Тема: Що робить нас здоровими?
Програмовий зміст:
Діамонологічна компетенція: продовжувати вчити дітей описувати сюжетні картини;
Граматична компетенція: узгоджувати числівник з іменниками; добирати до іменників прикметники;
Лексична компетенція: збагачувати словник дітей з теми «Здоров’я»
Матеріали та обладнання: дидактична гра «Квітка здоров’я», картина, дерево та сердечка, презентація до заняття.
Хід заняття
I. Вступна частина
Сюрпризний момент.
-Малята, погляньте, хто завітав до нас сьогодні на заняття. Так це ж Добрик і Веселинка.
-Діти, ми прийшли до вас, тому що не знаємо, що потрібно робити, щоб бути здоровими.
-Ну що, малята, розповімо Добрику та Веселинці?
-Так.
II. Основна частина
Дидактична гра «Квітка здоров’я»
-Погляньте, це серединка квітки. Що їй не вистачає? (Пелюсток) Квітку цю називають «Квітка Здоров’я», тож ми маємо обрати пелюстки, які приносять лише користь нашому здоров’ю. Діти, ви по черзі підходитимете і розповідатимете, що на пелюстці зображено.
-Ось така гарна, із корисними порадами, у нас вийшла «Квітка здоров’я».
-Діти, щоб підтримувати здоров’я і не хворіти, потрібно тримати своє тіло у чистоті. Давайте розглянемо, які речі потрібні. Погляньте на екран телевізора: що зображено?
-Зубна паста (зелена, маленька, густа, пахуча);
-Гребінець (красивий, яскравий, маленький, твердий);
-Мочалка (м’яка, кругла, червона, маленька);
-Рушник (м’який, приємний, великий);
-Мило (тверде, жовте, приємне, прямокутне);
-Зубна щітка (довга, жорстка, блакитна)
-Як ці всі речі назвемо одним словом? (Предмети гігієни)
-А нагадайте, що ще потрібно робити, щоб бути здоровими? (Їсти корисну їжу).
-А зараз ви побачите на екрані картинки, і вам потрібно буде назвати, що це і скільки . Наприклад, на картнинці зображено авокадо: скільки його? (Одне авокадо, два банани, один лимон, три морквини, чотири капустини, три цибулини, шість яблук, п’ять помідорів).
-Діти, пропоную розглянути картинки про те, що дозволяє людині зберігати здоров’я.
-Погляньте, що зображено на картині?
-Що вони роблять?
-Які овочі зображені на картині?
-Що такого в овочах та фруктах, що ми маємо вживати їх щодня?
-Погляньте на картину: що на ній зображено?
-Що роблять діти?
-Якими корисними спортивними іграми та вправами займаються діти взимку?
-Чи допомагають ці ігри зміцнити здоров’я?
III.Заключна частина
-Діти, я пропоную подякувати своєму тілу за здоров’я: рукам-що вміють і можуть. Ви повинні самі сказати , що можуть робити ваші руки, ноги, вушка, язик, ніс. Я дякую своєму тілу, а особливо ногам, завдяки яким я приходжу до вас. Діти, я прикріпляю це сердечко на дерево. Людина, схожа на дерево, виростає, міцнішає, може хворіти. І ми будемо міцними.
-Що найбільше сподобалось на занятті? Що менше? Що було виконувати найлегше, а що важче?