Конспект заняття «Віхола - хурделиця"»

Про матеріал
Мета: удосконалювати знання дітей про зимові явища природи: сніг, лід, хурделиця, мороз тощо. Закріпити кількісний та порядковий рахунок в межах «5» цифри в межах «3»; визначати напрямок вгорі, внизу, праворуч, ліворуч. Уточнити знання геометричних фігур: трикутник,круг ,квадрат. Закріпити знання дітей про диких тварин. Розвивати логічне мислення, розсудливість, уважність. Виховувати організованість, самостійність під час виконання завдання.
Перегляд файлу

 «Віхола – хурделиця»

Мета: удосконалювати знання дітей про зимові явища природи: сніг, лід, хурделиця, мороз тощо. Закріпити кількісний та порядковий рахунок в межах «5» цифри в межах «3»; визначати напрямок вгорі, внизу, праворуч, ліворуч. Уточнити знання геометричних фігур: трикутник,круг ,квадрат. Закріпити знання дітей про диких тварин. Розвивати логічне мислення, розсудливість, уважність. Виховувати організованість, самостійність під час виконання завдання.

Матеріали: картки до дидактичної  гри «Виклади певну кількість ;геометричні фігури різного кольору та величини для гри «Зайці та лисичка», картки «Закінчи картину» набір на кожну дитину: (площинні) зайчик, сніговик, ялинка, горобчик, зорі, сніжинки.

Хід заняття:

І Організаційний момент

Малята: Яка зараз пора року? Які прикмети зим Ви знаєте? Чи знаєте ви, як можна розважатися узимку? А чи буває зима сердитою? Так буває коли негода, заметіль.

ІІ Основна частина

Діалог – дослідження  «Як хуртовину ще назвати можна?» - діти називають синоніми до слова  хуртовина (завірюха, метелиця, віхола, заметіль, хуга, сніговій, сніжниця, хурделиця, сніговиця,  віхола, сніговиця, снігокрутниця, буран тощо).

Гра-імпровізація «Робимо завірюху».

Діти промовляють звук «у» виразно та протяжно, тихіше та голосніше.

Діти, скажіть, де сховалась білочка? (в дуплі)

Де сховалась лисичка?

Що робить ведмедик ?

Де хатинка ведмедика ?

Де сховався зайчик ?

Дидактична гра «Склади тварину з частин».

 Вихователь читає вірш.

Віхола

Неспокійна віхола

У село приїхала

По дорозі посріблила

Звірам брови, птахам крила.

В двері стукає і в шибку

Срібним перснем швидко-швидко:

  •          Відчиняйте, добрі люди.

Танцювати з вами буду.

Фізхвилинка «Налетіла віхола».

Діти імпровізованими, імітаційними кружляють, розгойдуються немов віхола. Після віхоли з’являються намети. Зараз ми визначимо скільки сніжок в кожному наметі.

Дидактична гра «Виклади певну кількість». Які гарні у нас  намети. Діти, а ви любите грати коли багато снігу? Скажіть будь ласка…..?

Логічна гра «Захворієш чи ні?»

Захворієш чи ні, якщо …

  •          гулятимеш без шапки;
  •          весь час надворі стоятимеш нерухомо;
  •          будеш гратися й рухатись;
  •          набереш снігу в чобітки або за колір;
  •          одягнешся тепло й зручно, але не важко;
  •          смоктатимеш бурульки, уявляючи,  що це морозиво?

Тепер ми з вами знаємо, як потрібно поводитись на прогулянці. Можна і пограти, як зайчики пострибати.

Гра «Зайці та лисичка». Зайчики мають ховатися від лисички у своїх домівки.

(На килимі геометричні фігури: квадрати, трикутники та круги різного кольору, у дітей теж по фігурі)

Відпочили? Час маляти трішки нам попрацювати.

Математичний диктант (Орієнтація в просторі ) «Закінчи картинку».

ІІІ Підсумок

Молодці, малята! Добре з вами ми пограли: згадали  правила гри на подвір’ї, щоб не захворіти, прикмети зими.

docx
Додано
31 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку