Конспект заняття "Добрі слова, чарівні слова"

Про матеріал
Програмовий зміст: вчити дітей усвідомлювати, що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо, вчити культурно спілкуватися(вітатися, прощатися,просити, відмовляти); створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння спілкуватися, повчитися норм поведінки в інших, виховувати тактовність, умінні прислухатися до порад. Попередня робота: читання оповідання В.О.Сухомлинського «Чому дідусь такий добрий сьогодні», «Навіщо говорять спасибі».
Перегляд файлу

Вихователь:Кобрин Віта дмитрівна

Харківська обл.

Сахновщина

ДНЗ№2

 

Добрі слова, чарівні слова

Програмовий зміст: вчити дітей усвідомлювати, що  до людей слід ставитися привітно, доброзичливо, вчити культурно спілкуватися(вітатися, прощатися,просити, відмовляти); створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння спілкуватися, повчитися норм поведінки в інших, виховувати тактовність, умінні прислухатися до порад.

Попередня робота: читання оповідання В.О.Сухомлинського «Чому дідусь такий добрий сьогодні», «Навіщо говорять спасибі».

                                                         Хід заняття

                                          Психогімнастика

Вихователь пропонує дітям подарувати один одному посмішку та лагідно доторкнутися одне до одного.

  •  Коли ми такі ніжні лагідні, то всім добре, а у нас виникає почуття, що нас усі люблять?
  • Як ви думаєте за що вас люблять?

 

Запропонувати дітям сісти на килимок, та уявити ранок.

  • прокинулось сонечко, зазирнуло в вашу кімнату, а ви ще спите.

До кімнати заходить мама. Що вона вам скаже зранку?

  • Що ви їй відповісте? А чому люди вітаються один з одним?
  • Що ви говорите коли приходите до дитячого садочка?
  • З яким настроєм ви приходите?

Мімічна гра «Покажи настрій»

 

Діти уявіть, що ми зараз підемо до лісу.

Психогімнастика «Стежка»

Діти йдуть за вихователем по колу й долають певні перешкоди.

  • Ми потрапили в осінній ліс. Ідемо тихенько. Навколо кущі, дерева, під ногами шурчить листя. А хото заблукав у лісі? (колобок).
  • Хто його спік?
  • Як вона його спекла?

Пальчикова гімнастика «Колобок»

Йдемо далі , перед нами струмок,  через нього прокладений місток із поруччям. Обережно йдемо по містку, тримаючись за поруччя. Раптом пішов дощ, з’явилися калюжі, щоб не намочити ноги переступаємо через них. Дощ закінчився, визирнуло сонечко, ми зупинилися , щоб погрітися  в його променях. Раптом щось шорохнуло. Дивіться їжачок. А хто ще живе в лісі?(відповіді дітей)

«В лісі»

Раз, два, три, чотири, п’ять —

Вийшли в ліс ми погулять.

(Своїм вказівним пальцем перераховуєте пальці на ручці дитини, злегка натискаючи на подушечки)

Їхав лісом їжачок,

Віз голчастий піджачок.

(Своїм пальцем робити кругові погладжування долоні).

Раз, два, три, чотири, п’ять.

Вийшов вовчик погулять.

Ведмедик виліз із барлоги —

Вовк тікає в ліс від нього.

Раз, два, три, чотири, п’ять.

Вийшла білка погулять.

Білка весело стрибає,

Шишки насосні зриває.

 

Ось ми й погуляли з вами і знов повернемося до дитячого садочку, а тут нас чекає гостя.

Мімічна гра «Смачні цукерки»

У одного з дітей уявна коробка з цукерками. Він пригощає по черзі дітей. Малята беруть по одній цукерці, дякують, видають ніби їдять. По виразу їхнього обличчя видно, що частування смачне.

Гра «Чарівні слова»

У скринці багато маленьких сердечок, вихователь пропонує наповнити скриньку чарівними словами в обмін на серця. Таким чином кожна дитина може сказати по два три слова.

Вправа «закінчи речення»

  • Якщо мій товариш захворів, я…..
  • Мені подарували фломастери, і я…..
  • Коли мені потрібна допомога я ….
  • Мама дала мені цукерку і я….
  • Дидактична гра «склади картинку»

Сюрпризний момент.

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
3147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку