Конспект заняття з мовленнєвого розвитку для дітей середньої групи "Що робить нас здоровими?"

Про матеріал
Діамонологічна компетенція: продовжувати вчити дітей описувати сюжетні картини; Граматична компетенція: узгоджувати числівник з іменниками; добирати до іменників прикметники; Лексична компетенція: збагачувати словник дітей з теми «Здоров’я»
Перегляд файлу

Тема: Що робить нас здоровими?

Програмовий зміст:

Діамонологічна компетенція: продовжувати вчити  дітей описувати сюжетні картини;

Граматична компетенція: узгоджувати числівник з іменниками; добирати до іменників прикметники;

Лексична компетенція: збагачувати словник дітей з теми «Здоров’я»

Матеріали та обладнання: дидактична гра «Квітка здоров’я», картина, дерево та сердечка, презентація до заняття.

Хід заняття

I. Вступна частина

Сюрпризний момент.

-Малята, погляньте, хто завітав до нас сьогодні на заняття. Так це ж Добрик і Веселинка.

-Діти, ми прийшли до вас, тому що не знаємо, що  потрібно робити, щоб бути здоровими.

-Ну що, малята, розповімо  Добрику та Веселинці?

-Так.

II. Основна частина

Дидактична гра «Квітка здоров’я»

-Погляньте, це серединка квітки. Що їй не вистачає? (Пелюсток) Квітку  цю називають «Квітка Здоров’я», тож ми маємо обрати пелюстки, які приносять лише користь нашому здоров’ю. Діти, ви по черзі підходитимете і розповідатимете, що на пелюстці зображено.

-Ось така гарна, із корисними порадами,  у нас вийшла «Квітка здоров’я».

-Діти, щоб підтримувати здоров’я і не хворіти, потрібно тримати своє тіло у чистоті. Давайте розглянемо, які речі потрібні. Погляньте на екран телевізора: що зображено?

-Зубна паста (зелена, маленька, густа, пахуча);

-Гребінець (красивий, яскравий, маленький, твердий);

-Мочалка (м’яка, кругла, червона, маленька);

-Рушник (м’який, приємний, великий);

-Мило (тверде, жовте, приємне, прямокутне);

-Зубна щітка (довга, жорстка, блакитна)

-Як ці всі речі назвемо одним словом? (Предмети гігієни)

-А нагадайте, що ще потрібно робити, щоб бути здоровими? (Їсти корисну їжу).

-А зараз ви побачите на екрані картинки, і вам потрібно буде назвати, що це і скільки . Наприклад, на картнинці зображено авокадо: скільки його? (Одне авокадо, два банани, один лимон, три морквини, чотири капустини, три цибулини, шість яблук, п’ять помідорів).

-Діти, пропоную розглянути картинки про те, що дозволяє людині зберігати здоров’я.

-Погляньте, що зображено на картині?

-Що вони роблять?

-Які овочі зображені на картині?

-Що такого в овочах та фруктах, що ми маємо вживати їх щодня?

-Погляньте на картину: що на ній зображено?

-Що роблять діти?

-Якими корисними спортивними іграми та вправами займаються діти взимку?

-Чи допомагають ці ігри зміцнити здоров’я?

III.Заключна частина

-Діти,  я пропоную подякувати своєму тілу за здоров’я: рукам-що вміють і можуть. Ви повинні самі сказати , що можуть робити ваші руки, ноги, вушка, язик, ніс. Я дякую своєму тілу, а особливо ногам, завдяки яким я приходжу до вас. Діти, я прикріпляю це сердечко на дерево. Людина, схожа на дерево, виростає, міцнішає, може хворіти. І ми будемо міцними.

-Що найбільше сподобалось на занятті? Що менше? Що було виконувати найлегше, а що важче?

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку