Конспект заняття з мовленнєвого спілкування в молодшій групі на тему: «Складання сюжетної розповіді за картиною».

Про матеріал
Програмовий зміст. Зв’язне мовлення:формувати у дітей вміння за допомогою дорослого складати невеличкі розповіді за сюжетною картиною; викликати інтерес до монологічного мовлення, зокрема розповідання. Вчити вступати в невимушену розмову з дорослим на тему «Іграшки», відповідати на запитання вихователя двома-трьома реченнями за змістом сюжетної картини. Формувати у дітей уявлення про елементарну структуру сюжетних розповідань: початок, середина, кінцівка.
Перегляд файлу

     

 

 

 

 

 

 

                      Конспект                                     заняття з мовленнєвого спілкування в молодшій групі на тему: «Складання сюжетної розповіді за  картиною».

 

 

 

 

                                   Вихователь: Максимчук В.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

 

Програмовий зміст. Зв’язне мовлення:формувати у дітей вміння за допомогою дорослого складати невеличкі розповіді за сюжетною картиною; викликати інтерес до монологічного мовлення, зокрема розповідання. Вчити вступати в невимушену розмову з дорослим на тему «Іграшки», відповідати на запитання вихователя двома-трьома реченнями за змістом сюжетної картини. Формувати у дітей уявлення про елементарну структуру сюжетних розповідань: початок, середина, кінцівка.

Граматика: закріплювати кличну форму іменників(Олю, Андрію),вживати складну форму майбутнього часу(будемо майструвати), вчити малят будувати речення з прямою мовою.

Словник: збагачувати словник прикметниками, що означають особливості характеру: сумний, злий, радісний, добрий і т.д.; дієсловами: будувати, складати, конструювати.

 Розвивати увагу, мислення,інтонаційну виразність мовлення, вміння слухати співрозмовника, розмовляти з посмішкою на обличчі.

 Виховувати інтерес до занять, культуру спілкування.

Матеріал: картина «Літак»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               Хід заняття

 

 Станьте в коло всі чемненько,

 Усміхніться всі гарненько,

 Треба дружно привітатись: «Добрий день»,

 Дружно, голосно сказати: «Добрий день»,

 Вліво, вправо поверніться: «Добрий день»,

 Усім гостям посміхніться: «Добрий день».

 

  - Cтаньте всі гарненько, слухайте тихенько. Зараз ми пограємо і порозмовляємо. А розмова наша буде про іграшки. Гляньте скільки іграшок і нашій групі. Але, напевне, у кожного з вас є улюблена, розкажіть про неї. (Розповіді дітей)

- Якщо поруч з вами улюблені іграшки, то ніколи не буде сумно та нудно.

 

                            Д/в «Що робити?».

Якщо я вам запропоную кубики, що ви будете робити?(Будемо будувати) Інструменти, пазли? (Будемо майструвати, складати)

Конструктор (Будемо конструювати)?

Повторимо це складне слово. Ось бачите скільки цікавого можна зробити з іграшками?

 

                   Мімічний етюд «Настрій».

 Покажіть личком, який у вас настрій коли вам подобається гра. Який у тебе настрій? (Веселий, грайливий, гарний, привітний, чудовий, прекрасний)

 А якщо не подобається гра? (Поганий, сумний, непривітний, злий, сердитий).

 

А тепер сядьте всі на стільчики і подивіться на цю картину. (Мовчазне розглядання).

Кого ви тут бачите?(Хлопчика і дівчинку)

Як їх звати? (Оля і Андрій )

Як ви гадаєте, яка улюблена гра у Андрійка?(Будівництво)

З чого він змайстрував літак? (З кубиків)

Подивіться на Олю, чим в той час вона гралася?(Лялькою)

Чому стільчик біля столу пустий?(Припущення дітей)

Чия це кулька?(Можливо, качки)

Чому Оля підійшла до Андрійка? (Хоче запропонувати гратися разом)

 

 

                                        Д/г „Розмова” 

-Якби ми могли бути поруч з дітьми, то,напевне, почули б про що вони розмовляють. Прислухайтесь. Оля каже: «Андрійку…(можна гратися з тобою?)». Андрій: «Олю, зачекай…(Тільки колеса прикріплю)» Оля: «А куди…(посадити ляльку)»? Андрій: «Посади… (на літак)». Оля: «Куди полетить лялька?» Андрій: «Вона…(Полетить до мами)».

 - Ось яка цікава розмова. Діти домовились як можна гратись разом. Подобається для них гра? (Так) Звідки ти про це дізнався? (У них усміхнені личка)

 

Д/г „Літачки”

 Діти, уявіть себе літачками. Станьте поряд із стільцем, спина пряма. Ви готові до старту, ваші двигуни заспівали тихенько: у-у-у-у-у-у, а тепер голосніше, ще голосніше. Я задаватиму питання а ви спробуйте відповісти:

Хто ти?(Літак)

А ти хто?(Також літак)

Скільки у тебе крил?(Два крила)

Що у тебе під крилами?(Двигуни)

Де ти живеш? (В ангарі)

Чим ти заправляєшся? (Пальним)

Куди ти летиш? (В Африку)

Де сидять пасажири?(В салоні)

 

                                  Фізкультхвилинка.

Літаки загуділи, літаки полетіли.

На аеродромі тихо сіли

І знову полетіли.

(діти рухаються по кімнаті)

 

-А тепер спробуємо разом про цікаву гру у садочку. «Одного дня ___. Андрій ___ . А Оля ___ . Олі ___. Діти ___. Вони пригадали вірш про літака.

Ми самі літак збудуєм.

Над лісами помандруєм,

Помандруєм над лісами

І повернемось до мами.

Запропонувати дитині розказати всю історію.

- Наступного разу ми спробуємо почути тих дітей, що за межами картини. Цікаво, а як вони граються? А зараз я пропоную вам створити свій літак: намалювати, сконструювати, хто загляне в бібліотеку - то   помітить на полиці нову книгу.

 

 

doc
Додано
22 березня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку