Конспект заняття вчителя-дефектолога з елементами логоритміки «Прогулянка зайченят»

Про матеріал
Тема: «Прогулянка зайченят». Мета. Розвивати у дітей мовлення, музичну та рухову активність, вміти диференціювати колір. Завдання. 1.Оздоровчі: - розвиток дихання,дрібної моторики,артикуляційного апарату. 2. Розвиваючі: - розвивати слухову увагу; - кількісний рахунок; - розвивати рухову пам'ять; - диференціювати колір; - збагачувати активний і пасивний словник. - вчити розрізняти та формувати уявлення про колір (червоний, жовтий, зелений), кількісні поняття (один-багато), геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник), величина (великий-маленький, середній). - вчити розрізняти поняття «голосно» і «тихо». - вчити знаходити предмет, що відрізняється від інших. Узагальнювати. - розвивати уяву. - конструювати з геометричних фігур за зразком і по словесній команді. - орієнтуватись в просторі; - будувати прості речення з прийменниками (На, за, в). 3.Виховуючі: - виховання чуйності; - виховання почуття колективізму. 4. Корекційні: - розвиток дрібної і загальної моторики; - розвивати мімічну і артикуляційну моторику.
Перегляд файлу

Конспект заняття вчителя-дефектолога з елементами логоритміки

 «Прогулянка зайченят»

 

       

Тема: «Прогулянка зайченят».

Мета.

 Розвивати у дітей мовлення, музичну та рухову активність, вміти диференціювати колір.

Завдання.

1.Оздоровчі:

- розвиток дихання,дрібної моторики,артикуляційного апарату.

2. Розвиваючі:

- розвивати слухову увагу;

- кількісний рахунок;

- розвивати рухову пам'ять;

- диференціювати колір;

- збагачувати активний і пасивний словник.

- вчити розрізняти та формувати уявлення про колір (червоний, жовтий, зелений), кількісні поняття (один-багато), геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник), величина (великий-маленький, середній).

- вчити розрізняти поняття «голосно» і «тихо».

- вчити знаходити предмет, що відрізняється від інших. Узагальнювати.

- розвивати уяву.

- конструювати з геометричних фігур за зразком і по словесній команді.

- орієнтуватись в просторі;

- будувати прості речення з прийменниками (На, за, в).

3.Виховуючі:

- виховання чуйності;

- виховання почуття колективізму.

4. Корекційні:

- розвиток дрібної і загальної моторики;

- розвивати мімічну і артикуляційну моторику.

Матеріал:

Зайчата різного кольору, будиночки різного кольору, килимки, геометричні фігури і рахункові палички для конструювання. Сонце з голосними звуками, мелодія "логоритміка-голосні звуки" . Ілюстрація - фон із зображенням трьох пеньків різної величини і кольорові силуетні картинки трьох зайців різної величини. Картинка-заготовка з зображенням городу з одним великим і п'ятьма маленькими колами,зображення  великої та маленької капусти. Ілюстрація зображення зайців і вовка.

 

Хід заняття:

1.Організаціонний момент.

Діти, у нас сьогодні заняття незвичайне, до нас прийшли гості! Вони хочуть подивитися, як ми з вами вирушимо в подорож!

Привітання «Всі заплескали в долоні»

Всі заплескали в долоні,

Дружно, веселіше!

Стукали наші ніжки,

Голосно і швидше!

По колінкам вдаримо.

Тихіше, тихіше, тихіше.

Ручки, ручки піднімаємо,

Вище, вище, вище!

Закрутилися наші ручки.

Знову опустилися.

Покружляли, покружлявши

зупинилися.

2.Хід заняття.

Тоді слухайте мене уважно! Ми зараз підемо гуляти, але на прогулянці можемо зустріти зайчат і навіть вовка.

Дидактична гра «розсади зайців по пеньках»

- Ось пеньки. Покажіть найбільший пеньок, пеньок менше(середній), найменший. А ось і зайці прибігли, допоможіть їм на пеньках розсістися - підберіть кожному зайцеві відповідний йому пеньок: найбільшого зайця посадіть на пеньок найбільший, зайця меньше-найменьший, ну а самого маленького зайця посадіть на найменьший пеньок.

Впр. "4 зайвий"

Зайці весело стрибали і в рядочки побіжали.

Який зайчик зайвий чому? (Він іншого кольору)

4 зайвого зайчика повернути в правильний рядок.

Впр.Конструювання паличками і геометричними фігурами.

Вчитель-дефектолог: Чийсь голос чую , хтось плаче там, друзі.

З'являється зайчик.

Учитель-дефектолог :: Ой, зайченя, почекай, що сталося, розкажи?

Зайчик: Бігав я, шумів, грав, свою маму загубив.

Вчитель-дефектолог :: Маму ми твою знайдемо, в будиночок до мами приведемо.

Зайчик: По лісочку я гуляв, палички назбирав. Ви скакайте, палички, як сонячні зайчики.

 

Вчитель-дефектолог: Зліва вгорі сонце (коло та  рахункові палички), ліворуч знизу Ялинка (з трикутників) . Праворуч у кутку: вгорі-будинок червоний, знизу-будинок зелений. Треба провести доріжку від ялинки до будиночка рахунковими паличками.

 

Вчитель-дефектолог: Всі ми у ліс підемо, будиночок твій рідний знайдемо! Тільки будемо обережні, адже вовк прокинутись може і зловити маленьких зайчат. Обережно ви йдіть і по сторонам дивіться!

 

Впр. "Де сховалися зайчата"

Вчитель-дефектолог:

Ось ми в нірці посиділи, наші пісеньки ми заспівали, на галявину ми підемо і хованки почнемо.

За ялинкою, у ялинки, за будинком, у будинка, в будинку.

Впр.Вовк йде! Зайченята, ховайтесь!

(Діти ховають зайчат в кольорові будиночки: зелений, червоний, жовтий).

  • Молодці діти, слухняні зайчата! Ви тепер знаєте, як ховатися від вовка!

Ми трохи погуляли, в нірку нашу прибігли. Лапки, щічки потрібно нам помити, щоб чистенькими бути!

Діти виконують масаж рук «ВМИВАЛОЧКА»:

 

Буль-буль-буль - дзюрчить водиця.

(Швидко ворушити пальчиками)

Ми з тобою прийшли вмитися.

(Провести долонями по щоках).

Ми водичку зачерпнем

(Енергійно розтирати долоні).

І долоньки милом трем.

Впр. «Капуста для зайчат»

- У городі виросла капуста. Розмісти капусту на круги в городі: на велике коло велику капусту, на маленьке коло маленьку капусту. Скільки виросло великої капусти? (Одна) а скільки  маленької капусти? (Багато-5)

Логоритміка "Сонечко”

У нірці весело живемо, в нірці пісеньки співаємо: спів голосних (И-Е-А-О-У-І-Е-Я-Е-Ю).

 

 

 

Пальчикова гімнастика «Десять зайченят»

 

З зайченятами граємо:

(Стискати і розтискати пальці)

Було у Зайчихи десять зайчат,

Десять веселих і дружніх хлоп’ят.

(Стиснути пальці в кулаки і по черзі

розтискати пальці)

Два товстуна дружньо їдять ,

Два покидають затишну нірку,

Два за водицею поспішають до струмочка,

Два збирають квіти на лужочку,

В м'ячик грають два малюки.

(Переплести пальці рук)

Ніде не знайдете дружніше зайчат.

                          

3. Підбиття підсумків.

Вчитель-дефектолог: Молодці дружні хлопці! Довго до лісу ми йшли, будиночки зайчат знайшли.

 

Вчитель-дефектолог: Хлопці, вам сподобалась наша прогулянка? Давайте згадаємо, хто нам зустрівся? Що вам найбільше сподобалось?

Ви всі - молодці! Давайте прощатись!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2023
Переглядів
2592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку