Конспект заняття з морального виховання на тему: «Сергійко і собаченятко»

Про матеріал
Вчити дітей аналізувати вчинки героїв і висловлювати свою думку. Дати дітям уявлення що «хороших» і «поганих» дітей не буває, а бувають різні вчинки. Вчити в проблемній ситуації знаходити рішення. Формувати бажання брати участь у колективних іграх. Вчити дітей розслаблятися
Перегляд файлу

Конспект заняття з морального виховання на тему: «Сергійко і собаченятко»

Завдання:

1. Вчити дітей аналізувати вчинки героїв і висловлювати свою думку.

2. Дати дітям уявлення що «хороших» і «поганих» дітей не буває, а бувають різні вчинки.

3. Вчити в проблемній ситуації знаходити рішення.

4. Формувати бажання брати участь у колективних іграх.

5. Вчити дітей розслаблятися

Хід заняття:

Вихователь: - Зараз послухайте історію про Сергійка, який дуже любить машини.

Вихователь: - Сергійко вийшов у двір з гарною машиною. Хлопці підбігли до нього. Не встигли йому навіть слова сказати, як Сергій жестом дав зрозуміти - це моє. Нікому не дам! Пішов Сергій сів у пісочницю і став грати в машину.

А хлопці організували іншу гру, їм було весело гратися всім разом.

Сергій озирнувся. Але чому ж мені так сумно? Чому?

Вихователь: - Діти, а чому Сергійкові стало сумно?

Вихователь: - чи Правильно вчинив Сергійко?

Вихователь: - Як би ви вчинили на місці Сергійка?

Вихователь: - Як ви думаєте хлопці візьмуть Сергійка грати?

Вихователь: - А ось інша історія про Сергійка.

Вихователь: - У дворі його будинку жив щеня. Одного разу щеня вийшов з підвалу на вулицю.

О, що це? - здивувався песик.

- Чому все навкруги біле?

Щеня спробував мовою, пожував. Нічого! Ще спробував. Фу, вода. А от пограти можна, сліди залишаються. Ще пробіг, понюхав. Раптом з двору прибігли хлопці. Вони наліпили сніжків і стали кидати в цуценя. Як страшно, боляче, образливо. Щеня заскавчав, забився в кущі, сховався.

Але що це? Знову кроки?

Злякався щеня: хтось знову йде? Що буде?

Це Сергійко вийшов на вулицю, побачив цуценя, взяв його на руки, зігрів, поніс у під'їзд, дав молока. Щеня зігрівся і заснув на руках.

Вихователь: - Що пережив, відчув щеня, коли в нього кидали сніжки?

Вихователь: - Що можна сказати про хлопчаків які кидали сніжки в цуценя?

Вихователь: - Як ви себе ведете, якщо бачите цуценя, кошеня?

Вихователь: А коли щеняті стало добре? Чому?

Проблемна ситуація:

1. Ви граєте в м'яч. Вам весело. Сергійко стоїть біля паркану один. Йому сумно. Що ви зробите, що ви скажете Сергійкові?

2. У тебе заводна машина, а у Сергія книга. Тобі хочеться її подивитися. Як ти вчиниш? Що ти скажеш?

3. Сергій прийшов у групу. Він привітався тільки з вихователем і пішов грати з дітьми. Що Сергійко забув зробити?

4. Вихователь на ділянці розмовляє з іншим вихователем. Тобі потрібно звернутися до свого вихователя. Як ти це зробиш?

Сергійко і щеня стали друзями. Вони любили грати в різні ігри. Особливо їм подобалася гра «будь Ласка».

Вихователь: - Хлопці давайте станемо в коло. Ви будете показувати руху тільки у тому випадку, якщо я скажу «будь ласка».

Психотренінг «Сон»

Вихователь: - Ну ось ми і пограли разом з Сергієм і цуценям. Щеня втомився, ліг на килимок (як ліг щеня на килимок). Сергій насилу бореться зі сном, позіхає, руки і ноги його не слухають. Сергійко ліг спати. Очі відразу закрилися, тіло розслабилося. Як добре відпочити після ігор.

 

   Спати пора!

Заснув бичок.

Ліг в коробку на бочок.

Сонний мишко ліг у ліжко,

Тільки слон не хоче спати

Головою киває слон

Він слонихи шле уклін.

Вихователь включає будь-яку спокійну музику.

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку