як себе треба вести в лісі: не ламатигілочки, не розкидатисміття, не розводитибагаття, не галасувати.
Вихователь:Давайте, візьмемося за руки і відправимося в лісзапрошувати гостей до Колобка на день нородження.
Вихователь:Але спочаткувідгадайте загадку: ось підкущикомзвірятко, довговухий: скок та скок.
Вихователь:Хтоцедіти? (Це зайчик)Молодці.
Вихователь:Хтозможезапросити зайчика на день народження? (Якщодіти неможуть, то за зразкомвихователя). Зайчик , колобок запрошує тебе до себе на день народження. Приходь будласка.
Вихователь:Зайчик , але чому ти сумний?
Зайка: Я грав, і у мене розсипалисяіграшки.
Вихователь: Діти давайте допоможемо зайчику зібрати іграшки, щоб він встиг до колобка на День народження.
Вихователь:Зайка не може піти на День народження без подарунка. Зайка хочеподарувативази з квітами Колобку. Допоможемо зайчику зібратибукети в вази?
Д/г «Збери букет»
Вихователь:Молодці діти добре впоралися.
Вихователь: Діти ви втомилися? Давайте разом з зайчиком відпочинемо.
Фіз. Хвилинка.«Зайка сіренький сидить»
Вихователь:Узялися за руки діти івирушаємодалі.
Вихователь:Діти,а зараз відгадайте ще одну загадку. (Я сірийхижаклісовий, для звірів я дужестрашний.Полюю і виювночі.)
Діти: Це вовк.
Вихователь:Молодці діти.
Діти: Доброго дня, Вовк. Колобок запрошує тебе на день народження.
Вихователь:Дітивовк поспішає і просить допогти йому сховати мишку, закрити віконце в будиночку.
Виконуютьзавдання.
Вихователь: Молодці діти, справилися із завданням.
Вихователь: Давайте, візьмемося за руки і підемодалі в ліс.
Вихователь:Згадайте, кого зустрів Колобок в казці?(Ведмедя)
Вихователь:Діти,аведмідьякий?(великий, косолапий). А щоведмідь любить їсти?(мед, малину, рибу)
Вихователь:Діти давайте і ведмедиказапросимо на день народження.
Діти: Ведмедик, Колобок запрошує тебе на свій день народження.
Вихователь:Ведмідь просить вас допомогтидоробити картину, яку вінхочеподарувати Колобку.
Складаннякартини.
Вихователь:Прикріпітьсонечковгорі. Щоможемосказати про сонечко? (Сонечко яскравосвітить.)
Вихователь:Що можемо сказати про: Прикріпіть хмарку над ялинками.Щоможемосказати про хмарку? (Вона синього кольору)
Вихователь:Посадить зайчика під ялинкою. Що можемо сказати про зайчика?(Зайчик сіренький)
Вихователь:Прикріпітьметелика на квіточки. Щоможнасказати про метелика? (Метеликсидить на квіточках.)
Вихователь: А зараз давайте повторимо що де знаходиться.
Вихователь: Подивіться, яка гарна картина у нас з ведмедикомвийшла. Я думаю, що Колобку дужесподобається.
Вихователь:Втомилися? Давайте відпочинемо.
Фіз.хвилинка "Ведмедикклишоногий"
Вихователь:Вирушаємодалі,беремося за руки. Як вигадаєте, кого ми зустрінемоще?(Лисичку)Молодці.
Вихователь:Як лисицюназивають в казках?(лисичка-систричка, хитруля)
Завданнялисиці.
Вихователь:Які дерев,покажітьвисоке, низьке дерево.
Вихователь: Якістрічки, покажітьширокустрічку, вузьку.
Вихователь: Якім'ячі,великий та маленький.
Вихователь: Склади геометричні фігури по порядку від великого до маленького.
Вихователь:Молодці, впоралися.
Вихователь:Молодці, всіх запросили. Теперможемовирушати в дитячий садок.
Вихователь:Діти, а давайте теж Колобку приготуємоподарунок. У мене є розпочатий малюнок. Давайте домалюємо долоньки. Що вийшло?(Сонечко). Як ви гадаєте, колобку сподобається наш подарунок?(Так).
Вихователь:Тож пішли до Колобка на день народження.