Заняття з математики з використанням паличок Кюізенера "Весняна мандрівка"

Про матеріал

Тема: «Весняна мандрівка»

Мета: розвивати логічне мислення та творче уявлення під час розв'язання задач; виховувати інтерес до занять з математики; закріпити поняття розмірів «великий» «малий», вміння рахувати предмети в межах трьох у прямому порядку; вчити дітей під час нової гри підбирати палички відповідно кольору та розміру для викладання геометричних фігур (трикутник, квадрат).

Перегляд файлу

                                      Заняття з математики для молодшої групи з 

 використанням паличок Кюізенера.

 

Тема: «Весняна мандрівка»

 

Мета: розвивати логічне мислення та творче уявлення під час розв'язання задач; виховувати інтерес до занять з математики; закріпити поняття розмірів «великий» «малий», вміння рахувати предмети в межах трьох у прямому порядку; вчити дітей під час нової гри підбирати палички відповідно кольору та розміру для викладання геометричних фігур (трикутник, квадрат).

 

Матеріал: набори паличок Кюізенера, вірш Катерини Перелісної «Весна»,картки з геометричними фігурами квадрат – голубого кольору, трикутник – жовтого кольору, картонні квіти , три метелики.

 

                                                         Хід заняття.

 

Вихователь збирає дітей біля мольберта розглядають картину «Прийшла весна».

Пропонує послухати вірш про весну.

 

 Катерина Перелісна «Весна»

 

– Що з весною настає?
– Сніг у полі розтає.
– А чому то так буває?
– Сонце його пригріває.
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски малі.
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка вироста.
– А над полем що бринить?
– Любий жайворон дзвенить.

Запитання до дітей.

  • Вам подобається пора року Весна?
  • Діти , а ви хочете побувати в гостях у Вести?
  • А на чому можна подорожувати? (машина, літак, потяг)

Так, молодці , давайте ми з вами вирушимо на зустріч з Весною на потязі, але не простому , а чарівному.

Гра «Збудуємо потяг»

Матеріал: палички Кюізенера.

Хід.

Діти разом з вихователем викладають чарівний потяг з паличок від великої до маленької  «палички – вагончика».

Вихователь. Гарний в нас вийшов потяг, а тепер давайте закриємо очки і вирушимо в подорож.

Звучить мелодія «Прийшла Весна».

Вихователь. Діти ми з вами приїхали до Весни , подивіться, які гарні квіти тут цвітуть і метелики на квітах.

Діти розглядають «галявинку» на килимку.

Вихователь пропонує дітям всім разом порахувати метеликів на квітах. (один, два, три).

Між завданнями діти виконують фізичні вправи.

Діти виконують рухи згідно з віршованим текстом.

 

Фізкультхвилинка.

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти:

Встали-сіли, встали-сіли.

Бачте, як розвеселили.

 

Вихователь пропонує дітям сісти до столиків і пограти в гру.

 

Гра: «Побудуй фігуру»

Матеріал: картки із зображенням квадрата голубого кольору та трикутника червоного кольору, на кожну дитину; набори паличок Кюізенера.

Хід.

Вихователь роздає дітям картинки із зображенням геометричних фігур. Діти називають фігуру колір і будують з паличок таку ж.

Діти самостійно виконують завдання.

 

Сигнал потяга. Вихователь сповіщає діткам про, що потрібно повертатися до садочка.

Звучить музика. Вихователь сповіщає про кінець заняття.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Алейникова Анна
    Чудова розробка)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
6913
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку