Конспект заняття для ЗДО "На гостину до тітоньки Одарки"

Про матеріал
Заняття з розвитку мовлення та народознаства Тема: На гостину до тітоньки Одарки Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з інтер’єром української хати; вчити складати порівняльну характеристику двох тварин. Вчити відповідати на запитання вихователя повними реченнями, використовуючи у мовленні сполучники а, і. узгоджувати іменники з прикметниками у роді, числі та відмінку. Розширювати словник дітей відповідно до теми: піч, мисник, глечик, горщик, миска, коза, корова, молоко – іменники; глиняний, вишитий, молочні – прикметники; виготовляють, їдять, живуть, готують, вдягає – дієслова. Розвивати пам'ять, увагу, мислення, спостережливість. Виховувати повагу до українських традицій, бережливе ставлення до тварнин.
Перегляд файлу

Заняття з розвитку мовлення та народознаства

Тема: На гостину до тітоньки Одарки

Мета: продовжувати ознайомлювати  дітей з інтер’єром української хати; вчити складати порівняльну характеристику двох тварин. Вчити відповідати на запитання вихователя повними реченнями, використовуючи у мовленні сполучники а, і. узгоджувати іменники з прикметниками у роді, числі та відмінку. Розширювати словник дітей відповідно до теми: піч, мисник, глечик, горщик, миска, коза, корова, молоко – іменники; глиняний, вишитий, молочні – прикметники; виготовляють, їдять, живуть, готують, вдягає – дієслова. Розвивати пам'ять, увагу, мислення, спостережливість. Виховувати повагу до українських традицій, бережливе ставлення до тварнин.

Матеріали: лялька в українському одязі, глиняний посуд,  дидактична гра «Порівняй козу та корову», дидактична гра « Що можна зробити з молока».

Хід заняття

  1. Вітання «Доброго ранку, доброго дня!»
  2. Сюрпризний момент: дітки завітали в гості до тітоньки Одарки.

-         В що одягнена тітонька?

-         Чим відрізняється її одяг від нашого?

-         Що є головним у тітоньки у хаті?

-         Як раніше використовували піч?

-         Яким посудом користувалися раніше?

-         Який посуд стоїть на миснику?

  1. Дидактична гра «Чого не стало?» ( вихователь забирає один із предметів побуту, а діти повинні правильно його назвати).
  2. Тітонька Одарка засумувала. Давайте дізнаємося чому? Вона хоче купити корівку або кізоньку але сумнівається. Давайте допоможемо їй зробити правильний вибір.
  3. Фізкультхвилинка « Ми мандруєм».

Ми мандруєм, ми мандруєм

Україною крокуєм.

Ось побачили Карпати –

Як вершину дістати.

Заглядаєм в озерця –

Не торкнутися нам дна.

Так ми довго, довго йшли

І до групи знов прийшли.

  1.                   Порівняльна характеристика кози та корови:

-                     Де живуть кізка та корова?

-                     Що їдять обидві тваринки?

-                     Чи відрізняються їхні відбитки копит?

-                     Яку користь дає коза і корова?

  1. Дидактична гра « Що можна зробити з молока?»

Діти діляться на дві команди і розділяють продукти на дві групи:

-         Продукти, які роблять з молока;

-         Продукти у виготовленні яких не використовують молоко.

  1. Підсумок заняття : гра «Мікрофон»:

-  До кого ми завітали на гостину?

-  Де готує їжу тітка Одарка?

-  Який посуд використовує у приготуванні їжі?

-  Який одяг носить тітонька?

-  Яких тваринок ми розглядали на занятті?

-  Яка тварина дає нам більше продуктів?

-  Яку ж тваринку краще купити тітоньці?

 

docx
Додав(-ла)
Суярко Яна
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку