Конспект заняття "Подорож до країни королеви Математики"

Про матеріал
Бінарне заняття логіко-математичного спрямування в англомовній групі з використанням мультимедійної дошки
Перегляд файлу

«Подорож до країни королеви Математики»

Конспект бінарного заняття логіко-математичного спрямування

в англомовній групі з використанням мультимедійної дошки

             Олена СОЛОМКО

                                               вихователь ДНЗ №2 «Іскорка»

                                               м. Шостка, Сумська область

Мета. Прищеплювати дітям комунікативні навички у двомовному просторі. Підвищувати ефективність навчальних завдань завдяки використанню мультимедійної дошки. Вчити виконувати запропоновані завдання, користуючись мультимедійною дошкою. Закріпити знання назв геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник), вміння обстежувати їх дотиково-руховим способом. Закріпити назви кольорів, розмірів кола та вміння лічити предмети в межах 5 на англійській мові. Удосконалювати вміння дітей відгадувати загадки про геометричні фігури; роботу різних видів аналізаторів. Вправляти в умінні класифікувати предмети за формою, визначати зайвий предмет, різновиди транспорту.  Продовжувати знайомити дітей з віршами на англійській мові. Розвивати пізнавальні здібності, вміння аналізувати, узагальнювати, робити елементарні висновки, обґрунтовувати власну думку, творчу уяву,  фантазію, дрібну моторику пальців рук.  Зміцнювати психофізичне здоров’я дітей у процесі роботи з піском. Виховувати бажання допомагати тим, хто потребує допомоги, товариськість. 

Демонстраційний матеріал: мультимедійні презентації, створені в програмі Power Point: «Королівство Математики», «На кораблику»; авторські мультимедійні ігри, створені на основі презентацій з використанням тригерів: «Вибери потрібний транспорт»,  «Знайди предмети, які мають круглу форму», «Знайди предмети, які мають квадратну форму», «Знайди предмети, які мають трикутну форму», пісня-вітання для TV «Good morning», пісня-прощання «Happy», зображення замку на ватмані паперу.

Роздатковий матеріал: таці з піском на кожну дитину, набір геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник) на кожну дитину.

Попередня робота: мультимедійна гра «Запали вогники у віконцях будиночка», дидактична гра «Знайди предмети, які схожі на круг( квадрат, трикутник)», заучування пісні-вітання «Good morning», заучування пісні-прощання «Happy», англомовна дидактична гра «Colors», ігри з піском, заучування англомовної пісні-гри «Акула».                                           

Хід заняття

І. Організаційний момент

Діти стоять півколом перед гостями.

Вихователь. Зазирнуло сонечко у наше віконечко,

              Промінець з порога стрибнув на підлогу,

              А з підлоги до дітей, радо привітався:

              «Добрий ранок, дітлахи, день вже розпочався!»

Teacher. Let`s say Good morning to our guests and to each other.

(діти виконують пісню-вітання англійською мовою)

Good morning. Good morning

Hello and how are you?

Early in the morning I say good morning

Hello and how are you?

Слайд 1

Вихователь. Ви чули? Що це за звук? Про що він повідомляє? (Відповіді дітей)

Вихователь. Так, дійсно, на адресу нашої електронної пошти надійшов лист. Разом із сонечком розпочався новий день, який приніс нам цікаві сюрпризи та нові повідомлення! Чи цікаво вам дізнатися, хто надіслав нам електронного листа? А допоможе нам в цьому мультимедійна дошка.

Слайд 2

Вихователь. Є в океані знань один казковий острів, де живуть цифри і геометричні фігури.

Слайд 3

Вихователь. Правителька цього острова королева Математика. Вона дуже добра та справедлива до своїх підлеглих. Довгий час на острові всі жили в мирі та злагоді.

Слайд 4

Вихователь. Аж поки королівство не полонили небезпечні па підступні віруси. Віруси безжалісно знищували мешканців королівства, поступово зникали цифри та геометричні фігури.

Слайд 5

Вихователь. Страшна небезпека стала загрожувати королеві Математики. Вона вирішила звернутися за допомогою до дітей!

Звуковий слайд 6

Вихователь. Яка сумна історія сталася в королівстві Математики. Мені навіть стало страшно, я злякалась цих вірусів! А я бачу ви зовсім не злякались? Тоді пропоную пограти з вірусами в піжмурки.

Гімнастика для очей

Вихователь. Закрийте оченята, відкрийте оченята, підморгніть правим оком, підморгніть лівим оком, закрийте оченята, порахуйте вголос до п’яти.

Вихователь. Молодці! Страх зник і втому з очей зняли!

Вихователь. Давайте пригадаємо, про що благала королева Математики в електронному листі? (Відповіді дітей)

Вихователь. Яку небезпеку несуть віруси для королівства? (Відповіді дітей)

Вихователь. Як ви гадаєте, чому королева Математики звернулася саме до нас?(Відповіді дітей)

Вихователь. Я відкрию вам таємницю, віруси, які полонили королівство, підготували деякі завдання на англійській мові.

Teacher. Не біда, ми і з цими перешкодами впораємося! Діти «make a circle»!

Пісня-гра на англійській мові «Make a circle»

Make a circle big, big, big

Small, small. Hello! Hello! Hello!

Make a circle up, up, up,

Down, down, down. Hello! Hello! Hello!

Вихователь. Як ви вважаєте, чи готові ми вирушити на допомогу королеві Математики та її мешканцям?

   Королева кличе нас,

   Тож збиратися вже час!

   Діти, часу ви не гайте,

   Транспорт потрібний скоріш обирайте!

Логічна гра «На чому будемо подорожувати?»

Слайд 6

Вихователь. Транспорт, який нам потрібний, не наземний! Який транспорт відноситься до наземного? (Відповіді дітей)

Слайд 7

Вихователь. Транспорт, який нам потрібний, не повітряний? Який транспорт відноситься до повітряного? (Відповіді дітей)

Слайд 8

Вихователь. На якому транспорті вирушимо в подорож до королівства? (Відповіді дітей)

Вихователь. До якого виду транспорту відноситься корабель?(Відповіді дітей)

Вихователь. Подорож на кораблі дуже небезпечна. Давайте покажемо в рухах та розповімо про небезпеку, яка може чекати нас під час подорожі.

Пісня-гра на англійській мові «Акула»

Вихователь. Час відправлятися в подорож, але, на жаль, віруси пошкодили палубу корабля, вона потребує ремонту. До кого можна звернутися за допомогою? (Відповіді дітей)

Вихователь. Пропоную звернутися до всеумійка майстра Павла.

Слайд 9-14

Мультимедійна задача-гра «На кораблику»

Вихователь.

Всеумійко майстер Павлик

Полагодив наш кораблик,

Збіг до річки по городу

Та й пустив його на воду.

У кораблику спочатку любо плавало курчатко,

Потім жабка в нього сіла,

Бджілка, бабка прилетіла,

І, метелик, склавши крила,

Притулився до вітрила.

Дружньо разом всі пливуть

У чарівну дальню путь.

Порахуйте ви малята,

Тих, хто хоче мандрувати!

Вихователь. На морі розпочався шторм, пасажири на кораблі в небезпеці. Якщо порахуємо їх на англійській мові, то врятуємо пасажирів!

Діти рахують разом з вчителем англійської мови.

Вихователь. Які ми молодці, корабель відремонтовано, пасажирів врятовано, тепер на кораблику вистачить місця всім. Увага, увага! Усі поспішайте, в казковий корабель сідайте! Нас королева чекає, пора! Займайте скоріше місця дітвора! Повний вперед! А щоб нас не турбувала морська хвороба зробимо  веселу  фізкультхвилинку.

                                                Фізкультхвилинка

Hands up!

Hands down!

Hands on hips!

Sit down!

Stand straight!

Clap your hands!

Вихователь. За розвагами непомітно час плине, а віруси підготували нам нові випробування! Вони полонили на безлюдному острові геометричні фігури. Чи згодні ви зробити зупинку та визволити мешканців математичного королівства?!

                             Розвивальна гра «Скарби в піску»

Вихователь. Який тепленький та м’якенький пісок, час приступати до роботи. Закрийте оченята, щоб краще відчувати геометричні фігури та занурте руки в пісок. Необхідно знайти фігуру, яка є відгадкою загадки: «Сонечко на небі сяє, фігура форму кола має»

Вихователь. Яку фігуру ми визволили? (Відповіді дітей)

Вихователь. Щоб кругу не було сумно, знайдіть для нього друзів!

Мультимедійна гра «Знайди предмети, які мають круглу форму»

Вихователь. Які предмети мають круглу форму? (Відповіді дітей)

Вихователь. Закрийте оченята, занурте руки в пісок, необхідно знайти фігуру, яка є відгадкою загадки: «Ця фігура не проста, три сторони і три кута»

Вихователь. Яку фігуру ми визволили? (Відповіді дітей)

Вихователь. Щоб трикутник не сумував-відшукаємо для нього друзів!

Мультимедійна гра «Знайди предмети, які мають трикутну форму»

Вихователь. Які предмети мають трикутну форму? (Відповіді дітей)

Вихователь. Закрийте оченята, занурте руки в пісок та знайдіть фігуру, яка є відгадкою загадки: «Кути всього чотири, сторони фігури рівні»

Вихователь. Яку фігуру ми визволили? (Відповіді дітей)

Вихователь. Щоб квадрат не сумував-знайдемо для нього друзів!

Мультимедійна гра «Знайди предмети, які мають квадратну форму»

Вихователь. Які предмети мають квадратну форму? (Відповіді дітей)

Слайд15

Вихователь. Подивіться, ми визволили геометричні фігури, пропоную повернути їх на острів, в математичний будиночок.

Колективне панно «Запали вогники у віконцях» (художньо-зображувальна діяльність з геометричних фігур)

Вихователь. У віконцях будиночка з’явилися геометричні фігури, які схожі на кольорові вогники.

Teacher.  А наші діти знають вірші про кольори на англійській мові.

English poems

Ch1 Red and yellow

           Green and blue

           Lots of colors

                 For me and you.

Ch2 I see green, I see brown

           I stand up, I sit down

            I see red, I see blue

                   I see you and you and you.

Вихователь звертає увагу дітей на мультимедійну дошку.

Вихователь. Подивіться, які зміни відбулися в королівстві? Завдяки нашим знанням, вмінням та сміливості королівство позбавилося небезпечних вірусів. Які ми молодці! Давайте собі поаплодуємо!Час повертатися до садочка! Але ж дорога додому важка, складна і небезпечна, як же можна це зробити швидко?!

 Teacher. А допоможе нам в цьому весела пісня «Happy».

Діти виконують пісню на англійській мові.

 

        

docx
Додано
4 березня 2020
Переглядів
1451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку