Конспект заняття "Вкладемо ляльку спати"

Про матеріал
Даний матеріал призначений для роботи з дітьми молодшого дошкільного віку і спрямований на вирішення таких питань: виявити вміння учити дітей визначати стан свого здоров’я, називати свій настрій; виявити вміння поліпшувати кепський настрій товариша за допомогою ігор, смішних жестів, міміки; виявити знання про необхідність дотримуватись режиму дня; закріплювати знання дітей про постільну білизну, її призначення.
Перегляд файлу

http://i.otzovik.com/2014/02/26/827043/img/46377543.jpgМетодичний кабінет ДНЗ № 53 «Забава»

Конспект дидактичної гри для дітей молодшої групи

«Вкладемо ляльку спати»

 

 

 

Мета:

  • виявити вміння  учити дітей визначати стан свого здоров’я, називати свій настрій;
  • виявити вміння поліпшувати кепський настрій товариша за допомогою ігор, смішних жестів, міміки;
  • виявити знання про необхідність  дотримуватись режиму дня;
  • закріплювати знання дітей про постільну білизну, її призначення;
  • продовжувати вчити дітей відповідати на запитання вихователя повним реченням, розвивати  зв’язне мовлення та діалогічне мовлення ;
  • виховувати бажання співати колискові;
  • продовжувати виховувати бажання завжди мати гарний настрій;
  • продовжувати розвивати  дружелюбність і бажання дружити з усіма;
  • продовжувати формувати у дітей бажання берегти своє здоров’я та здоров’я інших дітей, виховувати позитивне ставлення до професії -  лікар.

Матеріал:

 лікарська шапочка, мікрофон, малюнки із зображенням хворих та здорових дітей, лялька, алгоритм «Режим дня», постільна білизна, ліжко.

Хід:

Психогімнастика «Всі до кола»

Стали дружно всі до кола,

Я і ти, ти і я.

Не сумуємо ніколи,

Ми одна сім’я,

І у ній не лише я:

Донечки – (оплески),

Синочки – (оплески).

Малята, до нас сьогодні завітав веселий лікар, давайте його зустрінемо. (вихователь одягає лікарську шапочку)

Добрий день, малята! Як ви себе почуваєте? Всі здорові?  А я зараз перевірю.

Дидактична вправа «Мікрофон»

 Чарівний мікрофон передавай і про своє здоров’я розповідай. (я здоровий, бо нічого в мене не болить, бо хочу грати, співати, в мене гарний настрій)

Добре, бачу всі тут здорові, тому можу з вами пограти.

Дидактична вправа «Так чи ні»

Я буду показувати вам картинки, на яких зображені діти, а ви визначити здорові вони чи ні. Якщо здорові , то ви плескаєте в долоні, а якщо – ні, то тупотіть ніжками.

Ой, я чую, що хтось плаче. Може, це хтось із вас? А це лялька. Як ви гадаєте, чому  лялька засмучена, плаче? Який у неї настрій? А у вас? Як можна покращити настрій? (розвеселити)

Дидактична вправа «Розвесели ляльку» (за допомогою міміки та жестів, можна рухлива гра «Каруселі»)

Щось лялька не веселішає. А  вона втомилася. Як ви гадаєте, а чому вона втомилася? (не відпочивала, не була на дворі, не їла, коли потрібно)

Давайте навчимо ляльку так проводити свій день так, щоб не втомлюватися.

Алгоритм «Режим дня» (на мольберті знаходиться алгоритм, діти пояснюють, що за чим треба робити)

Я як лікар рекомендую ляльці відпочити. Треба її покласти спати.

 Дидактична гра «Вкладемо ляльку спати»( на ліжку все перевернуто»)

А тут, що сталося? Покладемо ляльку на пусте ліжко? Що покладемо спочатку ( матрац) ,що потім (простирадло), а тепер (подушка),в кінці(простирадло).

А щоб ляльці наснилися гарні сни, що треба зробити? (заспівати колискову).

Спів дітьми колискової «Котику сіренький»

 

 

 

 

Режим дня в картинках 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим дня в картинках 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичний кабінет ДНЗ № 53 «Забава»

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект дидактичної гри для дітей молодшої групи

http://dalance.ru/UserFiles/portfolio/033/469/372d810e08.jpg«Для чого людині руки»

 

 

 

 

 

 

 Склала: вихователь

Тертишна Н.В.

Затвердила: методист

Ромасенко Т.М.

 

 

м. Краматорськ 2015

 

Мета:

  • виявити знання дітей про значення рук для людини;
  • виявити вміння дотримуватись культурно – гігієнічних навичок;
  • виявити вміння називати свій настрій;
  • продовжувати вчити дітей відгадувати загадки,  відповідати на запитання вихователя повним реченням, узгоджуючи всі частини мови, розвивати  зв’язне мовлення та діалогічне мовлення;
  • виявити вміння рахувати в межах 5, узагальнювати кількість словом «всього»;
  • виявити вміння діяти за інструкцією вихователя;
  • продовжувати формувати у дітей бажання берегти своє здоров’я та здоров’я інших;
  • розвивати уяву, увагу, мислення, пам'ять.

Матеріал:

картинка із зображенням людини, тварини, кольорові олівці на кожну дитину, розетки із квасолею та горохом, алгоритм «Миття рук».

Хід:

Психогімнастика «Всі до кола»

Стали дружно всі до кола,

Я і ти, ти і я.

Не сумуємо ніколи,

Ми одна сім’я,

І у ній не лише я:

Донечки – (оплески),

Синочки – (оплески).

Малята, як ви гадаєте, чим тіло людини відрізняється від тіла тварини. А чим ще, ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку:

На світ разом народились
І ніколи не різнились -
Схожі, наче близнюки.
Одна другу доглядає,
Одна другу обмиває,
Щиро дбають, залюбки.

Вірно, це руки. Як ви гадаєте, для чого людині руки? Як гадаєте, чи важко було б людині без рук? Давайте в цьому переконаємось.

Дидактична вправа «Наші помічниці»

  • взяти олівець без допомоги рук, а тепер руками;
  • перебрати горох і квасолю без допомоги рук, а тепер руками.

Руки не тільки працюють,  вони можуть і грати.

Пальчикова гра «Наші пальчики»

Руки вгору відніміть,

Порахуємо за мить,

Скільки пальців на руці,

Полічить скоріш усі

1.2.3.4.5. –

Вміємо гарно рахувать.

Або

«Стільчик» (Ліва долоня спрямована вертикально вгору; правая стиснута в кулачок і приставлена до нижньої частини розкритій долоні так, щоб великий палець був спрямований до себе.)

«Птах»

«Зайчик»

«Качечка»

А скільки рук, пальців ? Полічить у свого друга.

Дидактична вправа «Полічи»

Наші руки можуть покращити настрій. Як це може бути?(погладити , пожаліти)

Психогімнастика  «Добра погода»

Виглянуло ніжне сонечко (діти гладять один одного по спинці),

Раптом подув вітерець(труть кулачками),

І пішов дощик (барабанять пальчиками),

Знову подув вітерець(труть кулачками),

Знову виглянуло ніжне сонечко (діти гладять один одного по спинці).

Я бачу, що настрій покращився. Який у тебе зараз настрій?

Дидактична вправа «Мікрофон»

 Чарівний мікрофон передавай і свій настрій називай.

За допомогою рук можна бути чемним. Як? (привітатися)

Вітання за допомогою жестів

Бачите, як наші руки працюють. Величезну різноманітність дій здатні вчинити руки людини.

А я знаю, що інколи ми можемо ображати свої руки, коли це може бути? (коли їх не миють)

Вірно, а давайте перевіримо, чи всі діти можуть мити руки правильно.

 Алгоритм «Миття рук» з промовлянням утішки

Молодці, ви всі вмієте доглядати за руками, бережіть їх, бо без цих помічників людині дуже важко.

Золоті руки???????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://brusnichka.ucoz.ru/_pu/0/15379072.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. падурець катерина
    Відмінно. Конспекти
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
4822
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку