Мета: розвивати спритність, чуття рівноваги; вправляти дітей у ходьби по колу; викликати бажання до виконання ігрових вправ.
Обладнання: іграшка зайця, зображення лісових звірів, шишки (1 на дитину), синя тканина (імітація річки), дошка для ходьби, великі квіти із тканини, парасолька.
Хід роботи:
В: Добрий день, дітки. Сьогодні нас з вами запросили на лісові розваги. Давайте спробуємо здогадатися, хто же нас запросив?
Пара довгих вушок,
сіренький кожушок,
скорий побігайчик,
як він зветься?... (Зайчик)
Д: …
В: Правильно, дітки. Нас запросив зайчик.
З: Добрий день,дітки. Сьогодні в лісі так добре і ми з друзями вирішили запросити вас на наші лісові розваги, адже ви такі спритні, як і ми. Сподіваємося, що вам сподобається.
В: Ну що, дітки, час йти до лісу.
Д: …
(на підлозі по колу розкладені квіти із тканини)
1.Діти крокують по колу.
2.Біжать в повільному темпі .
В: Ось ми і прийшли до лісу. Дітки, а давайте подивимося, які ще звірі заховалися під квіточками?
Д: (присідають декілька разів та дістають з-під квітів зображення тварин і називають їх)
В: Дивіться, як багато звірів зібралися пограти з вами.
Д: …
(вихователь кладе дошку для ходьби, а біля кінця дошки ставить стілець і садить туди зайчика)
В: Дітки, а ось і перша розвага. Нам необхідно пройти по дошці і в кінці погладити зайчики. Ось так (показує як правильно робити).
Д: (виконують вправу 2-3 рази по черзі)
В: А тепер давайте проповземо по дошці, як мишки і знову погладимо зайчика. (показую)
Д: (виконують 2-3 рази).
В: Які гарні в мене мишенята, справді, зайчику?
З: Дуже справні. А тепер гайда перестрибувати наш струмок.
В: Чудова ідея (стелить синю тканину на підлозі, імітуючи струмок). Дітки, подивиться, який тут струмок. Давайте спробуємо його перестрибнути (показує приклад).
Діти: ( по черзі перестрибують струмок, за необхідності вихователь допомагає, повторюють 5 разів).
В: Які ви стрибунці-молодці. Зайчику, а які у вас ще є розваги.
З: Ще ми полюбляємо метати шишки.
В: Дуже цікаво. Дітки, спробуємо також?
Д: …
В: Дивіться, в мене є цілий кошик із шишками, зараз я роздам кожному по шишці (роздає шишки). А тепер ми з вами будемо їх метати, але обережно, аби не нашкодити одне одному. (показує виконання)
Д: (виконують)
В: А зараз давайте швиденько зберемо шишки і ще раз спробуємо.
Д: (збирають і знову виконують 2-3 рази).
В: Молодці,дітки. Ой, а що це, здається дощик збирається, як добре що я взяла с собою парасольку.
Гра «Дощик – сонечко»
В: А ну, гайда усі під парасольку.
Д: …
В: Ой, дивіться, сонечко вийшло. А ну-ка, пострибайте, як жабенята.
Д: …
В: Знову дощик. Швиденько усі ховаймося.
Д: …
В: А ось і сонечко. А покажіть, як пташки літають?
Д: …
В: Дощик-Дощик. Нумо всі під парасольку.
Д: ….
В: і знову сонечко вийшло. Дітки, а як ходить ведмідь?
Д: …
В: Які ви молодці, і в лісові розваги повабилися, і звірів різних показали. А кого ми сьогодні зустріли із тварин?
Д: …
В: А робили що?
Д: ..
В: Дітки, вам сподобалось заняття?
Д: …
В: Ви великі розумнички. А зараз вже час відпочивати.