Конспект заняття «Віхола - хурделиця"»

Про матеріал
Мета: удосконалювати знання дітей про зимові явища природи: сніг, лід, хурделиця, мороз тощо. Закріпити кількісний та порядковий рахунок в межах «5» цифри в межах «3»; визначати напрямок вгорі, внизу, праворуч, ліворуч. Уточнити знання геометричних фігур: трикутник,круг ,квадрат. Закріпити знання дітей про диких тварин. Розвивати логічне мислення, розсудливість, уважність. Виховувати організованість, самостійність під час виконання завдання.
Перегляд файлу

 «Віхола – хурделиця»

Мета: удосконалювати знання дітей про зимові явища природи: сніг, лід, хурделиця, мороз тощо. Закріпити кількісний та порядковий рахунок в межах «5» цифри в межах «3»; визначати напрямок вгорі, внизу, праворуч, ліворуч. Уточнити знання геометричних фігур: трикутник,круг ,квадрат. Закріпити знання дітей про диких тварин. Розвивати логічне мислення, розсудливість, уважність. Виховувати організованість, самостійність під час виконання завдання.

Матеріали: картки до дидактичної  гри «Виклади певну кількість ;геометричні фігури різного кольору та величини для гри «Зайці та лисичка», картки «Закінчи картину» набір на кожну дитину: (площинні) зайчик, сніговик, ялинка, горобчик, зорі, сніжинки.

Хід заняття:

І Організаційний момент

Малята: Яка зараз пора року? Які прикмети зим Ви знаєте? Чи знаєте ви, як можна розважатися узимку? А чи буває зима сердитою? Так буває коли негода, заметіль.

ІІ Основна частина

Діалог – дослідження  «Як хуртовину ще назвати можна?» - діти називають синоніми до слова  хуртовина (завірюха, метелиця, віхола, заметіль, хуга, сніговій, сніжниця, хурделиця, сніговиця,  віхола, сніговиця, снігокрутниця, буран тощо).

Гра-імпровізація «Робимо завірюху».

Діти промовляють звук «у» виразно та протяжно, тихіше та голосніше.

Діти, скажіть, де сховалась білочка? (в дуплі)

Де сховалась лисичка?

Що робить ведмедик ?

Де хатинка ведмедика ?

Де сховався зайчик ?

Дидактична гра «Склади тварину з частин».

 Вихователь читає вірш.

Віхола

Неспокійна віхола

У село приїхала

По дорозі посріблила

Звірам брови, птахам крила.

В двері стукає і в шибку

Срібним перснем швидко-швидко:

  •          Відчиняйте, добрі люди.

Танцювати з вами буду.

Фізхвилинка «Налетіла віхола».

Діти імпровізованими, імітаційними кружляють, розгойдуються немов віхола. Після віхоли з’являються намети. Зараз ми визначимо скільки сніжок в кожному наметі.

Дидактична гра «Виклади певну кількість». Які гарні у нас  намети. Діти, а ви любите грати коли багато снігу? Скажіть будь ласка…..?

Логічна гра «Захворієш чи ні?»

Захворієш чи ні, якщо …

  •          гулятимеш без шапки;
  •          весь час надворі стоятимеш нерухомо;
  •          будеш гратися й рухатись;
  •          набереш снігу в чобітки або за колір;
  •          одягнешся тепло й зручно, але не важко;
  •          смоктатимеш бурульки, уявляючи,  що це морозиво?

Тепер ми з вами знаємо, як потрібно поводитись на прогулянці. Можна і пограти, як зайчики пострибати.

Гра «Зайці та лисичка». Зайчики мають ховатися від лисички у своїх домівки.

(На килимі геометричні фігури: квадрати, трикутники та круги різного кольору, у дітей теж по фігурі)

Відпочили? Час маляти трішки нам попрацювати.

Математичний диктант (Орієнтація в просторі ) «Закінчи картинку».

ІІІ Підсумок

Молодці, малята! Добре з вами ми пограли: згадали  правила гри на подвір’ї, щоб не захворіти, прикмети зими.

docx
Додано
31 жовтня 2024
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку