Інтегроване заняття з використанням інноваційних технологій для дітей різновікової групи Художник та фарби

Про матеріал
Термін "інновація"означає оновлення процесу навчання, який спирається, головним чином, на внутрішні фактори. Запозичення цього терміна пов'язане з бажанням виділити мотиваційний бік навчання, відмежуватися від чергових "переможних методик", які за короткий час повинні дати максимальний ефект незалежно від особливостей дітей, їхніх бажань, здібностей тощо. "інноваційні технології" – це цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети до одержання результатів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття з використанням

 інноваційних технологій

для дітей різновікової групи

Художник та фарби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмові завдання: 1. Методика М.Зайцева: розрізняти кубики «залізні» й «дерев’яні»; «залізні» - для дзвінких, «дерев’яні» - для глухих, «золоті» кубики – для голосних. Вчити прочитувати склади на кубиках Зайцева.

2. Мнемотехніка: Розвивати асоціативне мислення, зорову та слухову увагу, уяву, зв’язне мовлення та словниковий запас.

3. Сендплей технологія ( арт – терапевтична педагогіка, побудована на взаємодії з піском): виховувати інтерес до маніпуляцій з піском; навчання дітей регулювати власне дихання за допомогою дихальних вправ, розвиток зорової уваги.

4.Музикотерапія: вчити дітей сприймати розвиток музичних образів і виражати їх у рухах; сприяти розвитку фантазії дітей; стимулювати розумову працю, пізнавальну діяльність, урівноваження емоційного фону дитини.

5. Каплетерапія (малювання піпетками): розвивати дрібну моторику рук, підгодовувати руку дитини до письма, закріплювати знання дітей про синій колір, вміти виділяти колір у предметному оточенні; закріплювати образотворчі дібності.

Матеріали: дзвоник, музичний супровід для входу художника, запис звуків річки, спокійна музика, палітра з фарбами (червона,зелена,жовта, біла), пензлик художника, чарівний мішечок, кубики Зайцева, дах для будинку, картки з віршиками та малюнкам (мнемотехніка), ящик з піском, трубочки, пензлики,палички, музична нотка,повітряні кульки різних кольорів, піпетки за кількістю дітей, фарба розведена синя, листи за кількість дітей, клейонка, серветки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Діти стоять біля своїх місць, говорить вихователь

Вихователь: Збирайтесь всі скоріше, діти!

Усміхніться всім миліше.

Привітайтеся: «Добрий день!»

Продзвенить дзвінок: «Дзелень!»

Дзвенить дзвінок, Діти сідають на стільчики.

Вихователь: Діти, до нас сьогодні в дитячий садок завітало багато гостей. Давайте будемо всі слухняними, покажемо свої знання та що ми вміємо.

Стукіт у двері.

Заходить художник з пензликом до групи,звучить музика. На дошці вирізаний плакат у формі палітри, вході заняття діти виконують завдання та відшуковують фарби та прикріплюють на палітру.

Вихователь: Та це ж Художник – Пензлик завітав до нас. Художнику,що в тебе трапилося?

Художник: Добрий день, мої малята - любі хлопчики й дівчата!

Довго я шукав дорогу, йшов до вас по допомогу.

Фарби всі я розгубив, лише пензлик залишив. 

Допоможете малята, мені всі фарби відшукати?

Діти: Так,ми згодні! Допоможемо!

Вихователь: Ми йдемо зелену фарбу шукати. Де на неї можна натрапити? Що буває зеленим?

Діти: огірок,листя, яблуко, травичка, ялинка, автомобіль.

Вихователь: То ж заплющуйте очі – уявіть собі зелений гай, а в ньому будиночок (діти заплющують очі, вихователь бере чарівна торбинка)

Вихователь: Подивіться! Що це?

Діти: Торбинка!

Гра « Чарівна торбинка»

Вихователь: А знаєте що в ньому? Ось такі кубики (показує на куточок кубиків Зайцева). Ми спробуємо побудувати будинок за допомогою кубиків.

Ви по черзі будете витягувати кубик із торбинки та прочитувати склади, ставити одне на одного і так ми побудуємо з вами будиночок. (діти виходять по черзі до вихователя, витягують по одному кубику та прочитують склади, кубики ставлять один на одний та будують хатинку. У торбинці лежить зелена фарба)

Художник: Ой!(радіє) Та це ж зелена фарба (бере у дитини зелену фарбу та прикріплює на палітру)

Художник: Погляньте, найкращий колір у мене.

Все буде зелене – зелене.

Ялинка зелена, травичка зелена

Зеленими будуть листочки у клена.

Вихователь: Дітки, потрібна нам фарба червона,

Щоб у всіх вас були щічки червоні.

І щоб полунички у лісі палали.

Віршики ви всі швидко розкажіть,

Фарбу червону ви віднайдіть!

Діти розповідають вірші за допомогою мнемотехніки.

  1. «Їжачок – Хитрячок»
  2. «Спіла груша»
  3. «Урожай»
  4. «Вітер, вітер пустотливий»

По черзі виходять до дошки та розповідають вірші. Діти за це отримують червону фарбу та віддають її художнику. Художник фарбу кріпить на палітру.

Художник: Найніжніший колір білий.

Білі у лелеки крила

І лілея, і ромашка

Молоко й молочна кашка.

То ж ідемо далі, малята

Білу фарбу ми шукати.

Вихователь: Білу фарбу будемо шукати у пісочку. (попередньо вихователь заховує фарбу в пісок)

Гра «Схованки» (в піску)

Для того щоб знайти фарбу, діти намагаються розкопати фарбу пензликами, трубочками (дмухають на пісок), паличками. Повільно відкопавши частину намагаються впізнати її, якщо неправильно, то продовжують відкопувати.

Старша група працює  в ящику з піском (знаходять нотку)

Середня група працює в ящику з піском (знаходять фарбу)

Вихователь: Які ви молодці! Швидко знайшли білу фарбу.

Діти прикріплюють білу фарбу на палітру художника.

Вихователь: В ящику з піском, діти, ще щось знайшли (звертається до художника). Художнику, що це?

Художник: Це музикальна нотка! Мабуть час зробити музичну паузу.

Художник: Фарба жовта любить грати,

У таночку танцювати.

І ви дітки, не баріться.

У таночок становіться.

Діти старшої групи танцюють танець, а середня група вирушає на потязі шукати фарби для художника прогулянці.

Вихователь: Гляньте, фарба жовта засвітилась,

На палітрі ось з’явилась.

  • Ви молодці, гарно потанцювали. І фарбу жовту ми теж відшукали.

Художник: Ну що діти, залишилася остання фарба синя.

Вихователь: Фарбу синю ми знайдемо.

Й малювати ми почнемо

Небо синє, річку синю

І волошки у долині.

Діти, щоб знайшлася синя фарба,потрібно за допомогою піпеток намалювати небо синє, річку синю.

Діти виконують завдання за допомогою техніки капле терапія.

Звучить звук річки.

Художник прикріплює синю фарбу на палітру

Підсумок:

Художник: Дякую! Фарби усі ви знайшли і по казковим стежинам пройшли. А тепер скажіть мені, що сподобалось, а що ні?

Діти відповідають

Вихователь: Художнику, сподіваємося, що ти більше не будеш губити свої фарби.

Художник: Ще раз дякую за допомогу. Ну а я піду малювати свої картини.

(під музику виходить із групової кімнати)

 

 

 

 

doc
Додано
24 березня 2020
Переглядів
3122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку