Конспект заняття з художньо-естетичного розвитку для середнього дошкільного віку «Рукавичка»

Про матеріал
Конспект заняття з художньо-естетичного розвитку для середнього дошкільного віку «Зимова рукавичка», текстовий файл Word на 5 сторінках/
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА-САДОК) №280 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття з художньо-естетичного розвитку для середнього дошкільного віку

 «Рукавичка»

 

 

 

 

 

 

 

  

                                                                                                                          

                                                                                         Підготувала:

                                                                                      вихователь

                                                                                         Фінська Н.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг

Тема: «Зимова рукавичка»

Програмовий зміст: формувати вміння малювати, використовуючи трафарет, поролоновий спонж для малювання, вправляти в умінні розміщувати зображення в центрі аркуша, акуратно заповнювати фарбою прогалини трафарету, розвивати відчуття ритму, зорову пам’ять, образне мислення, естетичний смак, моторику рук, артикуляційний апарат дітей, окомір; виховувати інтерес до графічного виду образотворчого мистецтва.

Матеріал: сніжинки – трафарети на кожну дитину, аркуші – частини пазлу, гуашева фарба білого та голубого кольорів, поролонові спонжі, серветки, підставки. Велика демонстраційна сніжинка для розгляду, відео- та аудіозапис для фізхвилинки та музичного супроводу.

Попередня робота: спостереження за зимовими явищами у природі (іній, снігопад, сніжинки); розглядання сніжинок та їхніх зображень, попереднє вивчення віршиків про зиму та сніг; обговорення ознак зими, розгадування загадок про сніг, сніжинки.

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент

 

Психогімнастика

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене, Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!»

Хай гарно розпочнеться день!

 

ІІ. Основна частина

 

1. Д/г «Зима яка?»

  • Діти, яка зараз пора року? (Зима)
  • Діти, вам подобається зима? Розкажіть про неї.  Які ознаки зими ми знаємо? (Сонечко опускається нижче та вже не гріє, повітря стає холодним, земля замерзає, із темних хмар йде сніг)
  • Якими словами можна описати зиму? Яка вона? (Холодна, сніжна, морозна, весела)

 

2. Артикуляційна гімнастика

Язик – чарівник

Знаємо, що наш язик – дивовижний чарівник.

Все, що ми захочемо, зробить він охоче.

Перетвориться спочатку на малесеньку лопатку;

Гостру голочку язик вже давно робити звик.

Побажаєм, стане чашкою, зовсім це йому не важко.

День і ніч ні на хвилину не спиняється годинник.

Зробим язичком ось так: тік-так, тік-так.

Наша гойдалочка мила діткам всім дарує крила.

Вгору-вниз, вгору-вниз, опустись і піднімись.

Серед лісу на горбочку гарні виросли грибочки.

А найкращий – боровик, з ним знайомий наш язик.

Знаєш ти, і знаю я: якщо трапиться змія

І покаже своє жало, сміху, мабуть, буде мало.

Карлсон прилетів і зранку з’їв варення цілу банку.

Він злизав його ось так. В нього пречудовий смак!

Діти в повільному темпі виконують названі вправи по 5-7 секунд.

 

3. Лексична зарядка

Вірш (дитина)

Зимонько, голубонько

В білім кожушку,

Любимо ми бігати

По твоїм сніжку.

Всім рум’яниш личенька

Ти о цій порі

І ладнаєш ковзанки

В нашому дворі.

 

Вірш (дитина)

Закрутилися сніжинки,

Як веселі комашинки,

Наче зграї білих мух,

Як м’який холодний пух.

Біле-біле все навколо,

Ясне чисте, як ніколи!

Мов пухнаста ковдра, ліг

Скрізь на землю білий сніг.

 

4. Д/г «Сніжинка чарівна»

  • Ой, послухайте, а хто це стукає до нас у вікно? До нас сніжинка залетіла!
  • Ось сніжинка сніжно-біла

На вікно до нас злетіла.

Сніжинка тихенько кружляє,

В кімнату до нас заглядає.

  • Та яка гарна! Яка велика! Це мабуть сама Зима прислала до нас свою сніжинку.
  • Діти, а що таке сніжинки? Чому їх так називають? (це замерзлі крапельки води)
  • Як ви думаєте, звідки прилітають сніжинки? (з хмар, із неба)
  • Якого вони кольору? Якої форми сніжинки? (білі, мають шість промінців)
  • Якими гарними бувають сніжинки! На що вони схожі? (на зірочки, на квіточки). Правильно. Давайте розглянемо їх краще.

5. Перегляд відео «Як утворюються сніжинки».

  • А щоб знайти побільше сніжинок, ми з вами завітаємо до зимового лісу. Востаннє цього року, адже Зимі вже час іти, поступаючись місцем красуні Весні. Але вона чогось не йде, не хоче залишати нас.

 

  1. Фізхвилинка

Діти виконують вправи, повторюючи рухи за вихователем.

У володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали – сіли, встали – сіли,

Розігріли наше тіло.

Лютий каже: «Погуляли,

Та сніжнинки позбирали»

Діти знаходять сніжинки в різних частинах кімнати.

 

  1. Дихальна вправа для розвитку мовленнєвого дихання «Сніжинка»

Діти беруть знайжені  сніжинки, кладуть іх собі на долоньку і губами, складеними в дудочку, здувають її з долоні на підлогу.

 

ІІІ. Продуктивна діяльність.

  • Ходімо до нашої художньої майстерні, де вже все приготовлено для роботи. Створімо свої чарівні кольорові сніжинки. Але спочатку підготуємо наші пальчики до роботи.

 

  1. Паличикова вправа «Сніжинки»

Ми – сніжинки, ми пушинки, (розкривають долоньки)

Водяні живі краплинки. (випростовують пальчики)

Потанцюєм, покружляєм, (кінчиками пальців стукають по поверхні столу)

Тихо-тихо полягаєм (плавно опускають ручки)

 

9.  - Давайте створимо кожен свою сніжинку!

Беріть свої сніжинки, що ви знайшли, кладіть їх на центр свого аркуша.

Притримуйте трафаретку пальчиком. Беремо пролоновий спонжик, набираємо ним фарбу і прикладаємо до трафарету – сніжинки.

Вихователь дає індивідуальні рекомендації, допомагає дітям, які зазнають труднощів. Стежить за акуратністю під час виконання роботи.

Діти малюють під спокійний музичний супровід.

 

ІV. Підсумок

 

Діти складають свої роботи на окремий стіл. Вихователь хвалить дітей за гарні роботи, чудові сніжинки.

 

9. Д/г «Склади ціле з частин»

Із окремих дитячих робіт – пазлів складається велика рукавичка, прикрашена сніжинками.

- Подивіться, діти, що це у нас вийшло? (Рукавичка!)

Так, це рукавичка! Так ось чому Зима не йшла від нас – вона загубила свою рукавичку! 

- Я дякую вам, малята! Ми повернули Зимі її рукавичку, і тепер вона обов’язково поступиться місцем красуні Весні! Ви молодці! Дякую вам за роботу!

 

 

 

1

 

doc
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
4598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку