Конспект заняття з пізнавального розвитку (логіко – математична діяльність) для дітей молодшої групи «Як Даринка провела свої вихідні»

Про матеріал

Програмовий зміст:

Вчити визначати напрями: вперед-назад, вгору-вниз, праворуч-ліворуч (Ігрова ситуація «Даринка у лісі»).

Продовжувати знайомити дітей з цифрами 1,2,3(але без вимоги запам'ятовування).

Закріпити вміння впізнавати частини доби: ранок, день, вечір, ніч (Д/гра «Що спочатку? Що потім?»); вміння розрізняти та називати кольори, співвідносячи їх з частинами доби.

Розвивати: мислення, увагу, пам'ять.

Виховувати організованість, самостійність, впевненість у своїх можливостях.

Перегляд файлу

Зачепилівський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

з пізнавального розвитку (логіко – математична діяльність)

для дітей молодшої групи

«Як Даринка провела свої вихідні»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     Підготувала

                                                                                                          вихователь

                                                                                                          Ігнатюк І.О.

 

 

 

 

2015

Вид:

Тип:

Програмовий зміст:

Вчити визначати напрями: вперед-назад, вгору-вниз, праворуч-ліворуч (Ігрова ситуація «Даринка у лісі»).

Продовжувати знайомити дітей з цифрами 1,2,3(але без вимоги запам’ятовування).

 Закріпити вміння впізнавати частини доби: ранок, день, вечір, ніч (Д/гра «Що спочатку? Що потім?»); вміння розрізняти та називати кольори, співвідносячи їх з частинами доби.    

Розвивати: мислення, увагу, пам’ять.

Виховувати організованість, самостійність, впевненість у своїх можливостях.

Матеріал: демонстраційний: лялька, картки із зображенням ялинки, дуба, берізки, ведмедя, зайчика, сонечка; картки з цифрами 1,2,3.

 роздавальний: такі ж самі картки для індивідуальної роботи (крім цифр); картинки з малюнками ранку, дня, вечора, ночі, кружечки чотирьох кольорів (жовтий, оранжевий, синій, чорний)

 

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

1. Організація дітей. Ігрова ситуація. Мотивація діяльності.

- Дітки, сьогодні до нас в гості прийшла лялька Даринка. Якими словами ви привітаєтесь з гостею?

- Даринка дуже весело провела свої вихідні дні? Як весело можна провести свої вихідні дні? Ось і Даринка хоче поділитись своїми враженнями від вихідних з вами.

 

2. Спільна ігрова діяльність педагога з дітьми.

 Вихователь розповідає, супроводжуючи розповідь показом та спільною роботою дітей:

  • Уранці Даринка прийшла до  лісу, де росло багато дерев. Стежкою дівчинка пішла вперед і серед галявини побачила могутній дуб.

Завдання для дітей:  знайдіть у своїх тарілочках дерево дуб і викладіть його перед собою на жовтому аркуші паперу.

  • Праворуч від дуба дівчинка побачила ялинку.
  • Де росла ялинка? (уточнює)

Завдання для дітей: знайти ялинку і покласти її праворуч від дуба (уточнює уявлення дітей про праву та ліву руку та виявляє розуміння поняття «ліворуч - праворуч»)

  • Ліворуч від дуба росла тендітна берізка.

Завдання для дітей: знайти берізку і покласти ліворуч від дуба.

  • Вгорі світило яскраве сонечко (діти викладають сонечко вгорі)
  • Унизу під дубом сиділи тварини. Як називають тварин, які живуть у лісі? (діти викладають відповідно тварин).
  • Даринка так захопилася прогулянкою, що й не помітила, що вже почало сутеніти, настав вечір,  і їй потрібно було повертатися додому.
  • Коли Даринка повернулася додому? (уточнює)

 

3. Співвідношення числа з цифрою

- Скільки тварин зустріла Даринка? Ось наша цифра 2

- Скільки дерев побачила дівчинка на галявині? Ось вона, цифра 3

- Чого було тільки одне? Подивіться це  цифра 1.

(По ходу розмови вихователь вивішує перед дітьми на дошку зображення цифр)

4. Фізкультхвилинка.

Ми лісочком йшли,

Грибочок знайшли, нагнулись і підняли,

У кошик поклали

І далі пішли.

Ми лісочком йшли,

Малину знайшли,

Дотягнулись, зірвали,

У кошик поклали

І далі пішли.

 

5. Формування уявлення про час. Д/гра «Різноколірні кружечки викладаємо, частини доби називаємо»

- Діти, коли Даринка вийшла до лісу?(Вранці) Коли повернулась назад додому?(Увечері)

- Подивіться на малюнки і знайдіть картинки ранку, дня, вечора і ночі.

Після цього вихователь пропонує дітям викласти кружечки перед собою та вибрати кольорові кружечки для певної частини доби, обмотивувавши своє рішення. Діти викладають кружечки по порядку (жовтий – ранок, оранжевий – день, синій – вечір, чорний – ніч).

 

  1. Підсумок  заняття.
  • Як весело Даринка провела свій вихідний день?
  • Коли вона пішла в ліс? Коли повернулась назад?
  • Які дерева бачила у лісі, де вони росли?
  • Яких тварин зустріла, як можна їх назвати? Де вони сиділи?
  • Яка погода була в той день?
  • Якщо у лісі живуть дикі тварини, ростуть рослини, то чим його можна назвати ?
doc
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
7044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку