Конспект заняття з пізнавального розвитку «В гостях у білочки» (С

Про матеріал
Програмовий зміст: ознайомити дітей з числом та цифрою 3 шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього,вчити порівнювати множини, утворювати рівність з нерівності, визначати кількісне відношення (більше,менше,порівну); продовжувати вчити диференціювати та позначати словами положення предметів у просторі (зліва, справа, вгорі, внизу, посередині); закріпити вміння розрізняти і називати геометричні фігури, обстежуючи дотиково-руховими аналізаторам. Формувати здатність виявляти інтерес до математики. Розвивати увагу, мислення, память ;виховувати зосередженість, активність на занятті.
Перегляд файлу

                       Конспект заняття з пізнавального розвитку

                                             «В гостях у білочки»

                                               (Середня група)

      Програмовий зміст: ознайомити дітей з числом та цифрою 3 шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього,вчити порівнювати множини, утворювати рівність з нерівності, визначати кількісне відношення (більше,менше,порівну);  продовжувати вчити диференціювати  та позначати словами положення предметів у просторі (зліва, справа, вгорі, внизу, посередині); закріпити вміння розрізняти і називати геометричні фігури, обстежуючи дотиково-руховими аналізаторам. Формувати здатність виявляти інтерес до математики. Розвивати увагу, мислення, память ;виховувати зосередженість, активність на занятті.

 

Демонстраційний матеріал:

Іграшкова білочка; лисичка,горобець,синичка,зайчик,ведмедик; гілочка ;3 гриби, 3 горішки, корзинки,цифри від 1 до 3 (площинні)

 

Роздавальний матеріал:

площинне зображення цифри 3, геометричні фігури до гри «Виклади будиночок».

           Хід заняття.

Вихователь. Діти, сьогодні нас запросили в гості. А хто запросив,ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:

Червонясту шубку має,

По гілках вона стрибає.

Хоч сама мала на зріст,

Та великий має хвіст? (Білочка).

      - Правильно, ходімо в гості до білочки. Гляньте ,навколо , скільки грибів виросло.  Білочка збирає грибочки, настромляє їх на сухі гілочки та сушить на зиму. Але порахувати їх не вміє. Допоможемо їй? Скільки грибочків на гілочці?(один).

      -А ось білочка несе ще один, начепила його на гілочку та й побігла за іншим. Скільки грибів стало? (два).

     - Що зробила білочка,щоб отримати число два? (До одного грибочка доклала ще один).

     -А давайте і ми пригостимо білочку грибочком. І тепер у неї 3. Порахуємо разом ,скільки грибів стало у білочки.(1,2,3 – разом 3 грибочки).

      -А тепер ви будете рахувати грибки для білочки. (Діти , за вказівкою вихователя,по черзі рахують гриби) 

     - Діти, білочка назбирала грибочків і горішків і хоче визначити ,чого більше. Допоможемо їй. Викладу 2 горішки (під грибочками)

     - Чого у білочки більше - грибочків чи горішків? На скільки грибочків більше?(на один). На скільки горішків менше? (на один)

     - Що треба зробити,щоб грибочків і горішків було порівну? (Додати ще один горішок)

      - Скільки тепер грибочків?(три). А горішків?(три).

     - То чого тепер більше-грибочків чи горішків? ( порівну).

     Вихователь пропонує дітям розглянути цифру 3, намалювати її у повітрі, на столі, назвати предмети, на які вона схожа.

     

 

         - Білка ще й торгує трішки. Продає свої горішки: лисичці-сестричці, горобцю. синичці, ведмедику волохатому, та зайчику вухатому.

        - Всі ці звірі та птахи прийшли до білочки по горішки. Давайте визначимо, де хто знаходиться на фланелеграфі. Синичка-вгорі, лисичка-внизу, горобчик-справа, ведмедик-зліва, зайчик-посередині.

Дидактична гра «Порахуй грибочки»

     Вихователь викладає пласкі кошики з грибочками, пропонує дітям порахувати грибочки і викласти цифру, яка відповідає кількості предметів.

                  Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, чотири, п’ять!

Час прийшов нам спочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки,

Як зайчата, скоки-скоки!

 Дидактична гра «Вгадай фігуру»

     В мішечках пласкі фігури. Дитина обмацує мішечок і вгадує яка фігура в середині. Виймає і аналізує її.

Гра «Виклади будиночок»

      На столах у дітей знаходяться геометричні фігури, за словесним диктантом вихователя діти викладають будиночок.

    - Викладіть білий квадрат внизу посередині листочка. На квадрат зверху покладіть чорний трикутник. Що в нас утворилось.(Будинок). По середині великого білого квадрата покладіть малий синій квадрат – це віконечко.

      Підсумок

       Діти, білочка дуже рада, що ви прийшли до неї в гості. З яким числом та цифрою ви тут познайомились? Що ще ви робили на занятті? Білочка бажає вам, щоб ми завжди були друзями природи, часто бували в полі, в лісі,  біля річки.

docx
Додано
14 січня 2020
Переглядів
1763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку