Конспект заняття з економічного виховання для дітей 5-го року життя

Про матеріал
Тема. «Подарунок для ведмедика» Мета: 1. Продовжувати формувати у дітей соціально-економічну компетентність, елементарні економічні уявлення; знайомити з поняттями бюджет, доходи, витрати. 2. Вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв’язання тих чи інших проблем, використовувати доступні засоби і способи пізнання. 3. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, інтерес до навколишнього життя. 4. Виховувати особистісні якості дошкільнят, пов'язані з економічною діяльністю (працьовитість, бережливість).
Перегляд файлу

Конспект заняття з економічного виховання
для дітей 5-го року життя 

Тема. «Подарунок для ведмедика»

Мета:

  1. Продовжувати формувати  у дітей соціально-економічну компетентність, елементарні економічні уявлення; знайомити з поняттями бюджет, доходи, витрати.
  2. Вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв’язання тих чи інших проблем, використовувати доступні засоби і способи пізнання.
  3. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, інтерес до навколишнього життя.
  4. Виховувати особистісні  якості дошкільнят, пов'язані з  економічною діяльністю (працьовитість, бережливість).

Словник: бюджет, дохід, витрати, товар.

Матеріал: дидактичні ігри «Потреби та бажання» та «Супермаркет», мнемотаблиці, іграшки, ілюстрації, картки та фішки, мультимедійна презентація «Економічні загадки», прислів’я про гроші.

Хід заняття:

       До кімнати забігає Маша. Дуже стурбована та розгублена.

-Доброго дня, Маша! Що в тебе трапилось. Чому така збентежена.

-Доброго дня! Я хотіла приготувати подарунок Ведмедику, але скрізь потрібні гроші. Де їх взяти,  я не знаю.

Вихователь: Малята, допоможемо Маші? Залишайся з нами і ти дізнаєшся багато цікавого про гроші.

ІІ Основна частина.

  1. Бесіда з дітьми.                                             

Вихователь:
- Малята, подивіться, чиї це речі можуть бути ? (гроші, банківські карточки, гаманець, записник, калькулятор)
- Хто такі бізнесмени? (бізнесмени в перекладі з англійської значить «ділова людина»)
- Так, бізнесмен уміє правильно організовувати свою роботу, а також роботу для інших.
- А ви хочете стати бізнесменами?
- Ми з вами зможемо стати бізнесменами – економістами.
- Хто такі економісти? (людина яка робить свої справи економно, не витрачаючи зайвого). Цьому ми можемо навчитися, якщо виконаємо економічні завдання.

- Будемо вирішувати економічні завдання?

 2. Робота з мнемотаблицями.                                                                        
Загадка про гроші, прислів'я.                                                                                

3. Дидактична гра  «Дохід чи витрати»:                                                            
- Тато отримав зарплату                                                                                               
- Бабуся виграла у лотерею                                                                                           
- У Дмитрика  порвалася куртка                                                                                  
- Дідусь продав на базарі яблука з саду                                                                     
- Марійка розбила телефон                                                                                        
- Оленка захворіла                                                                                                          
- Мама отримала премію                                                                                                 
- Сім’я вийшла з дому і не вимкнула світло

4. Дидактична гра «Потреби та бажання»                                                   

      Вихователь:  Тепер поміркуйте  і скажіть:
- Чи залежить від вас сімейний бюджет ?
- Як ви можете  зменшити витрати ?
- Чи всі речі, які ви просите батьків купити, є необхідними ?

         Діти працюють за столами з картками: біля предмета, який позначає поняття «треба» викласти синю фішку,  біля предмета який позначає поняття «хочу» - червоний.

  1. Гра-вправа «Помічники»                                                                         

       Вихователь називає конкретні справи. Якщо діти роблять це вдома, вони роблять крок вперед.                                                                                                    
* Підклеюю старі книжки;                                                                                            
* дбаю про захворілого члена родини;                                                                         
* допомагаю прибирати;                                                                                           
* ремонтую з дорослими свої іграшки;                                                                        
* саджаю з дідусем деревця, квіти, овочі;                                                                         
* витираю і складаю посуд;                                                                                              
* допомагаю ліпити вареники, робити салати.

6. Дидактична гра «Супермаркет».

- А зараз нам треба визначити, що в якому відділі продається. Діти беруть кошики із завданням і збирають "продукти".  Продукти – в продовольчому. Іграшки – в іграшковому. Електроприлади – в побутова техніка. Взуття –у взуттевому.                                                                         

 7. Дидактична вправа «Економічні загадки»                                          
Презентація «Економічні загадки».

-Ну що ж Маша, тепер ти знаєш що де продається та де беруться гроші. Але ми з малятами можемо навчити тебе виготовляти подарунки своїми руками з використаних пластикових пляшок. 

Діти разом з Машою виготовляють поробки.                                                                                                                                    ІІІ Заключна частина.                                                                                                
- Молодці, ви впоралися добре, багато цікавого дізнались про економіку.        

 

 

docx
Додано
21 березня
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку