Тема: «Весняна мандрівка»
Мета: розвивати логічне мислення та творче уявлення під час розв'язання задач; виховувати інтерес до занять з математики; закріпити поняття розмірів «великий» «малий», вміння рахувати предмети в межах трьох у прямому порядку; вчити дітей під час нової гри підбирати палички відповідно кольору та розміру для викладання геометричних фігур (трикутник, квадрат).
Заняття з математики для молодшої групи з
використанням паличок Кюізенера.
Тема: «Весняна мандрівка»
Мета: розвивати логічне мислення та творче уявлення під час розв'язання задач; виховувати інтерес до занять з математики; закріпити поняття розмірів «великий» «малий», вміння рахувати предмети в межах трьох у прямому порядку; вчити дітей під час нової гри підбирати палички відповідно кольору та розміру для викладання геометричних фігур (трикутник, квадрат).
Матеріал: набори паличок Кюізенера, вірш Катерини Перелісної «Весна»,картки з геометричними фігурами квадрат – голубого кольору, трикутник – жовтого кольору, картонні квіти , три метелики.
Хід заняття.
Вихователь збирає дітей біля мольберта розглядають картину «Прийшла весна».
Пропонує послухати вірш про весну.
Катерина Перелісна «Весна»
– Що з весною настає?
– Сніг у полі розтає.
– А чому то так буває?
– Сонце його пригріває.
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски малі.
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка вироста.
– А над полем що бринить?
– Любий жайворон дзвенить.
Запитання до дітей.
Так, молодці , давайте ми з вами вирушимо на зустріч з Весною на потязі, але не простому , а чарівному.
Гра «Збудуємо потяг»
Матеріал: палички Кюізенера.
Хід.
Діти разом з вихователем викладають чарівний потяг з паличок від великої до маленької «палички – вагончика».
Вихователь. Гарний в нас вийшов потяг, а тепер давайте закриємо очки і вирушимо в подорож.
Звучить мелодія «Прийшла Весна».
Вихователь. Діти ми з вами приїхали до Весни , подивіться, які гарні квіти тут цвітуть і метелики на квітах.
Діти розглядають «галявинку» на килимку.
Вихователь пропонує дітям всім разом порахувати метеликів на квітах. (один, два, три).
Між завданнями діти виконують фізичні вправи.
Діти виконують рухи згідно з віршованим текстом.
Фізкультхвилинка.
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти:
Встали-сіли, встали-сіли.
Бачте, як розвеселили.
Вихователь пропонує дітям сісти до столиків і пограти в гру.
Гра: «Побудуй фігуру»
Матеріал: картки із зображенням квадрата голубого кольору та трикутника червоного кольору, на кожну дитину; набори паличок Кюізенера.
Хід.
Вихователь роздає дітям картинки із зображенням геометричних фігур. Діти називають фігуру колір і будують з паличок таку ж.
Діти самостійно виконують завдання.
Сигнал потяга. Вихователь сповіщає діткам про, що потрібно повертатися до садочка.
Звучить музика. Вихователь сповіщає про кінець заняття.