Конспект заняття "Про здоров"я дбаємо-вітаміни споживаємо

Про матеріал
Ознайомити з поняттями «вітаміни» та продуктами, в яких вони знаходяться, а саме в овочах та фруктах. Розповісти про значення вітамінів для здоров'я та гарного настрою. Уточнювати та розширювати знання дітей про овочі та фрукти. узагальнити та закріпити поняття «овочі» та «фрукти». Формувати у дітей усвідомлене ставлення до свого життя, свого здоров'я. Спонукати дітей вживати все те, що корисно для здоров'я.
Перегляд файлу

Про здоров’я дбаємо- вітаміни споживаємо

Мета:

Ознайомити з поняттями «вітаміни» та продуктами, в яких вони знаходяться, а саме в овочах та фруктах.

Розповісти про значення вітамінів для здоров'я та гарного настрою.

Уточнювати та розширювати знання дітей про овочі та фрукти. узагальнити та закріпити поняття «овочі» та «фрукти».

Формувати у дітей усвідомлене ставлення до свого життя, свого здоров'я.

Спонукати дітей вживати все те, що корисно для здоров'я.

Обладнання: кошик з фруктами та овочами (муляжі), тарілки, фрукти (справжні), набір карток з корисними та не корисними продуктами.

Попередня робота: бесіди  на тему «Овочі», «Фрукти», «Корисна їда».

Хід заняття

1.Організаційний момент
Вітання педагога

 Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня.

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ.

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Привітання один з одним.

Педагог -  Діти Усміхніться, поділіться гарним настроєм із товаришами та Привітайте один одного, бажаючи здоров’я. (Доброго здоров’я, здоровенькі були). З давніх давен у привітанні люди бажали один одному здоров’я. Бо здоров’я – це головне.

2. Основна частина

Педагог  -  Зверніть увагу на кошик який стоїть на столі, давайте розглянемо , що в ньому знаходиться (діти викладають на стіл з кошика овочі та фрукти).

Гра «Розсортуй»

Діти розкладають на дві тарілки в одну-овочі, в іншу – фрукти.

(назвати узагальнюючим словом).

Педагог – Овочі та фрукти дуже корисні для здоров’я людини вони в своєму складі мають дуже багато корисних речовин – вітамінів. Що ж таке вітаміни? Назва «вітамін» походить від латинського слова «віта», що означає «життя». І це не випадково - вітаміни продовжують життя. Якщо вітамінів в організмі не вистачає, людина хворіє. Особливо важливі вітаміни для нормального росту і розвитку дітей. Якщо ми щодня споживаємо різноманітні і свіжі продукти, то отримаємо достатню кількість вітамінів. Кожна вітамінка живе в овочах і фруктах.

 Дидактична гра «Корисне та шкідливе».

             Вибрати із запропонованих карток тільки ті, де зображено корисні продукти.

             Висновок: Вживати в їжу потрібно тільки корисні продукти харчування, багаті на вітаміни.

Руханка «Всі ми фрукти полюбляємо»

Оля  фрукти полюбляє,

Вітаміни споживає.

Оля добре знає:

Фрукти – вітамінні продукти.

Діти повторюють вірш, змінюючи ім’я (називають своє), а в кінці замість імені кажуть слова – «Всі ми…».

Інтерактивна вправа «Що було б, якби... ?» (зникли фрукти та овочі) Міркування (роздуми  дітей).

 -  Якби овочі та фрукти зникли, то не було б що їсти.

 - Якби овочі та фрукти зникли, то не було б з чого готувати смачні салати, борщі та супи.

-  Якби овочі та фрукти  зникли, то не стало б вітамінів і ми б захворіли.

 -  Якби овочі та фрукти  зникли, то на городі росли б одні бур'яни.

 -  Якби овочі  та фрукти зникли, то всі люди були б засмучені. - 

Якби овочі та фрукти зникли, то наше тіло швидко б постаріло.

Педагог- Молодці, діти, правильно, дякую вам за цікаві відповіді.
Дидактична гра « Знайди частини цілого»

Вправляти в умінні впізнавати частини та співвідносити їх з цілим овочем та фруктом.

Мовленнєва гра: Запитання – відповідь (запитання зачитує вихователь, відповідь дають  діти).

-         Яка улюблена страва Карлсона?

-         Що несла Червона шапочка бабусі?

-         Що так старанно тягли Дід, Баба, Внучка, Кішка, Мишка?

-         Які овочі входять до складу борщу?

-         Чим пригощала Лисичка Журавля?

-         Які фрукти мають жовтий колір?

-         В якій казці всі герої овочі та фрукти?

-         Яке слово зайве: цибуля, картопля, морква, яблуко, огірок, буряк?

Вихователь. - Молодці, діти, правильну давали відповідь.

Заключна частина

Рефлексія

Що ви дізналися нового на занятті?

Що вам сподобалося найбільше? (відповіді дітей)

Вихователь. -  Діти, тепер ви знаєте для чого нам потрібні і такі важливі овочі та фрукти для нашого організму. Тому, я сподіваюсь, що ви будете їсти тільки те що, корисно і не будете хворіти. Я хочу вас пригостити різними  видами фруктів, в яких дуже багато вітамінів, і побажати вам, щоб ваше здоров’я було міцним. Смачного!

 

 

 

 

 


 


 

 

 

docx
Додано
28 вересня 2023
Переглядів
4875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку