«Веселий клоун»
Програмовий зміст: Розширити уявлення дітей про цирк, закріпити знання про професії, які є в цирку. Вдосконалювати вміння дітей відгадувати загадки, відповідати на запитання вихователя.
Розвивати відчуття кольору, естетичний смак. Виховувати позитивний настрій, посидючість.
Обладнання для учнів: картон білого кольору, стрічки різного кольору .клей, ножиці, дерев’яна паличка, скотч,серветки.
Обладнання для вчителя: зразок готового виробу.
Хід заняття:
I. Організаційний момент
Рада вас знову бачити на занятті .Давайте всі разом привітаємося.
«Я всміхаюсь сонечку:
Здрастуй,золоте
Я всміхаюсь квіточці-
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику-
Лийся,мов з відра
Друзям усміхаюся-
Зичу їм добра»
А щоб гарно працювати логопедичні вправи виконаємо
II. Мотивація
Логопедична вправа «Усмішка»,»Годинник».
-Молодці,ви чудово виконали вправи.
-Діти, сьогодні вас хочу запросити в одне дуже цікаве місце! Послухайте будь-ласка вірш. (Звучить музика циркова)
Цирк – це завжди свято!
Радість для малечі,
Ось арени коло
І веселий клоун,
Тигри і жонглери,
Фокусники й леви,
Силачі та акробати…
Цирк – дитинства свято!
Цирк засвічує вогні
Кольорові та ясні,
Чути музику та сміх —
Кличе цирк усіх-усіх!
-То куди я вас запрошую? (до цирку)
-А що ж таке цирк? Хто там живе чи працює?
-Можливо хтось був із вас в цирку?
-Так, діти, цирк - це кругла будівля з трибунами для глядачів. У цирку відбуваються різні видовища, які супроводжуються музикою, там виступають циркові артисти.
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
- Знайомтесь , це клоун «Веселунчик»! Здогадайтеся, чому його так назвали? З таким другом навіть будень стає святом.
Клоун у цирку працює,
Гарний настрій всім дарує.
Ти від нього не тікай,
А зручнесенько сідай.
Буде сміху повний міх,
Розвеселяє клоун всіх
4. Повідомлення теми уроку.
- Сьогодні, ми будемо виготовляти іграшку «Клоун-Веселун»,
-А щоб краще ми попрацювали підготовимо наші пальчики.
Підготуємо пальчики до роботи
Не вгадать тобі нізащо, яка іграща найкраща.
Іграшками залюбки бавляться всі малюки. (Плескаємо в долоньки.)
Так ось у сопілку грають, (Перебираємо пальчиками рук біля рота, імітуючи гру на сопілці.)
Так ведмедика гойдають. («Колихаємо» на руках уявного ведмедика.)
А машинку так ведуть (Стискаємо долоні в кулачки, вдаємо, що крутимо кермо.)
У казкову дальню путь.
Так ось дзигу запускають, (Стискаємо долоню в кулачок та імітуємо запуск дзиги, рухаючи кулачок зверху вниз.)
Так ось кубики складають (Долоньки складаємо в кулачки, ставимо кулачки один на один.)
Ляльку заплітають так. (Крутимо кулачки один навколо іншого, почергово стуляючи й розтуляючи вказівний і великий пальчики.)
Нам без іграшок ніяк! (Розводимо руки в сторони.)
Для роботи потрібно:
- коло білого кольору картон
-Клей
- Дерев'яна паличка
-Тонкий скотч.
-Фломастери
А зараз ми послідовно виконаємо нашого клоуна.
1.візьміть коло білого кольору,а зараз ми будемо клеїти смужки різного кольору і будемо приклеювати це буде в нього перука.
2.потім беремо квіточки це будуть щічки.
3.Беремо фломастер чорного кольору і малюєм очі,червоний носик і ротик.
4.Беремо паличку і шматочок скотчу і будемо паличку приклеювати до голови клоуна.
5. Щоб у нас отримався гарний клоун зробимо бантик.
А ну поділіться і покажіть які у вас отрималися клоуни.
- Ой які яскраві у нас клоуни! Вони всі різні, але добрі та веселі!
- Вам було важко працювати?
Як цей Веселунчик бажаю вам гарного настрою на цілий день.