Конспект заняття з нетрадиційного малювання (на молоці) для дітей раннього віку «Цікаві візерунки»

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей з ознаками зими; ознайомити з нетрадиційної технікою малювання - на молоці; розвивати фантазію, уяву, мислення; виховувати інтерес до образотворчої і експериментальної діяльності.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект заняття

 

з нетрадиційного малювання

(на молоці)

для дітей раннього віку

 

«Цікаві візерунки»

 

 

                                                                                                             Підготувала:

                                                                                                           АЛЮКОВА Є.Г.

                                                                                            вихователь

 

 

Мета: продовжувати знайомити дітей з ознаками зими; активізувати словник за темою "Зима"; вчити описувати пори року; ознайомити з нетрадиційної технікою  малювання  - на молоці; розвивати фантазію, уяву, мислення, пам'ять, рухові вміння; виховувати інтерес до образотворчої і експериментальної діяльності.

 

Матеріали та обладнання: ілюстрації із зображенням морозяних візерунків, паперові сніжинки, гуаш різних кольорів, піпетки, неглибока тарілка з молоком, ватяні палички просочені рідким милом.

 

Хід заняття:

 

Вихователь: Доброго ранку, діти. Сьогодні я приготувала для вас невеличкий сюрприз.     

   Але спочатку пригадайте, яка зараз пора року? (зима)

   Що ми бачимо взимку на землі? (сніг) Який сніг? (білий, пухнастий, холодний)

   Що таке сніг? (багато сніжинок) Звідки він береться? (з хмари в небі)

   Подивіться, діти, які у мене є сніжинки. Вони справжні чи ні? Чим відрізняються наші сніжинки від справжніх? (вони паперові)

    Правильно. Справжні сніжинки в руках та в теплі тануть, а паперові сніжинки - ні. Я пропоную вам погратися зі сніжинками.

 

         Гра «Сніжинки»

 

         Діти беруть по одній сніжинці в ручку, встають в коло.

                                   Наші сніжинки весело літають.

                                   Вітерець легенький сніжинки закружляє:

                                   Він біленькі сніжинки вгору підіймає,

                                   А потім тихенько на землю опускає.

Діти дмухають на сніжинку (дмухають легенько – легкий вітерець, дмухають сильніше – сильний вітер), відпускають її та спостерігають, як вона летить та падає на підлогу.

-   Який красивий білий килим утворили сніжинки на підлозі!

   Діти, тепер погляньте на наше віконечко. Що ви бачите? Які цікаві візерунки! Хто ж це їх намалював? (мороз).  (Діти розглядають візерунки на вікні та ілюстрації із зображенням морозяних візерунків).

    - Давайте і ми намалюємо свої незвичайні візерунки. Тільки малювати будемо не на вікні, а в тарілочці з молоком.

Вихователь за допомогою піпетки у довільному порядку капає фарби різного кольору у ємність з молоком. Діти беруть по одній ватяній палочці, просоченій рідким милом, та опускають їх у ємність з молоком. Всі спостерігають за тим, що відбувається у тарілочці, розглядають візерунки на молоці.

-         Ось такі цікаві візерунки ми з вами намалювали. Вам сподобалось? Тепер ви знаєте, як можна малювати на молоці.

                            

 

docx
Додано
20 січня
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку