Конспект заняття з художньо-продуктивної діяльності (музичне) для старшої групи

Про матеріал
Конспект заняття з художньо-продуктивної діяльності (Музичне) старшої групи на тему: «Весняний дивосвіт» Програмовий зміст:ознайомити дітей із новою вправою із її рухами; вчити дітей узгоджувати рухи з музичним супроводом; ознайомити дітей із новим музичним твором «Веснянка» з її характером, темпом; ознайомити з термінами «народна» пісня, «веснянка», «вокальний», «інструментальний» твір;прищеплювати інтерес до музики та її емоційного сприйняття;; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей із новою піснею із її змістом мелодією до неї; вчити правильно інтонувати мелодію, протягувати довгі звуки, правильно брати дихання між між фразами; ознайомити дітей із новим таночком з його рухами; вчити дітей виконувати рухи танцю чітко злагоджено узгоджувати їх із музикою; ознайомити дітей із новою грою; створити позитивний ігровий настрій; вчити дітей виразно та ритмічно рухатись під музику, змінювати рухи залежно від музичного супроводу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект

 заняття з художньо-продуктивної діяльності (Музичне)  старшої групи на тему: «Весняний дивосвіт»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Коваленко Т.О.,

                                                           музичний керівник

                                                                Кегичівського ЗДО№1

 

 

 

 

 

Програмовий зміст:ознайомити дітей із новою вправою із її рухами; вчити дітей узгоджувати рухи з музичним супроводом; ознайомити дітей із новим музичним твором «Веснянка» з її характером, темпом; ознайомити з термінами «народна» пісня, «веснянка», «вокальний», «інструментальний» твір;прищеплювати інтерес до музики та її емоційного сприйняття;; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей із новою піснею із її змістом мелодією до неї; вчити правильно інтонувати мелодію, протягувати довгі звуки, правильно брати дихання між між фразами; ознайомити дітей із новим таночком з його рухами; вчити дітей виконувати рухи танцю чітко злагоджено узгоджувати їх із музикою; ознайомити дітей із новою грою; створити позитивний ігровий настрій; вчити дітей виразно та ритмічно рухатись під музику, змінювати рухи залежно від музичного супроводу.

 

 

Обладнання:паперова голубка; нотна хрестоматія; ноутбук; ілюстрації до музичного твору; акордеон; записи МР3.

 

Музичний репертуар:вправа: «Лотос» (муз.Т.Ломової); слухання: «Веснянка» (українська народна пісня); співи: співаночка « А вже ясне сонечко» (українська народна поспівка), «Весна» (муз. Ж.Калюжної, сл.М.Івенсен); танок: «Дружні пари» (українська народна мелодія); гра: «Голубка» (українська народна гра).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Хід заняття:

Під музику діти заходять до зали.

Музичний керівник: Добрий день, діти! Сьогодні ми вивчимо нову вправу з дуже цікавою назвою «Лотос».

Вправа «Лотос»:

під спокійну музику діти виконують плавні рухи руками в різних напрямках.

Музичний керівник:

Годі, квіточки, вам спати!

Час давно вже вам вставати!

Гляньте, сонечко сміється,

В небі жайворонок в’ється,

В’ється, радісно співає,

Він весну нам сповіщає,

  • Діти, яка зараз пора року? (Весна)
  • Які ще пори року ви знаєте? (Зима, літо, осінь)
  • Яка пора року вам подобається найбільше? Чому? Відповіді дітей.
  • За що ми любимо весну? Відповіді дітей
  • Так, ми любимо цю пору року за те, що навесні природа оживає, тане сніг, з’являються травичка й перші квіти, повертаються з вирію птахи, яскравіше сяє сонечко. Усі очікують, щоб якнайшвидше на землю прийшло тепло. За давніх часів люди закликали весну, виконуючи весняні пісні. Одну з таких пісень ми зараз послухаємо. Це – українська пісня «Веснянка». Зараз увага на екран.

Слухання української народної пісні «Веснянка».

  • Яким є характер пісні? (Музика співуча, прозора, легка.)
  • В якому темпі вона звучить? (Швидкий)
  • Цей твір вокальний чи інструментальний?
  • Так, цей твір – вокальний, тому що в ньому є слова.
  • «Веснянка» -  українська народна пісня. А що означає «народна»? (Це пісня, автором якої є народ.) Ще весняні пісні називають гаївками, гагілками. Люди їх виконують із настанням весни.  На наступному заняття ми продовжимо вивчати українські народні весняні пісні.
  • Погляньте, діти, хто до нас завітав! (Показує Голубку.) Так, це Голубка. Вона полюбляє співати, особливо одну пісеньку, з якою хоче вас ознайомити. Але для того щоб заспівати її гарно, правильно, слід виконати співаночку «А вже ясне сонечко припекло».

Виконання співаночки «А вже ясне сонечко припекло».

  • Пісня, що так подобається нашій Голакі,  - «Весна». Співати її потрібно виразно, вчасно брати дихання, чітко проспівувати слова. А почнемо ми її розучувати помузичним фразам.

Розучування пісні «Весна».

  • Наша Голубка любить не тільки співати, але й танцювати. Тож зараз ми з вами розпочнемо вчити таночок, який називається «Дружні пари».

Виконання таночка «Дружні пари».

  • Голубонці хочеться, малята,

З вами в гру одну пограти.

    -   А називається вона «Голубонька».

    -   Наше заняття добігає кінця. Хочу запитати вас...

- Діти, чи цікаво було вам співати, грати, танцювати?

- Що на заняття сподобалося найбільше? Чому?

- Дякую вам, діти, що ви були активними, уважно слухали музику вправно виконували музично-ритмічні рухи, узгоджено, разом співали весняні пісні. Попрощаймося із нашою Голубкою. Давайте всі разом їй скажемо: «до нових зустрічей!».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

doc
Додано
25 березня 2023
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку