Конспект заняття з ліплення на тему: "Зоопарк. Плями на жирафі" для дітей раннього віку.

Про матеріал

Конспект заняття з ліплення для дітей раннього віку. Тема: "Зоопарк. Плями на жирафі".

Перегляд файлу

Конспект заняття з ліплення на тему: «Зоопарк. Плями на жирафі» для дітей раннього віку.

Програмові завдання: Розширити знання дітей про зоопарк і тварин далеких країн, які живуть у ньому. Залучати дітей до створення напівоб’ємних зображень на картоні. Удосконалювати вміння використовувати прийоми розкачування, сплющування, заокруглення, наліплювання. Створити у дітей позитивний емоційний настрій у процесі спільної діяльності. Розвивати увагу, памˈять, мислення, уяву, мовлення, дрібну моторику пальців рук, творчі здібності дитини, інтерес до ліплення. Виховувати любов до диких тварин,  бажання доводити справу до кінця, бережне ставлення до виробів створених власноруч.

Демонстраційний матеріал: тварини зоопарку, ілюстрації «декор зоопарку», зразок ліплення, заготовка на картоні «Жираф», відео «Колеса в автобуса крутяться…».

Роздатковий матеріал: пластилін, аркуш для ліплення (жираф без плям), дошки для ліплення, стека, серветки.

Хід заняття.

I. Організаційний момент.

                  Емоційне привітання. Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

– Діти, сьогодні у нас буде незвичайне заняття. Скажіть мені будь ласка, чи любите ви подорожувати? (Так)

 Отже, сьогодні я вам пропоную цікаву подорож до зоопарку. А потрапимо ми туди на автобусі. (Пропоную дітям сісти за стільчики і уявити, що вони будуть їхати в автобусі. Показ відео «Колеса в автобуса крутяться…», діти імітують рухи.)

коричневый жираф, западноафриканский жираф акварельная живопись ...Колеса автобуса крутяться,

Крутяться, крутяться,

Колеса автобуса крутяться

Цілий день.

Двірники в автобусі шух-шух-шух,

Шух-шух-шух, шух-шух-шух,

Двірники в автобусі шух-шух-шух

Цілий день.

Фари в автобусі блим-блим-блим,

Блим-блим-блим, блим-блим-блим,

Фари в автобусі блим-блим-блим

Цілий день.

Двері в автобусі туди-сюди,

Туди-сюди, туди-сюди,

Двері в автобусі туди-сюди,

Цілий день.

Водій автобуса біп-біп-біп,

Біп-біп-біп, біп-біп-біп,

Водій автобуса біп-біп-біп

Цілий день.

  • Ось наш автобус і зупиняється, ми приїхали в зоопарк.
  • Чи сподобалося вам їхати в автобусі?

В зоопарку різні звірі

І пухнасті і малі,

І великі і сміливі

І красиві й геть смішні.

  • Діти, погляньте, як тут гарно. (Пропоную дітям підійти до столу. На столі знаходяться різні іграшки, (ілюстрації «декорації зоопарку» розміщені  на фланелеграфі).
  • Яких тваринок ви бачите? (Діти називають тваринок, описують їх.)
  • Які вони за розміром?
  • Якого вони кольору?
  • Молодці!
  • Діти,  хто це?
  • Це – Жираф. Погляньте, він чомусь засмучений. Він мені говорить, що в нього є друг - Жираж. Але цей Жираф не схожий на справжнього.
  •  Чому? Давайте подивимось на нього.
  •  Чого йому не вистачає? (Не вистачає цяток.)
  • Так, дійсно, на його тулубі не має плям.
  • Ти не засмучуйся. Ми з діточками можемо тобі допомогти.
  • Давайте ми з вами зробимо так, щоб наш Жираф не сумував. Зліпимо ось такі плями та прикрасимо ними тулуб жирафи.
  • Ми зробимо так, щоб у нього був не лише один друг, а багато друзів.       (Запрошую дітей пройти і сісти за столики.)

 

II. Основна частина

  • А перед тим як нам почати ліпити, ми з вами  пограємо з пальчиками.

Пальчикова гімнастика «Пальчику, пальчику»

 

Пальчику, пальчику,

Де ти бував?

Я з цим братом в ліс ходив,

А з цим братом борщ варив,

З цим я кашки скуштував,

А з найменшим заспівав.

 

C:\Users\USER\Desktop\Безымянный.png

(Вправа виконується 2-3 раза)

  • Молодці!
  • -Ось тепер ми готові ліпити.
  • Дітки, давайте поглянемо , що лежить у вас на столах?  (Заготовка на картоні «Жираф»)
  • Що на ньому зображено? (Жираф)
  • Чи схожий він на справжнього? (Ні)
  • Так, дійсно. Він не схожий на справжнього. Але зараз ми це виправимо.
  • А робитимемо ми з вами ось що!
  • Ви повинні відривати шматочки пластиліну, прикладати  до жирафа і притискати зверху пальчиком. Ось так! (Показ прийомів ліплення вихователем.)
  • Зрозуміли? (Показ дітьми прийомів  ліплення в повітрі. Самостійна робота дітей. Вихователь надає індивідуальну допомогу.)
  • - Ах, які ж гарні плями вийшли у вас, діти.
  • Якого кольору жирафи? (Жовтого)
  • А якого кольору плями на тулубі? (Коричневого)
  • - Бачите, діти,  Жираф тепер посміхається, бо у нього  багато друзів з'явилось і вони всі схожі на нього.

(Разом із Жирафом вихователь розглядає  вироби дітей. Жираф хвалить дітей, дякує їм.)

III. Підсумок заняття

  • Дякую, дітлахи! Тепер в мене багато друзів і вони дійсно схожі всі на мене.
  • Дітки, ми з вами гарно попрацювали, але нам вже час повертатись в садочок.

(Діти прощаються з жирафом. Далі сідають в уявний автобус і їдуть в садочок.)

Звучить музика «Колеса в автобуса крутяться…»

  • От і повернулись ми в садочок.
  • Куди ми з вами їздили та на чому?
  • Що сьогодні ми робили?
  • Кому допомагали? Як ми допомогли?
  • Молодці!

(Виставка дитячих робіт.)

Заняття закінчується.

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
3108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку