КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ з мовленнєвого етикету для молодшого віку "ПОЗНАЙОМИМОСЬ"

Про матеріал
МАТЕРІАЛ: іграшковий телефон; картонні сердечка, розрізані навпіл; "фотознімки" гномів; слоненя Нікі (іграшка або зображення).
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ з мовленнєвого етикету для молодшого віку "ПОЗНАЙОМИМОСЬ"

МЕТА: дати дітям знання про їхнє власне "Я", про особисте ім'я, вік та якості кожного. Вчити просто й невимушено говорити іншим приємні слова, бути чемними. Розвивати діалогічне мовлення. Виховувати доброзичливість.

МАТЕРІАЛ: іграшковий телефон; картонні сердечка, розрізані навпіл; "фотознімки" гномів; слоненя Нікі (іграшка або зображення).

Хід заняття

ВИХОВАТЕЛЬ ОРГАНІЗОВУЄ ДІТЕЙ. ДЗВОНИТЬ ТЕЛЕФОН. ДОРОСЛИЙ ІМПРОВІЗУЄ ДІАЛОГ.

- Алло! Друга молодша група слухає!

- З вами говорить слоненя Нікі. Мені відомо, що вашу групу відвідують чемні й слухняні діти. Я хотів би завітати до вас на гостини, познайомитися з малятами.

- Будь ласка, приходь, Нікі. Ми будемо тобі раді. До зустрічі!

Вихователь. Діти, ви чули - до нас на гостину хоче завітати слоненя Нікі. Всі пам'ятають, як слід приймати гостей? Давайте гуртом пригадаємо: треба чемно привітатися, запросити сісти, не перебивати під час розмови й не вигукувати.

СТУК У ДВЕРІ - З'ЯВЛЯЄТЬСЯ СЛОНЕНЯ НІКІ.

Нікі. Добрий день, малята! Це я, слоненя Нікі. Я хочу познайомитися з вами й потоваришувати.

Вихователь. Що ж, діти, будемо знайомитися з нашим гостем. Нікі, хто тебе цікавить?

Нікі. Я хочу познайомитися з дівчинкою, яка вдягнена у блакитну сукню. В неї на голові білий бант, а на ногах червоні черевички.

Дівчинка. Це я, мене звуть Аня. Я дівчинка, мені три з половиною роки.

Нікі. Дуже приємно. А зараз я познайомлюся з хлопчиком. Він одягнений у зелений костюмчик, і в нього біляве волосся.

Хлопчик. Це я, мене звати Сашко. Я хлопчик, і мені чотири роки.

СЛОНЕНЯ ЗНАЙОМИТЬСЯ З ІНШИМИ ДІТЬМИ.

Нікі. Мені було дуже приємно познайомитися з вами. Ви чемні та привітні дітки.

Вихователь. Наші діти не лише чемні, а ще й люблять гратися.

Нікі. Я теж люблю гратися.

Вихователь. Тоді ми пограємо у гру "Знайди пару". Діти, у вас у кожного є половина сердечка. Тож пошукайте собі пару. А для цього поставте свої половинки на долоні, щоб їх було добре видно.

ДІТИ ПІДХОДЯТЬ ОДНЕ ДО ОДНОГО Й ВІДНАХОДЯТЬ ПАРУ.

- Олю, я дарую тобі свою половинку сердечка. Ти мені подобаєшся.

- Я дарую свою половинку тобі, Аню. Ти гарна дівчинка.

Ярославе, ось тобі моя половинка сердечка. Ти чемний хлопчик.

Вихователь. А ми всі подаруємо слоненяті ціле сердечко. Він наш гість, і він люб'язний, добрий.

Нікі. Дякую вам, малята! Дуже гарне сердечко. Я бачу, що ви веселі, дружні, щирі. У мене також є приятелі. Вони гноми й зовсім не такі, як ви. Звати їх Усміхасик, Плаксій та Буркун. Тільки, знаєте, я весь час їх плутаю. Ось подивіться - це їхні фото. Може ви допоможете розпізнати їх.

ДІТИ РОЗГЛЯДАЮТЬ МАЛЮНКИ ІЗ ЗОБРАЖЕННЯМ ГНОМІВ.

Вихователь. Хто з них Плаксій? (Діти показують). Чому ви так гадаєте?

Діти. Тому що він плаче.

Нікі. Тепер я запам'ятаю його. А хто ж Усміхасик? (Діти показують). Чому саме він?

Діти. Тому що він веселий, усміхнений.

Вихователь. Виходить у нас залишився Буркун? Який він?

Діти. Цей гном завжди невдоволений, бурчить.

Нікі. Молодці, малята! Тепер я своїх друзів гномів буду розрізняти. Але мені вони всі подобаються, бо люблять мене й не ображають А ще мені сподобалися мої гостини у вас і те, які ви чемні діти, як умієте гратися й робити подарунки. Я розповім про вас своїм друзям, і ми знову навідаємо вашу групу.

СЛОНЕНЯ ДАРУЄ ДІТЯМ НА ЗГАДКУ СВІЙ "ПОРТРЕТ", ПРОЩАЄТЬСЯ З НИМИ.

Вихователь. До побачення, Нікі! Приходь до нас іще.

 

docx
Додав(-ла)
Мовчан Тетяна
Додано
12 листопада 2022
Переглядів
1519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку