Конспект заняття квесту з патріотичного виховання для дітей старшої групи " Повага до людей - любов до України"

Про матеріал
Познайомити дітей з грою квест, іі правилами; викликати у дітей бажання поповнювати свої знання про Україну; вчити розуміти поняття « Батьківщина», поглибити знання про народну та державну символіку, продовжувати знайомити з рідним краєм в якому народилися, показати красу і велич рідної мови як ознаки національної гідності; стравами української кухні, предметами побуту. Розвивати зв’язне мовлення, правильну звуковимову, збагачувати словник, вживати пестливі слова, розвивати вміння вести діалог. Створювати умови до емоційного сприйняття, висловлювати емоції. Виховувати почуття патріотизму, повагу до людей; виховувати дітей на народних, національних традиціях.
Перегляд файлу

1

 

Конспект  заняття квесту з патріотичного виховання для дітей старшої групи

«Повага до людей - любов до України»

 

Програмовий зміст: познайомити дітей з грою квест, іі правилами; викликати у дітей бажання поповнювати свої знання про Україну; вчити розуміти поняття « Батьківщина», поглибити знання про народну та державну символіку, продовжувати знайомити з рідним краєм в якому народилися, показати красу і велич рідної мови як ознаки національної гідності; стравами української кухні, предметами побуту. Розвивати зв’язне мовлення, правильну звуковимову, збагачувати словник, вживати пестливі слова, розвивати вміння вести діалог. Створювати умови до емоційного сприйняття, висловлювати емоції. Виховувати почуття патріотизму, повагу до людей; виховувати дітей на народних, національних традиціях.

Обладнання: посилка, магнітна дошка, магніти, карта світу, зображення державних та народних символів України, пазл «Україна», МАПА, конверти з завданнями, зображення страв разних народів світу, старовинні предмети побуту, кольорові олівці, ножиці.

Хід заняття

 Вихователь: - Добрий ранок мої малята! Давайте привітаємось і побажаємо всім гарного настрою.

РАНКОВЕ КОЛО.«Добрий ранок ласкаве сонечко, добрий ранок лагідний вітерець,

Добрий ранок могутні дерева, лани та зелені гаї,

Добрий ранок малята, я вас бачу, чую, відчуваю». (діти відтворюють рухи

разом з вихователем)

- Вчора на Новій почті я отримала посилку( вихователь показує дітям коробку- посику та разом  відкривають іі , дістають  МАПУ та лист.)

Вихователь показує дітям листа , читає.

« Добрий день діти! Нас звуть Джон та Сьюзі. Нам шість років і живемо ми в Америці. На карті Світу подивіться , де вона розташована. Наша країна велика, має багато штатів, ми любимо свою країну. А ще любимо гратись, малювати та й мандрувати. Дуже хотіли приїхати в Україну, багато чули про українську гостинність і хочемо з вами подружитись та пограти в цікаву гру. Ця гра називається  КВЕСТ, в перекладі означає «пошук». Діти нашої країни полюбляють цю гру. Пропонуємо і вам спробувати показати свою креативність, знання під час цієї гри. Посилаємо вам МАПУ, яка допоможе виконати всі наші завдання.. Джон і Сьюзі».

Вихователь:

- Ну що, малята готові ви, подружитись з Джоном і Сьюзі та пограти.

( Вихователь розповідає про квест та пояснює правила гри)

- Вітаю учасників квесту - захопливої чудової гри. На вас чекає весела та цікава подорож по МАПІ. Але спочатку, для вас шановні учасники, я хочу зачитати певні правила, а також ввести вас у справу. Які ж правила квесту?

ПАМ ЯТКА «Правла квесту» 

1.Вкладайте у виконання завдання всю вашу енергію та креативність. У вас все вийде, прямуйте і разом перемагайте !

2.Чітко дотримуйтесь правил гри, слідкуйте за вказівками і тоді у вас не виникне проблем..

3. Не засмучуйтесь, якщо завдання дається важко. Пам’ятайте, що ви одна команда і працюєте на один результат.

Вихователь поділяє дітей на дві команди « Мандрівники» та «Творці».

Команда «Творці» отримує завдання та виконують його в груповій кімнаті: розфарбувати та вирізати зображення державних та народних символів України. Команда «Мандрівників» отримують МАПУ та вирушають на пошуки пазлів України, (діти при цьому не здогадуються, що частинка пазла це карти України) виконуючи певні завдання.

На МАПІ стрілочками вказано шлях напрямку дітей від самої групової кімнати до місця , де треба виконати завдання .За кожну правильну відповідь діти отримують частинку пазла України.

Завдання № 1. Назвати біля кабінету завідуючої державні символи України , прізвища та ім’я президента України.

Завдання № 2.Знайти в кабінеті завідуючої шафу, за квіткою конверт з завданням, вам необхідно відгадати загадку.

«У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

- Аніж земний в чужині рай.

- Їм красить все їх рідний край.

- Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без......(батьківщини)».

Вихователь:

- Правильно, діти. А ще в народі кажуть: «Там де родився, там і пригодився». Батьківщина – це наша рідна (діти разом) Україна. Земля  де ми народилися і живемо, де живуть українці – давній і великий народ, де живуть наші батьки, де жили наші предки. Наша держава Україна, незалежна. Вона має свої звичаї, традиції, закони, символи,вони відображають її історію, сутність.

Завдання № 3. В національному куточку групи « Синички» на поличці лежить конверт з завданнями.

- А скажіть діти, яка столиця нашої України?

-Якої ми з вами національності?

-Якою мовою ми спілкуємося?

- Як називається найголовніша річка України?

- В якому місті ми живемо?

- Як називають жителів міста Глухова?

- У нашому місті багато вулиць, які ви знаєте?

- На який вулиці знаходиться наш садочок?

- Якими назвами ви б хотіли назвати вулиці нашого міста?

Завдання № 4.На кухні у шафі знайдіть зображення став різних народів кухні.

- Діти назвіть які страви  з них є українськими?

- А хто з вас любить варенички? А з чим в Україні роблять вареники?

- Правильно. Із сиром, картоплею, капустою. Наші вареники самі смачні.

Завдання № 5. Похід до Світлиці. Треба знайти конверт із завданням.

-Назвіть предмети побуту минулих літ.

Завдання № 6. Діти повертаються до групи та шукають останній конверт у національному куточку. Вихователь зачитує:

- Ясний розум - і слово ясне.

- Хороше слово багато важить.

- Хто має розум, має і слово.

- Мудре слово – друг у біді.

А давайте пограємо в гру. Гра «Співучий ланцюжок»

(Діти стають в коло, беруть долоні один одного і передають лагідні

слова про мову плескаючи долонею).

- Лагідна, співуча, милозвучна, солов’їна, красива, рідна, ласкава, щира.

Команда «Творці» тим часом виконали завдання, команда «Мандрівники» отримали частини пазлів, тож тепер давайте викладемо на дошці всі пазли та побачимо, що у нас вийшло( карта України с символами)

Вихователь:

На карті світу не знайдеш,

Той будинок, в якому ти живеш

І навіть вулиці рідній

Ти не знайдеш на карті

Але ми завжди на ній знайдемо

Свою країну – наш спільний дім

-Діти, покажіть на карті світу Україну( діти шукають та показують).

- Щасливі ті діти, які народилися у рідному краї і, виростаючи в ньому, поступово пізнають його та свій народ. Хоч ви ще маленькі, але пам’ятайте, що ви – частинка великого народу, всі ми – українці, а Україна – наша Батьківщина. Тож наші нові друзі Джон і Сьюзі багато цікавого дізналися про Україну. Ласкаво просимо в Україну!

 

doc
Додано
9 вересня 2020
Переглядів
6347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку