Конспект заняття для майбутніх першокласників. Знайомство з школою.

Про матеріал

Знайомство зі школою.

Мета: познайомити дітей зі школою, класною кімнатою; розпочати знайомство з правилами поведінки в школі; розвивати мовленнєву компетентність дитини, логічне мислення; виховувати бажання ходити до школи, навчатися.

Перегляд файлу

 

Тема : Знайомство зі школою.

Мета: познайомити дітей зі школою, класною кімнатою; розпочати знайомство з правилами поведінки в школі; розвивати мовленнєву компетентність дитини, логічне мислення; виховувати бажання ходити до школи, навчатися.

 

Хід заняття

І. Організаційний момент. Вітання вчителя.

- Посміхніться тому, хто ліворуч; Посміхніться тому, хто – праворуч; Посміхніться тому, хто – позаду. Подаруйте посмішку усім. Давайте, щоб кожен день у школі починався з посмішки.

Пісня – гра «Якщо весело живеться  роби так»

ІІ. Основна частина

Королева Знань. Лист.

«Любі малюки!

Запрошую Вас у космічну подорож по безкраїй галактиці Знань. Ви побуваєте на трьох планетах. Сподіваюсь, що Ваша мандрівка буде цікавою і корисною.

Королева Знань.»

  • На чому ми будемо мандрувати : на возі, на автомобілі; на кораблі; на лижах; на потязі; на… ракеті!
  • Щоб занять свої місця в ракеті – треба отримати квитки ( кожному прикріплюється зірочка із ім’ям. За кожну правильну відповідь діти отримуватимуть портрет інопланетянина.)

Руханка

Застебнули паски,

Ключ на старт,

Завели мотор,

Полетіли!

  • Політ триває нормально, тому вивчаємо правила поведінки в школі.

Віршик - добавлянка

Заходить вчитель -  треба …встати

Коли дозволить,…. тихо сядь

Спитати хочеш – ….не кричи

А тільки руку ….підніми.

І планета. Гра «Прикрась планету»

  • Погляньте на цю планету вона зовсім гола, давайте її прикрасимо .  А оберемо для цього квіточки, адже гарні слова, ніби квіти.
  • Які слова требе говорити, коли вітаєшся?
  • Які слова треба говорити, коли звертаєшся з проханням?
  • Коли вибачаєшся?
  • Коли прощаєшся ?

Руханка

Застебнули паски,

Ключ на старт,

Завели мотор,

Полетіли!

  • Наш шлях нелегкий, тому нам слід відпочити.

 Гра «Це я, а це не я»

Хто любить шоколад ;

Хто любить мармелад;

Хто любить груші

Хто не миє вуші

Хто любить апельсин;

Хто любить мандарин

Хто п’є бензин.

 

ІІ Планета  посилає сигнал СОС. Мешканці цієї планети не знають, що можна робити в школі , а чого не можна.( дітки голосують пальчиком)

 

Співати, Читати, Крутитись, Дружити, Вередувати, Сердитись, Гратись, Радіти, Допомагати, Ображати, Фантазувати, Спілкуватись, Поважати.

 

  •  Ви гарно справились із завданням .

Фізхвилинка «Фіксіки»

Руханка

Застебнули паски

Ключ на старт

Завели мотор

Полетіли

ІІІ планета «Геометрична»

  • Що це у вас на партах?
  • Назвіть геометричні фігури?
  • Побудуємо ракету з цих фігур.

 

Самостійна робота дітей.

ІІІ. Підсумок заняття.

 Час повертатися додому.

Оцінювання. ( різнокольорові наліпки )

Якщо вам дуже сподобалась наша подорож, усе у вас виходило, і вам хочеться ще зустрітися зі мною, то оберіть зелену зірочку.

Якщо вам сподобалось, але у вас виникали труднощі- жовту зірочку.

Якщо було вам не цікаво, н6ічого не виходило – червону зірочку.

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
4415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку