Конспект заняття для дошкільників "Розвиток критичного мислення дошкільників"

Про матеріал
формувати знання дітей про послідовність процесів вирощування зернових культур,уявлення про те, що для їх одержання потрібно докласти багато зусиль; розвивати вміння мислити критично; закріпити назви зернових культур. Виховувати вміння цінувати працю хліборобів; повагу до людей, які вирощують зернові культури
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з використанням технології критичного мислення для дітей старшої групи

 Тема: З лану до столу

Мета: формувати знання дітей про послідовність процесів вирощування зернових культур,уявлення про те, що для їх одержання потрібно докласти багато зусиль; розвивати вміння мислити критично; закріпити назви зернових культур. Виховувати вміння цінувати працю хліборобів; повагу до людей, які вирощують зернові культури

Матеріал: іграшка півник, гречка, пшениця, овес, сюжетні картинки, відео ролики про виготовлення борошна, гречки, вівса

                                              Хід заняття

Психогімнастика «Передай настрій»

  • Добрий ранок, добрий ранок

Поспішайте, сонце встало

Уже сонечко сміється

Пісенька пташина ллється (стук у вікно)

  • Чия пісенька так рано ллється?
  • Хто рано встає? (півник)
  • З якої казки півник завітав до нас у гості? (Колосок)
  • Півник приніс нам колоски і хоче дізнатися, де їх вирощують? Хто? Як?
  • Колоски яких зернових культур приніс півник? (пшениця, овес, гречка).
  • У вас на столах тарілочки, в них зернята.Розгляньте їх і скажіть, чим схожі між собою і чим відмінні  зернята? (відповіді дітей)
  • Щоб виростити такі зернята, треба багато працювати. Що саме треба робити?

Зараз, півнику, ти дізнаєшся, як треба виростити такі зернятка. Працювати будемо в командах, їх буде дві: хлопчики і дівчатка.( Вам треба відібрати картинки і викласти їх в певній послідовності вирощування зернят).

  • Що потрібно для виконання цього завдання? З чого почнете виконувати завдання? Як розподілите свою роботу? ( Діти перевіряють правильність викладання картинок, аналізують, задають запитання).
  • Чому цей малюнок ви поклали тут? (відповіді дітей, команди).
  • Отже, півнику, ти зрозумів як вирощують зернові культури, які ти нам приніс?
  • А хто ж вирощує ці культури? Діти, назвіть професії дорослих , які вирощують зернові культури? (агроном, тракторист, комбайнер, шофер)
  • Як їх назвати одним словом? (хлібороби)
  • Ви гарно справилися з завданням. Я вами пишаюся. А тепер знову повернімося до наших зерняток. Давайте з’ясуємо, що роблять з пшеничного зерна? (борошно) Як саме?

Показ відеоролика

  • Що роблять з вівса? (показати вівсяні пластівці )
  •  Яким чином  їх виготовляють, ви зараз подивитесь (відеоролик)
  • Що роблять з гречаних зернят? (показ гречаного хліба, крупи) (відео ролик)

Підсумок

- Що нового ви дізнались?

-  Яку кашу ви любите найбільше?

  • Що вам найбільше сподобалося?
  • Ким би ви хотіли бути?

 

 

 

 

 

                                                 Підготувала: вихователь ЗДО №19 Кисленко Н. В.

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку