Конспект заняття "У гості до казки"

Про матеріал
Конспект підсумкового заняття з логіко-математичного розвитку для молодшої групи
Перегляд файлу

 

Конспект підсумкового заняття в молодшій групі

З логіко-математичного розвитку

Тема: «У гості до казки»

Програмовий зміст:

  • Виявити знання у дітей отримані за навчальний рік;
  • Закріпити вміння порівнювати предмети (довший- коротший, бвльший- менший, вищий – нижчий);
  • Закріпити знання назв геометричних фігур;
  • Вправляти в умінні співвідносити число і цифру , лічити в межах 3;
  • Вправляти в умінні розрізняти частини доби: ранок, день, ніч;
  • Закріпити вміння порівнювати дві групи предметів використовуючи слова «стільки ж», «порівну», «один», «багато»;
  • Закріпити знання кольорів;
  • Розвивати логічне мислення, пам'ять;
  • Виховувати інтерес до занять, працьовитість, охайність, доброзичливі відносини;

.

 

Матеріали:

Будинок, ялинки, іграшкові ведмідь, заєць, вовк, лисиця, колобок, ялинки.

Матеріали до дидактичних ігор, роздатковий матеріал : ялинки, зайці.

 

 

 

Хід заняття

І Сюрпризний момент

  • Діти , встаньте в коло і давайте з вами привітаємося.

Доброго ранку, сонце !

Доброго ранку , небо!

Доброго ранку , земля!

Доброго ранку , друзям!

II Сюрпризний момент

  • Діти , а ви любите казки?
  • А які ви знаєте казки? Зараз я загадаю вам загадку про казку, а ви відгадайте цю казку.

Сидить він на віконечку

Як маленьке сонечко.

Від діда з бабою утік,

Побіг у ліс і раптом зник.

  • Вірно,це колобок. Що трапилося із колобком у казці?( його з’їла лисиця)
  • А ви хочете відправитися у казку , де Колобка не з’їли ,а він знайшов собі друзів?

-А будемо ми подорожувати iз вами на потязі. Станьте рівненько один за         одним,i поïхали.

 

III Основна частина

-Дiти. ось ми і приїхали. Виходьте. Погляньте перед нами два струмки, які вони?(на полу лежать дві блакитнi стрiчки-одна вузька інша широка).

 

-А як дізнатись що вони рiзні? (Потрібно одну стрічку накласти на іншу).

 

-Діти,як ви гадаете, через який струмочок нам буде легше перестрибнути?(Через вузький).

 

-Давайте перестрибнемо. А ось і будиночок  Колобка, але погляньте, тут висить замок.

 

-Як нам його відкрити?(За допомогою ключа).

Скiльки замків (один)

 

-А скільки ключiв (Багато)

 

(Вихователь роздає дітям по одному ключу)

 

-Щоб відкрити замок необхідно щоб у ключа була така сама геометрична

 

фігура як на замку. Яка фігура у замку?(квадрат) - Подивіться на свої ключі,у кого така фігура як на замку?

 

- Як називається твоя геометрична фігура? Якого вона кольору?

 

-Ось ми i вiдкрили замок,а ось і Колобок.

 

Колобок: - Доброго дня дiти! Ходiмте зі мною шукати друзів.

 

-Як ви гадаєте кого першим зустрiне Колобок(Зайчика)

 

Зайчик:- Здрастуй,Колобок!Діти, ви хочете,щоб колобок дружив зі мною?(Так)

 

-Тоді допоможіть менi заховатись у лісі від хижаків. Викладіть по 3 ялинки,а під ними зайчиків.(Діти за столами виконують завдання.)

 

Зайчик: Дякую вам,а хочете погратись зі мною?(Так). Грає фонограма «Зайчик стрибав». Діти під музику виконують рухи.

 

- Покотився Колобок далi , і зустрів Вовчика.

 

- Привiт , Вовчику,ми шукуємо друзів для Колобка.

 

Вавчик: Добре я буду дружити із Колобком якщо ви виконаете моï завдання

 

-Діти допоможемо колобку?(Так).

 

-Допоможіть моїм друзям стати за зростом (Діти розтавляють звiрiн-від

 

вищого до нищого). -Хто найвищий, хто найнищий, хто стоïть першим, хто - останнім хто-по серединi? Порахуйте їх, розтавте їм мисочки.

-Діти, погляньте сидить засмучений Ведмедик. Ведмедику, що із тобою

 

трапилося? Ведмедик:Сумно менi стало в лiсi, я друзів собі шукаю.

 

-Ведмедику, пограй разом із нами у гру «Кольорові хмаринки (на пiдлозi розкладенi рiзнокольорові хмаринки,завдання дітей - наступаючи на хмаринки назвати колір)

 

«Що зайве»(Завдання дітей - знайти зайвий предмет із логiчного ряду). Ведмедик: Ох і розвеселили ви мене, сподобалися ви мені. Я хочу із вами

 

дружити.

 

-Покотився Колобок далi шукати собі друзів. Діти, погляньте, а хто це заховався під ялинкою?(Лисичка).

 

Лисичка:Ви чому прийшли у ліс?(знайти друзів для Колобка). Лисичка:Якщо виконаете усi моï завдання тодi я буду дружити із Колобком.

 

-Діти, виконаємо завдання Лисички?(Так)

 

Лисичка: Тоді слухайте моï загадки:

 

-Летить над світом чорна птиця.

 

Усім на світі добре спиться. (Нiч)

 

-Коли пiвник раніше всих встае

 

Та голосно співає-сонечко зустрiчас? (Ранок)

 

-Коли ми йдемо у садочок" (Вранці)

 

-Коли до дому повертаємось?(Ввечері)

 

Лисичка молодці добре справилися із цим завданням. А тепер складніше завдання «Цифру назви і полiчи» (діти називають цифру і на фланелографі

 

до кожної цифри добирають певну кількість звірів).

 

Лисичка:Молодці! Дякую і тобі Колобок! Давай будемо дружити. А ви,

 

діти дружите мiж собою?(Так)

 

Малята, а давайте пригадаємо і порахуємо друзів Колобка, яких ми із вами зустріли (4);

-А зараз ми для колобка та його нових друзів розкажемо віршик про дружбу.

 

-Діти, на цьому наша подорож закінчилася. Ми знайшли друзів для Колобка, а нам час повертатись у дитсадок і ми знову поїдемо на потязі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 листопада 2022
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку