11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Конспект заняття з екологічного виховання для дітей молодшого дошкільного віку "Наша домівка - планета Земля"П

Про матеріал

Матеріал містить підбірку інтерактивних методів, ефективних прийомів по поглибленню знань у молодших дошкільників про: екологічний стан планети, виховання дбайливого ставлення до природи.

Перегляд файлу

«Наша домівка – планета Земля»

Мета: познайомити дітей з живою і неживою природою нашої планети, вчити правилам поводження для збереження природи на Землі; розвивати увагу, спостережливість, пам'ять, мислення; виховувати любов і бережне ставлення до природи.

Словник: планета, жива, нежива природа.

Матеріал: глобус, відео-картинки, запис музики природи, д/гра «Живе-неживе».

Попередня робота: бесіда «Природа рідного краю», розгляд ілюстрацій, вивчення віршів про природу, спостереження.

 

Хід заняття:

 

Вступна частина

 

(діти стоять у колі)

Вихователь: Скажіть, будь-ласка, хто ми з вами?

Діти: Люди.

Вихователь: Де живуть люди? Як називається наша планета?

Діти: Земля.

 

Розгляд глобуса

Вихователь: Яка вона, наша планета?

Діти: Кругла, велика.

Вихователь: Що ви бачите на глобусі?

Діти: Воду, землю, гори…

Вихователь: Давайте ближче розглянемо нашу планету.

 

Основна частина

Перегляд відео-картинок, читання вірша:

(у супроводі музики)

«Земля прекрасна, вона для тебе:

І сонце ясне, і сине небо,

Птахи і звірі, моря і ріки.

Нехай же буде вона навіки!

Планеті люди добро несіть!

Любіть планету і бережіть!»

Вихователь: Яка вона наша планета? Що є на Землі? Це все …?(природа)

(відповіді дітей)

Яка буває природа?

Діти: Жива і нежива.

Вихователь: Що значить жива природа?

Діти: Тварини, рослини. Все, що дихає, росте, живиться.

 

Д/гра  «Живе-неживе»

(діти обирають картинки із зображенням живої природи)

Вихователь: Діти, давайте пригадаємо, як треба поводитися із живою природою.

1 дитина: «Ти тварин не ображай, лише за ними спостерігай.»

2 дитина: «По травичці не ходи, там маленькі сплять жучки.»

3 дитина: «Пташеняток не лякай, їх люби й оберігай.»

4 дитина: «Не ламай дерев гілки, не топчи траву, не рви.»

5 дитина: «Краще ти їх посади, доглядай і збережи.»

6 дитина: «Із природою дружи, і здоровим будеш ти!»

Вихователь: Без чого не може жити усе живе – тварини,рослини, люди?

Діти: Без води, світла, повітря,землі.

Вихователь: Яка це природа? (нежива) Чи потрібно її оберігати?

 

Розвиваюча гра «Сонце-земля, повітря-вода» (під музику):

«Як велике сонечко, посилаємо промінці до самісенькой землі.

Земля плодовита, народжує трави і квіти.

Чисте повітря все живе вдихає.

Вода - річки, моря й озера наливає.»

 

Заключна частина

 

Вихователь: Що може трапитись, якщо ми не будемо оберігати природу нашої планети?

(відповіді дітей)

Вихователь: «Це наша домівка планета Земля,

                        Ти гарна із близька красива здаля

                        Блакитні озера, зелені ліси –

                        Ніде ти не знайдеш такої краси!

                        Будь ти її другом, люби, бережи,

                        Приклад у цьому усім покажи!»

Підсумок заняття

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Харина Настя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
14474
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку