Конспект заняття з аплікації
(старша група)
Тема: «Бобер з колодою»
Програмовій зміст:
Хід заняття:
Холодно зараз в лісах і в лугах,
Холодно зайчикам, лискам, птахам.
Тепло і затишно в групі у нас,
Доброго ранку, вітаю я вас!
Дітки, поверніться до гостей,
Скажемо їм: « Добрий День!»
Всім присутнім здоров’я ми зичим й добра,
А тепер до роботи нам братись пора.
2.Бесіда «Звір, який живе у воді»
Дуже цікавий звірок. Робить запаси з гілок, стовбурів дерев, які перегризає і складає у воді біля своїх хатинок. Коли замерзне вода, буде сидіти у своїй хатці і з задоволенням гризтиме кору й молоді гілки дерев.
3.Показ картинок із зображенням звіра
4.Показ зразка аплікації та обговорення послідовності роботи.
Перед вами лежить аркуш паперу, вам потрібно вирізати два кола, одне більше, а друге менше,але спочатку ми повторимо правила користування ножицями( згадати правила) та підготуємо наші пальчики до роботи (пальчикова гімнастика)
Пальчикова гімнастика
У бобра добра багато:
І надворі, і в оборі, І в коморі, І у хаті,
Бо охоче дні і ночі
Він робив: він і сіяв,
Він і віяв, і косив, І молотив.
А тепер Бобер
На гаті —
Вчить маляток - бобреняток майструвати.
Продуктивна діяльність
Беремо папір з намальованими олівцем колом яке потрібно вирізати, потім ножицями відрізаємо намальовані частинки і розкладаємо наші кола. Вирізаємо колоду, змащуємо їх клеєм і наклеюємо як на зразку один за одним. Беремо вирізані кружечки жовтогарячого кольору та приклеюємо та відкладаємо щоб робота підсохла.
Фізкультхвилинка
Ходжу я з самого ранку,
Розпитую всіх:
- Яка шерстка у бобра?
Який, скажіть, хутро?
А це правда, що бобри
Зводять фортеці-горби
І ховають там бобрят?
А вірно кажуть,
Що там лежать у них килими
Із запашних трав і кори?
Повторення скоромовок:
Бурі бобри брід перебрели;
Забули бобри забрати торби.
Закінчення роботи:
А тепер приклеємо йому очі та зуби, які будуть допомагати гризти колоду…
Демонстрація робіт
Підсумок
Подивіться , які чудові бобри у нас . Мені вони дуже подобаються, а вам?