КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ: " ПОДОРОЖ ДО ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР"

Про матеріал
Програмовий зміст: розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, зосередженість, кмітливість. Закріпити знання геометричних фігур, цифр 1-3, вміння рахувати в межах 3. Формувати вміння знаходити відмінності і спільні ознаки геометричних фігур різних типів, вибирати та розташовувати геометричні фігури. Продовжувати вчити орієнтуватись у просторі, на аркуші паперу. Виховувати активність, інтерес до математики, розв’язувати логічні завдання, знаходити різні варіанти розв’язку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ

ПОДОРОЖ ДО ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, зосередженість, кмітливість. Закріпити знання геометричних фігур, цифр 1-3, вміння рахувати в межах 3. Формувати вміння знаходити відмінності і спільні ознаки геометричних фігур різних типів, вибирати та розташовувати геометричні фігури. Продовжувати вчити орієнтуватись у просторі, на аркуші паперу. Виховувати активність, інтерес до математики, розв’язувати логічні завдання, знаходити різні варіанти розв’язку.

Матеріал: куля з геометричними фігурами, 4 обручі, торбинка з геометричними фігурами, дидактична гра «Який будинок зайвий», 2 будинки: червоний і синій, доріжка з геометричними фігурами.

Роздатковий матеріал: геометричні фігури, аркуш паперу, 5 кругів різного кольору на кожну дитину, цифри 1-3, картки з предметами.

Хід заняття

Вихователь звертається до дітей:

Одне до одного поверніться

І лагідно усміхніться.

Залітає велика куля з геометричними фігурами.

Що нам куля принесла?

Геометричні фігури живуть в країні Математика, і запрошують вас до себе в гості. Перш ніж відправитись, перевіримо, чи добре ви знаєте геометричні фігури. Відгадайте про них загадки.

Ось стою і не стрибаю, жодного кута не маю (круг, овал)

Маю собі три кути, три вершини й сторони (трикутник)

А я в сторони простягнув відрізки, поміж ними чотири кути, як ріжки (квадрат, прямокутник)

Молодці, можемо вирушати. Перед нами доріжка з камінців. На що схожі камінці? Треба пройти по камінцях схожих на сині трикутники. Молодці.

Фігури запрошують зайняти свої місця на стільцях. Вони хочуть пограти з вами в гру «Яка фігура сховалася в торбинці?»

Гра «Чарівна торбинка»

В місті геометричних фігур є вулиці, на яких розташовані будинки. Подивіться і скажіть, який будинок може бути зайвим і чому.

А ось іще будинки для фігур. Розкладіть їх так, щоб в червоному будинку жили фігури, які не мають кутів, а в синьому- фігури з кутами.

Гра «Посели фігури»

Фігури хочуть пограти з вами в гру «Знайди свій будинок». Перед нами обручі різного кольору. Займіть місця в обручах так, щоб в кожному було вас по п’ятеро. Фігури вранці йдуть гуляти, а ввечері повертаються додому.

Фігури люблять грати в футбол.  Аркуш паперу- це поле, а кола різного кольору- це м’ячі.  Розташуйте м’ячі так: чорний- в центрі поля, червоний- в лівому верхньому куті, синій- в правому нижньому куті, жовтий- у лівому нижньому, оранжевий- в правому верхньому куті. Молодці.

Фігури вміють рахувати і знають цифри. І ми також вміємо. Перед вами картки з предметами. Покладіть біля кожної картки відповідну цифру.

Фігурам дуже сподобалось грати з вами. А вам сподобалося в гостях? Але нам час повертатися до садочка. До побачення, фігури, ми до вас обов’язково повернемося.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
9033
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку