Конспект заняття на тему "Природа..Жива та нежива природа"

Про матеріал
Конспект заняття з природознавства на тему "Природа..Жива та нежива природа" для дітей дошкільного віку
Перегляд файлу

Тема : Природа. Жива і нежива природа.

Мета: познайомити дітей з природою, навчити розрізняти предмети живої та неживої природи; розвивати спостережливість, увагу та пам'ять ; виховувати любов до навколишнього середовища.

Хід заняття

І . Організаційний етап

1.Привітання

Малята, перед тим, як розпочати заняття я хочу вам дещо запропонувати.

Кожного разу, коли ви будете приходити на заняття, ми будемо дуже цікаво вітатися.

На стіні є малюнки (сердечко, долоньки, нотка). Ви самі будете обирати ,як зі мною вітатися. Торкаючись серця, будемо вітатися нашими сердечками , тобто привітаємо один одного обіймами.

Торкаючись долоньок ,вітаємося рученятками (долоньки-кулачки)

А той,хто обере нотку привітається зі мною за допомогою танцю.

Отже, давайте спробуємо…Хто привітався ,займає своє місце.

2. Знайомство з дітьми

У нас з вами сьогодні перше заняття, тому пропоную познайомитися.

Дид. гра «Луна»

Дитина вимовляє своє ім’я, плескаючи у долоньки ДА-НИЛ-КО, ТА-НЯ, А-РІ-НА…А діти групи повторюють за ним ім’я.

ІІ. Основна частина

3.Повідомлення теми заняття

Погляньте ,будь ласка ,у вікно…Що ви там бачите? (дерево, небо, дівчинка, будинок тощо) Молодці! Дерево,квітка, дівчинка, небо – це все природа.

Тобто,усе, що нас оточує, але не зроблено руками людини – це все природа.

Подумайте, а будинок –це природа? (НІ, бо він зроблений руками людини)

4.Введення понять «жива і нежива» природа

Природа поділяється на живу та неживу. До живої відносять все ,що :

  • народилося,
  • росте,
  • розвивається,
  • дихає,
  • живиться,
  • вмирає.

5.Фізкультхвилинка

6.Робота з зошитом .

Розфарбуйте зеленим кольором кружечки біля малюнків із зображенням живої природи ,а червоним – неживої.

7.Дид.гра «Жива чи нежива природа»

Вчитель називає предмети природи. Якщо предмет відносять до живої-діти плескають у долоньки.

Отже ,до живої природи відносяться рослини,тварини та люди.

ІІІ. Заключна частина

Сонце, небо, земля , вітер, рослини, тварини, люди …- все це природа. Природа дає все необхідне для життя людини: їжу, воду, будівельні матеріали. Всі ми – діти природи , та не всі однаково добрі до неї.

 Дехто знищує тварин, рослини , забруднює водойми та повітря. Природа потребує уваги та турботи. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатства.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бєлькова Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
15174
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку