Конспект заняття з малювання в старшій групі Тема: «Метелик»

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційними техніками малювання. Вчити створювати малюнок в техніці «монотипії». Формувати вміння самостійно вибирати колірну гамму фарб, відповідну радісному річному настрою. Розвивати колірне сприйняття, удосконалювати дрібну моторику пальців рук і кистей. Викликати позитивний відгук на результати своєї творчості.
Перегляд файлу

Конспект заняття з малювання

в старшій групі

Тема: «Метелик»

 

Програмовий зміст.: продовжувати знайомити дітей з нетрадиційними техніками малювання. Вчити створювати малюнок в техніці «монотипії». Формувати вміння самостійно вибирати колірну гамму фарб, відповідну радісному річному настрою. Розвивати колірне сприйняття, удосконалювати дрібну моторику пальців рук і кистей. Викликати позитивний відгук на результати своєї творчості.

Матеріал й устаткування:

Для вихователя: ілюстрації із зображенням метеликів, лист альбомної паперу складеної навпіл, гуаш, пензлі, баночка з водою, палітра, ганчірка.

Для дітей: вирізаний контур метелика, гуаш, пензлі, баночки з водою, палітри, ганчірочки.

Організація дітей і методика проведення заняття  

На мольберті розставлені картинки. На столах перед дітьми вирізані контури метеликів, кисті на підставках.

1. Вступна бесіда.

Ворушилися у квітки Всі чотири пелюстки.

                     Я зірвати його хотів, Він спурхнув і полетів.                     

                                                                                                  Метелик.

Вірно. Діти, а як ви здогадалися, що це загадка про метелика?

Діти. У неї чотири крила, вона сиділа на квітці і потім полетіла.

Вірно. Подивіться, скільки красивих метеликів до нас прилетіло.

Педагог показує дітям ілюстрації із зображенням різних видів метеликів.

Діти, про метелика складено чимало віршів. Зараз я прочитаю вам один з них.

Бабочка.

Я у желтой бабочки

Тихо-тихо спрашивал:

-Бабочка, скажи мне

Кто тебя раскрашивал?

Может, это лютик?

Может, одуванчик?

Может, желтой краской

Тот соседский мальчик?

Или это солнышко после скуки зимней?

Кто тебя раскрашивал?

Бабочка, скажи мне!

Прошептала бабочка

В золото одета:

-Всю меня раскрасило

Лето, лето, лето!

Метелики хочуть подивитися, як ми вміємо малювати. На цій картинці червоні метелики, на цій - жовті. Всі вони веселі і красиві. А тепер подивіться на столи: на них теж прилетіли метелики. Але вони трохи сумні - їх забули розфарбувати.

2. Постановка мети: Ми з вами зараз перетворимося в художників і допоможемо нашим метеликам стати гарними.

3. Розгляд 2-х врятованих зразків за кольором.

Метелик, діти, це комаха. У неї, як і у інших комах, шість ніг і крила. А скільки у метелика крил? (Чотири.)

Правильно. Два з одного боку і два з іншого. А які вони за формою: різні чи однакові? (Однакові.)

А як розписані крила? (малюнок з одного і з іншого боку однаковий.)

Молодці. Ви дуже уважні. Протилежні крила у метелика називаються симетричними, тобто мають однакову форму і малюнок. А чим харчуються метелики? Нектаром квітів.

Вірно. 

Педагог пропонує зобразити метелика незвичайним способом - предметної монотипією.

4. Частковий показ:

  1.              Аркуш паперу складаємо навпіл, щоб вийшла лінія згину.
  2.              на правою половині листа намалювати половину метелики.
  3.              Ліву сторону пригорнемо до правої і ретельно розгладити.

Відкриємо лист ... Що вийшло?

II частина

5. Індивідуальна робота з дітьми: додаткове розглядання зразків;

нагадування;

уточнення;

Похвала.

Вихователь нагадує, що потрібно малювати рідкими фарбами. Намалювати силует і зафарбувати фон, швидко накрити і зробити відбиток. Поки просихає силует, показати дітям різновид оформлення крил метеликів.

Вся метелик виявилася розфарбованої! Так ви ж чарівники! Які гарні і радісні метелики! Давайте покладемо їх на стіл - нехай висохнуть. А ми пограємо.

III заключна частина.

В кінці заняття всі роботи дітей вивішуються на дошку або розкладаються на столі. Педагог звертає увагу на незвичайність малюнків. Просить повторити назву способу зображення метеликів. Зазначає дітей, які внесли доповнення в свої роботи.

Рухлива гра «Метелики».

Гра «Метелики і квіти»

Мета: формувати вміння дітей порівнювати дві групи предметів на основі рахунку, встановлювати рівність і нерівність двох множин.

Хід гри: Діти, подивіться, які гарні метелики. Вони хочуть з вами погратися. Зараз ви станете метеликами. Наші метелики живуть на квіточках. У кожній метелики свій будиночок - квіточка. Зараз ви будете літати по галявині, а за моїм сигналом знайдете собі будиночок - квіточка. Метелики, летіть! Метелики, будиночок! Всім їм вистачило будиночків?

Молодці! Як ви добре грали! Беріть своїх метеликів, нехай вони прикрашають нашу групу.

doc
Додано
27 січня 2022
Переглядів
3720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку