Конспект
заняття з художньо-продуктивної діяльності (Музичне) старшої групи на тему: «Весняний дивосвіт»
Коваленко Т.О.,
музичний керівник
Кегичівського ЗДО№1
Програмовий зміст:ознайомити дітей із новою вправою із її рухами; вчити дітей узгоджувати рухи з музичним супроводом; ознайомити дітей із новим музичним твором «Веснянка» з її характером, темпом; ознайомити з термінами «народна» пісня, «веснянка», «вокальний», «інструментальний» твір;прищеплювати інтерес до музики та її емоційного сприйняття;; формувати навички культури слухання; ознайомити дітей із новою піснею із її змістом мелодією до неї; вчити правильно інтонувати мелодію, протягувати довгі звуки, правильно брати дихання між між фразами; ознайомити дітей із новим таночком з його рухами; вчити дітей виконувати рухи танцю чітко злагоджено узгоджувати їх із музикою; ознайомити дітей із новою грою; створити позитивний ігровий настрій; вчити дітей виразно та ритмічно рухатись під музику, змінювати рухи залежно від музичного супроводу.
Обладнання:паперова голубка; нотна хрестоматія; ноутбук; ілюстрації до музичного твору; акордеон; записи МР3.
Музичний репертуар:вправа: «Лотос» (муз.Т.Ломової); слухання: «Веснянка» (українська народна пісня); співи: співаночка « А вже ясне сонечко» (українська народна поспівка), «Весна» (муз. Ж.Калюжної, сл.М.Івенсен); танок: «Дружні пари» (українська народна мелодія); гра: «Голубка» (українська народна гра).
Хід заняття:
Під музику діти заходять до зали.
Музичний керівник: Добрий день, діти! Сьогодні ми вивчимо нову вправу з дуже цікавою назвою «Лотос».
Вправа «Лотос»:
під спокійну музику діти виконують плавні рухи руками в різних напрямках.
Музичний керівник:
Годі, квіточки, вам спати!
Час давно вже вам вставати!
Гляньте, сонечко сміється,
В небі жайворонок в’ється,
В’ється, радісно співає,
Він весну нам сповіщає,
Слухання української народної пісні «Веснянка».
Виконання співаночки «А вже ясне сонечко припекло».
Розучування пісні «Весна».
Виконання таночка «Дружні пари».
З вами в гру одну пограти.
- А називається вона «Голубонька».
- Наше заняття добігає кінця. Хочу запитати вас...
- Діти, чи цікаво було вам співати, грати, танцювати?
- Що на заняття сподобалося найбільше? Чому?
- Дякую вам, діти, що ви були активними, уважно слухали музику вправно виконували музично-ритмічні рухи, узгоджено, разом співали весняні пісні. Попрощаймося із нашою Голубкою. Давайте всі разом їй скажемо: «до нових зустрічей!».
1