Дидактична гра "Рекламуємо дитячі смаколики".Реклама – рушій торгівлі
для виробників, а для споживачів – джерело інформації про нові товари та послуги.
Реклама – рушій торгівлі для виробників, а для споживачів – джерело інформації про нові товари та послуги.
Номер слайду 3
Мета реклами : продати товар
Номер слайду 4
У залежності від того, які цілі та мету переслідує реклама, виділяють наступні її види:- імідж-реклама;- стимулююча реклама;- політична реклама;- бізнес-реклама;- суспільна реклама та інші.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Дидактична гра«Рекламуємо дитячі смаколики»
Номер слайду 7
Ведмежа «Барні» –це смачний і поживний продукт у вигляді забавного ведмижати, в якому збалансовані необхідні дитині елементи для того, щоб він міг ситно підкрипитися.
Номер слайду 8
Цукерки M&M'SУ будь - якому місці хочеться з’їсти їх!Тане в роті, а не в руках.
Номер слайду 9
Ось тобі Кіндер Сюрприз. Там малесенький є приз!А який - тобі шукати,З серединки діставати. Головне, ти не лякайся І з друзями розважайся!
Номер слайду 10
Люблю я Мілку – шоколад,Завжди цьому подарунку рад. Люблю повітряний, з молоком, З фісташками і фундуком!